Pääsen tekemään aiheesta rikosilmoituksen.

Anonyymi-ap

Minä hain vahingossa suoraan ns pääkallo paikalle jos ei muuta tehdä, kuin syrjitään!

Ei ollut rikollista hakea, koska ei työpaikka ilmoituksessa ollut edes ilmoitettu mitä kaikkea heidän fyysinen kunto vaatii!

Sen sanoin silloin, kun olin töissä ” Tämä ei ole mikään Helsinki ja täällä ei postiajaella niin, kuin Helsingissä!!”

Sain kuulla myös, että hän josta sanoin ” Tuo on älykkö!” Niin jakaa meidän alueen postin kiitoksena sekä kunnian osoituksena, koska ÄLYKÖT ymmärtää kyllä vaikka ei sanokkaan, että ” Nyt tehdään ilmeisesti tarkastusta joten käytä sinäki päätä vaikka pääs on kyllä suojattu!”

Sodankylästä sanottiin ” Pitää olla postin takki päällä jos poliisi tullee!”

Minulla oli POSTIN takki päällä, kun TARKASTAJANA OLIN!
Jos minä olen VANKILAAN PIENEMMÄSTÄ RIKOKSESTA joutunut niin YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan VANKILAAN SAAVAT LUVAN MENNÄ ISOMMISTAKIN RIKOKSISTA!

Posti Group OYJ ei ole muutenkaan hyvässä maineessa, mutta minähän menin heidän alihankkijalle joka ihan varmasti on HYVÄSSÄ MAINEESSA.

Postinjakajia pitää olla täällä aika usein 2, koska naiset saa nostaa max18kiloa ja miehet max 24kiloa.
Ei me nostettu panostajan työssä oppijaksolla, kuin kauhasta siihen kauhan viereen.
En ole kaivoksella ollut töissä, mutta koulutuksessa kerrottiin että räjähteet on nestemäistä ja tehdään letkulla.
Reiät täytetään koneella eikä ämpäreillä niin, kuin me tehtiin! Minä olin varmaan VANHAN MALLIN PANOSTAJANA, koska minulla oli työkokemusta jo silloin joka alalta!

Minähän olen ihan varmasti IVALON PARAS TYÖNTEKIJÄ vaikka kävisin vain PÄIVÄN TÖISSÄ JA SAISIN POTKUT, koska minä muistan kyllä HYVÄLLÄ!

Puukolle sais antaa selekään tuppiremmillä, koska oli kieltäynyt ja suostunut kun oli johtajat oli tulleet häntä tapaamaan. Hän EI OLLUT VAIVAUTUNUT PERUSTELEMAAN ASIAA OIKEIN vaan oli SAANUT KUULEMMA niin hyvän palkankorotuksen ja sopimuksen ettei kannata lähteä Ivalosta mihinkään!

Puukko se joka vielä vainoaa REHELLISIÄ ihmisiä jotka ollaan RIKOKSISTA jääty kiinni ja meitä EI TARVI RIKOLLISTEN VAINOTA JA VARTIOIDA, koska minä opin 15päivässä miten vartija toimii.
Kaveri osaa myös, mutta hänellä menee aikaa ymmärtää koska ihminen häpeää.
Ivalossa ei edes SOSSUT osaa nostaa entisen rikollisten ja päihdeongelmaisten ITSETUNTOA!
He tutkii ja tekee 5000€ palkalla paska GRADUJAAN joista ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle!

Hoitoalan ihmiset on tuollaisia. Terveyskeskussa olen saanut hyvää palvelua ja hoitajat nauraneet, kun kertonut mitä mulle on tapahtunut.
Minun hoitajat on vanhoja tuttuja hoitajia jotka olleet äitiysneuvolassa, kätilöinä ja lastenneuvolassa tai sitte minä tunnen heidänt muualta.

Olen TERVEYSKESKUKSESSA hoitajalle sanonut, että ” Mielenterveystoimistossa on joku mielisairas joka väittää minun tiedoissa, että Inarin kunnantalolla PSYKIATRINEN VASTAANOTTO!”
Minä kävin Kunnantalon mielenterveystoimistossa tapaamassa psykiatria ja PSYKIATRINEN VASTAANOTTO on Rovaniemellä.
Ilmotin tuosta muuallekin ja sain kuulla, että hoitaja oli saanut potkut!

Tuommoset hoitajat kuuluu VANKILAAN JA HEIDÄN VANHEMPIEN, SUKULAISTEN, YSTÄVIEN sekä KAVEREIDEN kuuluu korvata jos eivät MIELISAIRASTA EDES HOITAJINA!!!

Syytön minä siihen olen jos Inarin kunta oli palkannut hänen mielenterveystoimistoon hoitajaksi!
Minulla oli diagnoosi jo, mutta käväsin muutaman kerran tapaamassa Inarin kunnantalolle palkattua MIELISAIRASTA joka sai olla töissä ilman DIAGNOOSIA.

Ei tässä REKKAMIEHIÄ tarvita, kun PANOSTAJA KESKITTYY TÖIHIN ja TARKASTAA eli sanoo : Terve joutessani tulin lorvimaan…

7

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viiminen exä sano perheterapiassa : Minä halun eron koska tuo on niin kriittinen nainen,

      Täytettiin avioeron eka paperi. Tuon jälkeen se toi laatikoita ja sano mulle : Pakkaa tavaras!
      Minä ilmotin, että : Pakkaa ite vaan tavaras.

      Lähti niin huusin ovelta, että ” Kriittinen nainen on muuten suomeksi VITTUMAINEN AKKA joten ei kannata opetella sivistyssanoja.
      Huus takasin : MINÄ EN OLE NOIN SANONUT!

      Teki meidän eron niin helpoksi, ettei tarvi riidellä mistään.
      Suututti minut sanallisesti niin, että minä vastasin hänelle ja seuraavaksi jompi kumpi olis käynyt toisensa päälle.
      Se ties sen, että jos käy minun päälle niin minä lupaan rauhottua, mutta minä muistan ja vaikka hän lähtis kotoa viikoksi pois ja viikon päästä palaa, niin vaimo muistaa jossain vaiheessa ” Ai, niin minun lyönti vuoro jäi käyttämättä!”
      Minä osasin kerran kävellä pokerina ohi ja olla rauhallinen vaimo, mutta en voinut itselleni enää mitään.
      Olisin voittanut käräjät, koska mies istu kivääri kädessä ja oli levittänyt aseita eteisen lattialle kun vetasin turpaan.

      Aseet aiheutti riitaa, koska niitä oli niin paljon ja löysin roskista revityn poliisilta tulleen paperin jonka kasasin pyödälle niin näin mitä siinä luki.
      Päissään oli ollu ja siltä oli varastettu ase ja pankkikortti.
      Siltä olis kuulunut ottaa aseet pois, mutta Kemissä ja Ivalossa saa PÄIHTYNEENÄ VAIN MENNÄ LINTU JA HIRVIMETSÄLLE sekä aseita jos käsitellään niin pitää päihtyneenä’
      Siihen he sitä kunnia haluaa!

      Vankeuden olen jo istunut joten otan SAKOT!

      Poliisit ja Rajavartijatkin saa olla päissään töissä jos ase on mukana, koska tuo on KUNNIA KYSYMYS!
      Selvinpäin ei oteta ASEITA kaapista vaan pitää olla jo 1 promillen humalassa ja TAKSILLA pitää mennä jos ei satu kuskia saamaan!

      Tulee uusi aselaki ja aseista kuva joka laitetaan facebookkiin omalla nimellä ja ilmoitetaan osoite sekä onko KOIRIA tai kissoja.
      Ei ole rikollista jos päihtyneenä menee varastaa aseet!
      Ottaa vaan RÄLLÄKÄN mukaan niin kyllä asekaapin lukot aukeaa. Eräällä eläkeläisellä joka on perhetuttu niin hän oli laittanut asekaapin avaimet niin hyvään talteen, että hän ei löytänyt niitä.
      On ollut armeijalla joskus töissä niin vanha herra luutnantilla oli välähtynyt ” Vedän rälläkä lukon auki.”
      Rouva soitti mulle ja kysy : Muistatko nähnees avaimia, ku on se piilottanut taas ne avaimet ja aiko rälläkällä avata lukon.
      Minä sanoin 2 paikkaa missä ne vois olla koska minä olin heillä ja satun näkemään ku hain jotain ja hän itse laitto toiseen paikkaan. Löyty ne sieltä mistä sanoin.

      Sanoin rouvalle : Jos joku asia katoaa toistuvasti vaikka sinä laitat tieto paikkaan niin se merkki ettei sitä enää tarvi, mutta jos sama asia toistuu niin se on kesken jäänyt asia!

      Aselaki on TURHAN TIUKKA joten löystetään kunnolla niin NATON sotilaatkin harjoittelemaan tänne!
      Minä en ollut hän joka VAATI KUNNIOITTAMAAN!

      • Anonyymi

        Minä olen se joka teki Nefflingistä kunnianloukkaus rikosilmoituksen, koska ei taksi- ja linja-autokuljettajat ole LASTENHOITAJIA ja heillä on kohta kunnia kyytejä ajettavana joten pitää opetella viemään itse lapset kouluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se joka teki Nefflingistä kunnianloukkaus rikosilmoituksen, koska ei taksi- ja linja-autokuljettajat ole LASTENHOITAJIA ja heillä on kohta kunnia kyytejä ajettavana joten pitää opetella viemään itse lapset kouluun!

        Lapset pääsee bussilla tai taksilla kouluun päissään aseen kanssa, mutta jos eivät ole päissään aseen kanssa niin vanhemmat vie lapset itse kouluun!

        Minähän pääsen luomaan KUNNIALLISTEN TAHDOSTA uusia lakipykäliä!
        Ei minulla OLE ENÄÄ LAPSIA HUOLLETTAVANA enkä ole KOULUSSA TÖISSÄ!

        Ei ole mikään peruste sanoa itseään koulun henkilökuntaan irti työtehtävistä, koska IVALOSSA AINAKIN KOULUN HENKILÖKUNTA OPETTI KÄYTTÄMÄÄN PÄIHTEITÄ.

        Lukiolla oli äidinkielen tunnit niin minun takana istunut kysy Uiton Kaisulta kesken tunnin : Montako kaljaa muuten eilen ostit T-kaupasta!
        Uiton Kaisu pisti minut ulos luokasta, ku minä sanoin ” Voi vitun Xxxxx!”
        Uitto itse oli laittanut meidät peräkkäin istumaan niin saatiin muka luokkaan rauha niin minä pääsin jälki-istuuntokin tuollaiset takia koska minä kiroilin!
        Ei kai tuollaisten kanssa muuta oppinut sanomaan, kuin ” Voi vitun xxxxx!”
        Tuollaista opettajista olis kuulunut tehdä valitus jotka opetti oppilaille päihteidenkäyttöä.

        Ei meidän olis kenenkään alkuperäisen ivalolaisen käydä PERUSKOULUA, koska opettajat opetti vapaalla käyttämään päihteitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset pääsee bussilla tai taksilla kouluun päissään aseen kanssa, mutta jos eivät ole päissään aseen kanssa niin vanhemmat vie lapset itse kouluun!

        Minähän pääsen luomaan KUNNIALLISTEN TAHDOSTA uusia lakipykäliä!
        Ei minulla OLE ENÄÄ LAPSIA HUOLLETTAVANA enkä ole KOULUSSA TÖISSÄ!

        Ei ole mikään peruste sanoa itseään koulun henkilökuntaan irti työtehtävistä, koska IVALOSSA AINAKIN KOULUN HENKILÖKUNTA OPETTI KÄYTTÄMÄÄN PÄIHTEITÄ.

        Lukiolla oli äidinkielen tunnit niin minun takana istunut kysy Uiton Kaisulta kesken tunnin : Montako kaljaa muuten eilen ostit T-kaupasta!
        Uiton Kaisu pisti minut ulos luokasta, ku minä sanoin ” Voi vitun Xxxxx!”
        Uitto itse oli laittanut meidät peräkkäin istumaan niin saatiin muka luokkaan rauha niin minä pääsin jälki-istuuntokin tuollaiset takia koska minä kiroilin!
        Ei kai tuollaisten kanssa muuta oppinut sanomaan, kuin ” Voi vitun xxxxx!”
        Tuollaista opettajista olis kuulunut tehdä valitus jotka opetti oppilaille päihteidenkäyttöä.

        Ei meidän olis kenenkään alkuperäisen ivalolaisen käydä PERUSKOULUA, koska opettajat opetti vapaalla käyttämään päihteitä!

        Mullahan näitä RAHA-NAISTEN töitä joten VALTIO on maksaa korvauksia.

        Korvausten avulla pääsee muuttamaan pois täältä, koska en koe kuntaa turvallisena jos päissään saa vain aseiden kanssa olla.

        Postinjakajista pääsee hyvät tyypit pois, mutta he jotka ei olleet minun kanssa töissä jäävät jakamaan postia!
        Puukko on vainoaja joten saa kyllä jäädä tänne jakamaan POSTIA, koska sehän on syyllistynyt niin moneen syrjintään sekä kyykytykseen!

        2024vuonna ei LATTIALTA ENÄÄ POSTEJA nostella, mutta he kyykyttää jotka HALUAA JÄÄDÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullahan näitä RAHA-NAISTEN töitä joten VALTIO on maksaa korvauksia.

        Korvausten avulla pääsee muuttamaan pois täältä, koska en koe kuntaa turvallisena jos päissään saa vain aseiden kanssa olla.

        Postinjakajista pääsee hyvät tyypit pois, mutta he jotka ei olleet minun kanssa töissä jäävät jakamaan postia!
        Puukko on vainoaja joten saa kyllä jäädä tänne jakamaan POSTIA, koska sehän on syyllistynyt niin moneen syrjintään sekä kyykytykseen!

        2024vuonna ei LATTIALTA ENÄÄ POSTEJA nostella, mutta he kyykyttää jotka HALUAA JÄÄDÄ!

        Kyllähän tässä mielisairas on PAKKO olla jos EI YMMÄRRÄ, että päihteidenkäyttäjänä saa olla vain lasten huoltaja, koiran tai muun eläimen omistaja ja KIVÄÄRI LADATTUNA OLALLA SAA KULKEA VAPAASTI ja VIINA PULLO TOISESSA KÄDESSÄ sekä suotavaa olis vetasta vähän MARIA myös niin saadaan kunnon pöllyt päälle ja otetaan DIAPAMIA, BENZOJA ja TRAMADOLIA lisäksi niin ei tunnu edes pääkipu jos sattuu PÄÄ EDELLÄ LENTÄMÄÄN SEINÄÄN!

        Eihän täällä tarvi enää tuon jälkeen poliisia, rajavartiostoa, tullimiehiä, lääkäreitä, hoitajia eikä EDES PALOKUNTAA!

        Vitut kunniasta koska haluan ELÄÄ on kyllä niin, kuin minua varten luotu VOIMALAUSE!!!

        Elämäni VIISAIN PÄÄTÖS oli käydä vanhemman panostajan koulutus ja LOPETTAA ALKOHOLIN KÄYTTÖ!

        Me ollaan minun vanhempien HÄÄPÄIVÄN KUNNIAKSI otettu SKUMPPA LASILLISET, kun he oli olleet 50vuotta naimissa.
        Vuosi 2020 oli meidän perheen KULTAINEN VUOSI, koska oli 50vuotis hääpäivä, minä esikoisena täytin 50v ja ISÄNI OLI 50 vuotta ollut isänä sekä UKKINA 30vuotta.
        Kyllä se jatku vielä 2021 vuonna, koska äitini 50vuotis äitienpäivä ja hänen 30vuotis mummona oli päivä ja minun 30vuotis äitienpäivä!
        Poika täytti 2020 30vuotta, mutta en tiedä juhlivatko he 30vuotis isäinpäivää.

        Tuo on lapsena opittu tapa jota olen pyrkinyt pitämään yllä vaikka LAPSENI EIVÄT OLLEET VUOSIIN VIETTÄMÄSSÄ ÄITIENPÄIVÄÄ MINUN KANSSA.

        Heillä on omat elämät ja UUDET ÄIDIT joten en koe, että syrjivät tai loukkaavat minua.
        Laiskat äidit ei viitsi tehdä omia joten he omivat AHKERAN ÄIDIN LAPSET NIIN PÄÄSEVÄT HELPOMMALLA!
        Miehet tuon opettivat sanomalla eräästä miehestä ” Tuoki on niin laiska mies, että lapsetkin piti olla valmiiksi tehtynä.”
        Minun kanssa pärjää LAPSETON MIESKIN, koska ASETELMA on kääntynyt ja nuorin on jo 17vuotias ja hän saa itse päättää omista asioista.
        He vaati että minun pitää KUNNIOITTAA LAISKOJA joille LAPSIKI piti tehdä koska eivät itse viitsineet!

        Minä olen 4 lasta tehnyt ja nuohan verrattavissa MARATONEIHIN, mutta oon käyny myös töissä joka lapsen raskaus-aikana loppuun asti.
        Nuoremman pojan raskaus aikana jouduin 2 viikkoa aiemmin jäämään saikulle, mutta jäin kesälomalle.
        Tulin Jouluksi Ivaloon ja kävin heittämässä keikan Chartter tarjoilussa. Vauva sai influenssa Ivalossa joka aiheutti hengitysvaikeuksia. Rovaniemellä vasta tajusin, että minun lapsi voi tukehtua.
        Tultiin Ivaloon ja olin oppinut antamaan vauvalle lisä happea, koska astmalääkkeellä hoidettiin ja 3kuukauden ikäiselle vauvalle piti oppia laittamaan happimaski kasvoille. Ei meinattu päästä pois LKS:stä koska olin Ivalosta tullu ja ongelma oli se, että noin pienille välttämättä löydy sitä laitetta millä lääke annettin. Lopulta koska sanoin : Sitte lähtetään Espooseen, koska me ollaan siellä kirjoilla ei Ivalossa.
        Päästiin Ivaloon koska TK on lähellä, mutta en saanut Ivalosta lähteä Espooseen ennen, kuin lääkäri oli tarkistanut vauvan ja anto luvan.

        En koronaa pelkää, mutta en halua olla ambulanssissa töissä kun viedään vauvaa Rovaniemelle, koska on saanut jonku hengitystie infektion turisteilta ja matkailuyrittäjä tienaa rahaa, mutta VAUVA EI OLE HÄNEN JOTEN EI MINUA HAITTAA VAIKKA KUOLEVAT MINUN ASIAKKAIDEN TAKIA!

        Yksi oli muistaakseni hotellissa johtajana jota pitää kunnioittaa myös!

        Kyllä syyttäjän kanssa toki voin olla samaa mieltä, mutta minulle kyllä pitää maksaa koska olen vähän erimieltä ja olen tehnyt vielä TURHAA TYÖTÄ!

        Murdor alue kuulemma alkaa siitä kyltistä ja nuoli näyttää suunnan eli tästä alkaa MURDOR alue ja kaikki tiet jotka MURDOR tien varrella on ovat MURDOR VÄKEÄ!

        Murdor ( MORDOR) on Mustamaa jossa on outoja mustasilmäisiä ihmisiä joiden silmät VERESTÄÄ.
        Eihän mikään kunnianloukkaus ole, mutta vois kai sen kyltin vaihtaa MURDOR ( MORDOR ) kyltiksi ja siirtää Murmansk kyltin sinne minne EI POSTIA enää jaeta.
        Silloin ei syyllistytä rasismiin eikä syrjintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä mielisairas on PAKKO olla jos EI YMMÄRRÄ, että päihteidenkäyttäjänä saa olla vain lasten huoltaja, koiran tai muun eläimen omistaja ja KIVÄÄRI LADATTUNA OLALLA SAA KULKEA VAPAASTI ja VIINA PULLO TOISESSA KÄDESSÄ sekä suotavaa olis vetasta vähän MARIA myös niin saadaan kunnon pöllyt päälle ja otetaan DIAPAMIA, BENZOJA ja TRAMADOLIA lisäksi niin ei tunnu edes pääkipu jos sattuu PÄÄ EDELLÄ LENTÄMÄÄN SEINÄÄN!

        Eihän täällä tarvi enää tuon jälkeen poliisia, rajavartiostoa, tullimiehiä, lääkäreitä, hoitajia eikä EDES PALOKUNTAA!

        Vitut kunniasta koska haluan ELÄÄ on kyllä niin, kuin minua varten luotu VOIMALAUSE!!!

        Elämäni VIISAIN PÄÄTÖS oli käydä vanhemman panostajan koulutus ja LOPETTAA ALKOHOLIN KÄYTTÖ!

        Me ollaan minun vanhempien HÄÄPÄIVÄN KUNNIAKSI otettu SKUMPPA LASILLISET, kun he oli olleet 50vuotta naimissa.
        Vuosi 2020 oli meidän perheen KULTAINEN VUOSI, koska oli 50vuotis hääpäivä, minä esikoisena täytin 50v ja ISÄNI OLI 50 vuotta ollut isänä sekä UKKINA 30vuotta.
        Kyllä se jatku vielä 2021 vuonna, koska äitini 50vuotis äitienpäivä ja hänen 30vuotis mummona oli päivä ja minun 30vuotis äitienpäivä!
        Poika täytti 2020 30vuotta, mutta en tiedä juhlivatko he 30vuotis isäinpäivää.

        Tuo on lapsena opittu tapa jota olen pyrkinyt pitämään yllä vaikka LAPSENI EIVÄT OLLEET VUOSIIN VIETTÄMÄSSÄ ÄITIENPÄIVÄÄ MINUN KANSSA.

        Heillä on omat elämät ja UUDET ÄIDIT joten en koe, että syrjivät tai loukkaavat minua.
        Laiskat äidit ei viitsi tehdä omia joten he omivat AHKERAN ÄIDIN LAPSET NIIN PÄÄSEVÄT HELPOMMALLA!
        Miehet tuon opettivat sanomalla eräästä miehestä ” Tuoki on niin laiska mies, että lapsetkin piti olla valmiiksi tehtynä.”
        Minun kanssa pärjää LAPSETON MIESKIN, koska ASETELMA on kääntynyt ja nuorin on jo 17vuotias ja hän saa itse päättää omista asioista.
        He vaati että minun pitää KUNNIOITTAA LAISKOJA joille LAPSIKI piti tehdä koska eivät itse viitsineet!

        Minä olen 4 lasta tehnyt ja nuohan verrattavissa MARATONEIHIN, mutta oon käyny myös töissä joka lapsen raskaus-aikana loppuun asti.
        Nuoremman pojan raskaus aikana jouduin 2 viikkoa aiemmin jäämään saikulle, mutta jäin kesälomalle.
        Tulin Jouluksi Ivaloon ja kävin heittämässä keikan Chartter tarjoilussa. Vauva sai influenssa Ivalossa joka aiheutti hengitysvaikeuksia. Rovaniemellä vasta tajusin, että minun lapsi voi tukehtua.
        Tultiin Ivaloon ja olin oppinut antamaan vauvalle lisä happea, koska astmalääkkeellä hoidettiin ja 3kuukauden ikäiselle vauvalle piti oppia laittamaan happimaski kasvoille. Ei meinattu päästä pois LKS:stä koska olin Ivalosta tullu ja ongelma oli se, että noin pienille välttämättä löydy sitä laitetta millä lääke annettin. Lopulta koska sanoin : Sitte lähtetään Espooseen, koska me ollaan siellä kirjoilla ei Ivalossa.
        Päästiin Ivaloon koska TK on lähellä, mutta en saanut Ivalosta lähteä Espooseen ennen, kuin lääkäri oli tarkistanut vauvan ja anto luvan.

        En koronaa pelkää, mutta en halua olla ambulanssissa töissä kun viedään vauvaa Rovaniemelle, koska on saanut jonku hengitystie infektion turisteilta ja matkailuyrittäjä tienaa rahaa, mutta VAUVA EI OLE HÄNEN JOTEN EI MINUA HAITTAA VAIKKA KUOLEVAT MINUN ASIAKKAIDEN TAKIA!

        Yksi oli muistaakseni hotellissa johtajana jota pitää kunnioittaa myös!

        Kyllä syyttäjän kanssa toki voin olla samaa mieltä, mutta minulle kyllä pitää maksaa koska olen vähän erimieltä ja olen tehnyt vielä TURHAA TYÖTÄ!

        Murdor alue kuulemma alkaa siitä kyltistä ja nuoli näyttää suunnan eli tästä alkaa MURDOR alue ja kaikki tiet jotka MURDOR tien varrella on ovat MURDOR VÄKEÄ!

        Murdor ( MORDOR) on Mustamaa jossa on outoja mustasilmäisiä ihmisiä joiden silmät VERESTÄÄ.
        Eihän mikään kunnianloukkaus ole, mutta vois kai sen kyltin vaihtaa MURDOR ( MORDOR ) kyltiksi ja siirtää Murmansk kyltin sinne minne EI POSTIA enää jaeta.
        Silloin ei syyllistytä rasismiin eikä syrjintään.

        Kokoomuslaiset vois laittaa Juutalaisten DAAVIDIN tähtiä rintapieleensä, oveen sekä postilaatikkoon niin minäki voisin alkaa kävelemään ja laskemaan joutessani tähtiä…

        Olis joku syy lähteä kävelemään, kun kävis kattomassa PÄIVÄLLÄ IVALOSSA TÄHTIÄ!

        Ei Juutalaisia saa syrjiä vaikka he onkin KOKOOMUSLAISIA.
        Demarit on AFGAANAJE ei heitäkään syrjitä.
        Vihreät on HOMOJA ja kyllä Pekka homonakin mukava mies!


    • Anonyymi

      Kannattaa se käydä tekemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe