Siis 12² markkaa, joka on jännä sattuma, koska kaljakopassa on 24 kaljaa, eli puolet tuosta kantaluvusta 12, joka nostetaan siihen potenssiin, jolla kertomalla kantaluku vastaa kaljakopassa olevien kaljojen määrän.
Nyt pitäisi vielä saada tuo aikaluku 30 vuotta yhdistettyä kaavaan, niin saisi kaavan kaljajatkumolle.
30 vuotta sitten maksoi kaljakoppa 144 markkaa
Anonyymi-ap
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Laskepa siitä paljonko mulla on mennyt rahaa kun olen juonut 30 vuotta joka päivä kopallisen kaljaa
- Anonyymi
Oikeasti et ole viikossakaan juonut kopallista.
Kannattaisi kyllä mieluummin laskea, paljonko säästää rahaa, vaikkapa vastaavana aikana, kun ei juo sitäkään. - Anonyymi
30 vuoden ajan kaljakopan juominen jokaisena päivänä olisi maksanut yhteensä 1 576 800 markkaa, kun karkauspäiviä ei huomoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254003- 702882
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362749- 1602651
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662564Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562395Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351892
- 501855
- 1291540