Mies, millainen olet humalassa?

Anonyymi-ap

Otetaan kysymys myös miehille?
Entä juovuksissa kuin käki?

52

385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      iloisempi ja ystäcällisempi kai

      mutta niin jotkut urhe3ilulajit kuin koripallokin voisi lakkauttaaq kokonaan, j ralliautot nekin voisi lakkaurraa kokonaan kun liian hitain vain foemula 1

    • Anonyymi
      UUSI

      Valtaosasta miehiä tulee enemmän tai vähemmän räyhähenkiä päissään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sitten olisi jäjellä enää lajeissa beaqch Volley ja Formul 1 noin

    • Anonyymi
      UUSI

      Saatan lipsauttaa rakkauteni.

    • UUSI

      Herkemmin naurava ja rennompi. En tykkää olla kovassa humalassa, koska siinä ei ole tolkkua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minäkään en juo kuin vähän jos juon!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en juo kuin vähän jos juon!

        Joo. Se on hyvä.


    • Anonyymi
      UUSI

      kun säästöjä pirää tehdsä niin karsitaan uehwilulaqjjwja... jäjwllqw jää vain Beach Volleyu j a Foemul 1

    • Anonyymi
      UUSI

      olisikin hyvä jos kaikki muut urheilulajir pois jäljellwe jää vain Beach Volley ja Foemul 1.

    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaapi keikahtaa käytös impulsiivisempaan suuntaan, arvaamattomuuskerroin myös kasvaa 🙂. Oma itseni vähän puheliaampana versiona, enkä mulkkqile. Festareilla on tullut käkikänneiltyä mutta niistä on sata vuotta aikaa, harvassa ovat maistelukerrat nykyisin. En tarvitse enkä kaipaa
      Ex-Lukka

    • Anonyymi
      UUSI

      mutta niin erilaisia nukkumistekniikoitaq... niin tyynylläkin voit nostaa jalkoja vähän tai tuollainen että ottaa peeitto pois jlkojwen päältä nukkuessqa

      joku vantaalainen karateka joskus neuvoi

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen sinkku, niin munasillani piereskelen ja syön kebabjuttuja.
      Mitä sitten? Ketä kiinnostaa?

      >simiti<

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitä olisit voinut miettiä ennen kuin kirjoitit. Jos olisit miettinyt, et olisi kirjoittanut 😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Ikävä kyllä humaluus ei tuo mitään hyvää, en ole edes rohkeampi, eikä käytökseni muutu, korkeintaan kävelyni muuttuu suoraviivaisemmaksi. Joten täysin hyödytöntä, mutta kun muutkin tekevät sitä samassa seurassa niin juominen on tavallaan vaan tekemistä.

    • Anonyymi
      UUSI

      liukastuin suihkussa ja kun käsivarsia pään suojana ähän loukkaantuneita. no ei pahasti

      shampppurkki kyllä tutoutui

      • UUSI

        Mulla kun lukihäiriö, niin luulin että shamppanja pullo, mutta se ois ikävämpi, kun tulee suihkuun sirpaleita. Mutta ei kannata kaatua suihkussa, käy huonosti. Mä tein kerran yhelle alkoholistimiehelle, suihkuun sellasen tuen, ettei pääse kaatuun.


    • Anonyymi
      UUSI

      illalla bond-elokuva Spectre.. jos jaksaa karsoa

    • Anonyymi
      UUSI

      niin heas aand shoulders shampoopuekki tuhoutuu kun likasruu suihkussa

    • Anonyymi
      UUSI

      niin ei tunnu kicalle jos kolautgtaa päärä tuolla raxcoin johonkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      maailman he4lpon smmettsi on kuoema-auron kuljettaja

    • Anonyymi
      UUSI

      reli palkar kuorma-augton kuljettajilras noin 9 euroa vuodessza

    • Anonyymi
      UUSI

      8,3w67 euroa vuodessqa kuoem-ueon kuljqeeJn pLKK.

    • Anonyymi
      UUSI

      mrlkoiden legrndaaeisrakin joa liukastuu suihkussa ja tuhoaa heans ans ashoulswaes ahampoopuekin...

    • Anonyymi
      UUSI

      joku shampoo-purkin tuhoaminen ei ole kocin hengencaalallista kai sinänsä.

    • Anonyymi
      UUSI

      kun mä löin pään vielä saqmaqllaq johonkin niin tuo shampoopuekin ruoaminwn... wen otta kipupilleeeitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pienessä sievässä olen yleensä todella kiimainen ja vonkaan taukoamatta. Saatan jopa alkaa kopeloimaan, jos lähelläni on naishenkilö. Änkyräkännissä taas olen yleensä vittuuntunut siitä, ettei seksiä irronnutkaan ja haukun kaikki naiset maan rakoon.

    • UUSI

      Ei muuta nykyään kovin paljoakaan vahvempikaan humalatila. Olen oppinut olemaan / muuttunut rennommaksi myös selvinpäin. Mikä on myös aiheuttanut sen, että ei sitä alkoa juurikaan käytä. Sen verran kauan nyt työskennellyt (muutaman vuoden) keskellä isoa tuntematonta ihmislaumaa.

      Toisin oli silloin kun aloitin laikkarin hommat. Yht'äkkiä yksin keskellä vilkasta labraa aloin moppaamaan puolen päivän perehdytyksen jälkeen. Enkä ollut vielä tehnyt näitä töitä kuin kolme viikkoa jonkun toisen kanssa. Siinä piti kirjaimellisesti pysähtyä ja muistaa hengittää. Hyvä ettei taju lähtenyt. Olihan se kulttuurishokki ujolle introvertille.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hakkaan ekana paikan miehet, sitten isken naiset.

      🎱

      • Anonyymi
        UUSI

        Lirttiä lailla Vornasen


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole juovuksissa enkä kännissä ikinä. Ei tarvetta sekoittaa päätä. Pari tölkkiä saunajuomaa riittää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samanlainen olet kuin minä.


    • Anonyymi
      UUSI

      sillri noh jycät pitkät sääeer jaq piener rissir

      mutta yeitän calcos tuotaq illan bond-elokuvjuttuaq neloselta

    • UUSI

      Mistäpä minä sitä tietäisin, kun itse olen hutikassa? Asiaa kannattaisi kysyä ystäviltäni ja exiltäni, niillä olisi varmasti hyviä vastauksia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerrankin hyvällä tuulella

        Mut en enää vedä


      • UUSI

        Olet normaali humalatilalainen. Tosin olen nähnut sinut humalassa vain itsekin oltuani jokseenkin maistissa. Jos juot vähän olet seurallinen ja oikea gentlemäni. Kun juot paljon.. olet jankkaaja. Eli ihan perus humalalainen. Ei siis mitään mainittavaa.


      • UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet normaali humalatilalainen. Tosin olen nähnut sinut humalassa vain itsekin oltuani jokseenkin maistissa. Jos juot vähän olet seurallinen ja oikea gentlemäni. Kun juot paljon.. olet jankkaaja. Eli ihan perus humalalainen. Ei siis mitään mainittavaa.

        Eli keskiverto känniääliö, ihan kuten oletinkin 😁


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        Eli keskiverto känniääliö, ihan kuten oletinkin 😁

        Jaa. Top, top tykkänään.

        Ääliö et tosiaan ole edes kännissä.


      • UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa. Top, top tykkänään.

        Ääliö et tosiaan ole edes kännissä.

        No kyllä mä senkin roolin olen osannut, niin tarvittaessa tullenee ihan selkärangasta 😂
        Toki nykyään on vähän seesteisempi vanha setämies, niin osaa hiukan ollakin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Humalassa pystyn olemaan kuin normaali ihminen. Siltä kai se tuntuu olla tavallinen, kunnollinen, lievästi ekstrovertti ihmisolento.

    • Anonyymi
      UUSI

      naamiohenreikitr humlssa kuin bonselokucasssxdsakin y nelonen

    • Anonyymi
      UUSI

      taas ukkoden ääni tälllä mutta en udko ryyuä idkrr dldmd yännt.

      oikeas6ti vrmaan hassu juttu nukkua pwhwmwiswn aääeiwn kanaa
      ¨

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomattavasti normaalia vittumaisempi kaverit on silti kestäny yllättävänkin hyvin seuraani toki suutun silloin vitusti helpommin jos mun kaveria kohtelee asiattomasti

    • Anonyymi
      UUSI

      Täräytän vielä suorempaan kaikki pihalle...pienikin epäily riittää. Tila sinäällään jees... niin pitäiskin voida tehdä, mutta kännissä se ulosanti on itsellekin käsittämätöntä välillä, vaikka olisi kuinka hyvä homma takana..

      Dilemma, minkä korjaisi selkärankaisuus... Selvinpäinkin voi olla rohkea ja känniä ei tartte vain ollaksesi suora ja rehellinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      taidfan itsekin alkaa ekemään eli nukkumaan pikkuhousuisillni jos on dauskan viileägä.

    • Anonyymi
      UUSI

      tuntuukin aika hauskalle oikeasti nukkuskin niiin ryyä ilman peittowa kokonaan jod tulrr vilpoinrn olo niin voi ltlaitaqa peittoa pääälle...

    • Anonyymi
      UUSI

      niin jos lämpöä triiyyää niin voi nukkua ihan kokonaan ilman peityoakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      voi tuntua hauskallekin kokeilla nukkua kokonaan ilman pieityos

    • Anonyymi
      UUSI

      taisiis ihan kooknaan lari xvaan eytyä housut jlaaa sentäänkin

    • Anonyymi
      UUSI

      kaikki part3eit pois päältä niin siltikkin lämpöä on niin

    • Anonyymi
      UUSI

      muy aölpo tiöe,aam cvett' tiöeelpjam illpmem k'ööwwem. em islp

    • Anonyymi
      UUSI

      lim y''öö' pm gpfrööa ö',,omt' mooom guyyälyom bvpovssm oö,s åroyyp lollijpidiy kkd uäådoyd bvdom å''öö'

    • Anonyymi
      UUSI

      muy yoryplpmrrm ,ilaam ö',åä' 24-0 sos' iölpö',åä pm 13-8 mpom mip

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe