Oletko koskaan

Anonyymi-ap

Ihastunut/rakastunut palstalaiseen?

54

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pupus-predator on :)

    • Anonyymi

      Nää on niin tosikkoja. Etenkin rekkaajat. Ei mun makuun.

      • Anonyymi

        Ei minusta. Omilla nimimerkeillä kirjoittavat miettivät ehkä enemmän, mitä kirjoittavat. Sinkuissa on se hyvä puoli, että on myös vähemmän sekavaa sepustusta toisin kuin monilla muilla suhdepalstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta. Omilla nimimerkeillä kirjoittavat miettivät ehkä enemmän, mitä kirjoittavat. Sinkuissa on se hyvä puoli, että on myös vähemmän sekavaa sepustusta toisin kuin monilla muilla suhdepalstoilla.

        Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.

        Tuohon en osaa ottaa kantaa, mikä kenellekin on hyvä paikka, mutta häirintää ja epäasiallisia kommentteja vaikuttaisi olevan monilla suhdepalstoilla enemmän. Ihmisten tarpeet kirjoittamiselle tai lukemiselle vaihtelevat, mutta suurin osa ihmisistä kaipaa varmasti rakkautta ja hyväksyntää täälläkin edes jossain muodossa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.

        Itseasiassa kyllä täälläkin on nimenomaisesti sekavaa sepustusta, mutta tietyt kirjoittajat viihtyy ehkä vähemmän leimaamassa ihmisiä.

        2024-09-01 11:47:26


      • Haaveilija39
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kyllä täälläkin on nimenomaisesti sekavaa sepustusta, mutta tietyt kirjoittajat viihtyy ehkä vähemmän leimaamassa ihmisiä.

        2024-09-01 11:47:26

        No joo kaikessa kaikkea... Sekavaa sepustusta voi kyllä lueskella. Ei kaikkia tarvitse ymmärtää. Tai vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää niin ei ymmärrä.. Selvää haukkumista taas on todella ikävä lukea.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No joo kaikessa kaikkea... Sekavaa sepustusta voi kyllä lueskella. Ei kaikkia tarvitse ymmärtää. Tai vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää niin ei ymmärrä.. Selvää haukkumista taas on todella ikävä lukea.

        Olet oikeassa, kyllä kännistä haukkumista on paljon kivampi seurata.


    • Jokuselle on vissiin näin tapahtunut.🤔💓

      • Anonyymi

        Ai vissiin Jokuselle?
        Erityisesti tarkoitat jotain tiettyä vaiko mitä 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai vissiin Jokuselle?
        Erityisesti tarkoitat jotain tiettyä vaiko mitä 🤔

        No ei tarvitse olla mikään Sherlock välillä meno on niin läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei tarvitse olla mikään Sherlock välillä meno on niin läpinäkyvää.

        Niin kai sitten. Enpä ole itse huomannut kuka olis kyseessä. 😔💔


    • Anonyymi

      vähän ilahduttaa kun loppuu tuo siitepolyallergia kun tulee talvea kohta onkin jo joulu kolkuttaa jo ovella

      kun jos jatkuva nuhajuttu... nyr wi olw satanut vettä täällä... näwn kone-tiedon kuvastakin.

    • Anonyymi

      jos tietokone on kone-tieto niinin silloin tekäly on anti-äly eli älyttömyys.

    • Anonyymi

      En mä onnistuisi keneenkään tällaisessa paikassa ihastumaan. Tämän paikan luonne ei ole sellainen, jossa se olis mulle mahdollista.

    • Anonyymi

      Eipäs nyt liioitella 🙂, yhdestä pidin tarpeettoman paljon

    • Anonyymi

      Ei täällä tutustu ihmisiin sellaisella tasolla, että mä voisin ihastua, saati rakastua keneenkään. Anonymien kohdalla se on selvääkin, mutta en mä koe, että yksikään rekattukaan antaisi täällä persoonastaan sitä vertaa ulos, että voisin kokea viehätystä. En tarkoita tuota edellistä lausetta moitteeksi, vaan ymmärrän kyllä ihan täysin sen, miksi täällä jokainen pitäytyy hieman epämääräisenä ja tunnistamattomana yksilönä. Mä itse kuitenkin tarvitsen sitä henkilökohtaista tasoa ja tuntemista, jotta voin ihastua, ja siksi sitä ei voi täällä mulle tapahtua.

    • Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.

      Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.

      Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon.

      • Pikku-pirpana: "Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.

        Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.

        Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon."

        Tuo oli hyvin sanottu - ei tosin romanttisessa mielessä. Itsekin ihastuin ei romanttisessa mielessä täällä kirjoittaneeseen 29-vuotiaaseen naiseen ja keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Tykkäsin paljon kirjoittaa heidän kanssaan täällä. Valitettavasti molemmat ovat ilmeisesti lopettaneet täällä kirjoittelun.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Pikku-pirpana: "Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.

        Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.

        Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon."

        Tuo oli hyvin sanottu - ei tosin romanttisessa mielessä. Itsekin ihastuin ei romanttisessa mielessä täällä kirjoittaneeseen 29-vuotiaaseen naiseen ja keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Tykkäsin paljon kirjoittaa heidän kanssaan täällä. Valitettavasti molemmat ovat ilmeisesti lopettaneet täällä kirjoittelun.

        Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää.

        Kyllä täällä tykästyy joistakin kirjoittaista. Myönnän sen rehellisesti, että olen tykästynyt aika moneenkin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää.

        Kyllä täällä tykästyy joistakin kirjoittaista. Myönnän sen rehellisesti, että olen tykästynyt aika moneenkin.

        Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "

        No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "

        No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.

        Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen.

        Myös ystäviä olen saanut täältä. Tai enemmän tai vähemmän ystäviä. Hyviä tuttavuuksia.

        Kyllähän tämä palsta yhdistää mitä erilaisempia ihmisiä. Myös ihan oikeaan elämäänkin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen.

        Myös ystäviä olen saanut täältä. Tai enemmän tai vähemmän ystäviä. Hyviä tuttavuuksia.

        Kyllähän tämä palsta yhdistää mitä erilaisempia ihmisiä. Myös ihan oikeaan elämäänkin.

        Pikku-pirpana: "Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen. "

        Onneksi olkoon pitkästä yhdessäolosta! Hyvää kesän loppua sinne! :)


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "

        No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.

        Se on nykyään Eivor. On siis palstalla vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nykyään Eivor. On siis palstalla vielä.

        Lillis ei ole Eivor.


    • Anonyymi

      rm yotf' rm lso lejeml''m oj,oseem coeö' mpom 1++viptosem eö','mo aolama tpostrselso lejeml'''m-

      tämä nukkumisjuttu on on aika hyvä... jos joku tuuletinjuttu tuntuu hauskalle jos nukkuu tuul4tin.

    • Anonyymi

      niin espanajlaisawn kuuluiai ina muurraa alaskaan.

      tuuletinjurtru nukkuessakin ei hirevein kkalliita nuo mutt aa nukkuessa tuntuu mukava ilmavirtaus.

    • Anonyymi

      No olen paristi ihastunut ja kerran sitten rakastunut, kun aloimme IRL tutustumaan. Ei mulle helposti niin käy, ihastu siis. Persoonassa on jotain erityisen hurmaavaa, jos tykästyn.

      Entinen Eivor

      • Anonyymi

        En tiedä sitten miten nuo ihastumiset olisi koossa pysyneet, jos heidät kaikki kaksi muutakin IRL olisin oppinut tuntemaan. Olisko mikään muuttunut, varmasti joku mutta mihinkä suuntaan. Sitä en pysty tietämään. 🤷🏼‍♂️

        Vaan eipä nuo ole asioita, joita surisin, vaikka aikansa saattoi harmittaakin olosuhteet vst tuntemukset.

        Entinen Eivor


      • Anonyymi

        Käytitkö nosseen uuvutustaktiikkaa?


    • Anonyymi

      katson tämän selciyryjär jurtutr oikweastiin olisi kai aikaisemminkin itänytr ayösä ruollainwen joku särkytabletyti kun löin päätrfä kuun niiin.

    • Kyllä olen

    • En varmaankaan osaisi ihastua kehenkään ilman live-tapaamista. Puhumattakaan rakastumisesta. Kyllä siinä pitää onnistua sellainen molemminpuolinen omana rentona itsenään oleminen ennen kuin tunteita heräilee enemmän (Ne kuuluisat kemiat). Sekä sen verran pinnallinen olen, että henkilön pitäisi olla omaan makuuni viehättävä ulkoisesti.

    • Anonyymi

      tuollainenkin cähään wrerä mirwn noin nopeastri saari käaixeewn pään allw pwhmuaewwkai

    • Anonyymi

      Aika nopeasti pitää reakoiffa jos niin pään aqlle päsivaeesai kaaruwssa pwhruukai.

      aq3lfciytryjärt-jurussaq nämä tummqhiukswiswr naqiswr vaermaanjoooh kocia

    • Anonyymi

      No ehkä. Mutta siitä on jo aikaa. Täällä ei ole vuosiin oillut ainuttakaan ihastuttuttavaa ja vihastuttavaa kirjoittajaa. Paitsi mä, silloin harvoin kun vielä täällä jaksan käydä ja jotain kirjoitella.

    • Anonyymi

      En mutta, viehätyin Randombypasserin huumorista ja jutuista kun aloin ekoja kertoja lukemaan tätä palstaa 😅 En oo aktiivinen täällä ollenkaan, mut jotkut tyypit on jääneet mieleen!
      N32

      • Anonyymi

        Sulla on tiukka maku :D


      • Ohhoh ja hupsis 😮
        No on mullakin ne hyvät päiväni ja sitten on ne muut 😂


    • On sellaistakin päässyt käymään. Mutta sinällään palsta ei eroa muusta ihmisten välisestä kanssakäymisestä, joskus vaan henkilöiden jutustelut kolahtavat ja sitten voi tapahtua pieniä ihmeitä.

      • Anonyymi

        Vietkö edelleen naisia yöllisille hautuumaakävelyille?


    • Anonyymi

      Jasu ja rande on

    • Anonyymi

      Minulla on ikävä Mikkojuhania. 😥 En ollut ihastunut häneen, mutta hän oli niin ihanan feministi. 🤗

      🦄

    • Anonyymi

      En osaa kuvitella rakastuvani fiktiiviseen henkilöön.
      Mutta pidän monista kirjoituksista.
      Ne generoivat kirjoittamaan vakavasti tai huvittuneesti.
      Samoin olen yllättynyt joistain asioista; varttaminen tms. (Minulla oli omenapuu, mikä jossain vaiheessa teki muutaman kukan, mitä sitten itse pölytin eli siveltimellä menin kukasta kukkaan siinä toivossa, että tulisi edes muutama omena. Kului taas muutama vuosi. Rusakot rääkkäsivät sitä ja kas, omenapuu kukki ja teki omenoita, mitkä sopi piirakkaan. Sellaisenaan karsean makuista. Pari vuotta sitten puu kuoli kokonaan ja piti poistaa.)
      Minun pitää treffata livenä ja sattumalta kuin kohtalon oikusta rakastamisen kohde.
      Vilma

    • Anonyymi

      Kiihottaa se Jonas!
      T. Darkfear

    • Anonyymi

      En tietääkseni sitähän en tiedä kuinkako moni niistä palstailee joitta näjen ulkona liikkuessani

    • Anonyymi

      Juu, ihan jatkuvasti kaikkiin 🤭 Ja kohta tulee joku ja kopsauttaa minua kaaliin... Tai niin sen olen kokenut täällä käyneen, kun anonyyminä tänne kirjoitellut. Nyt sitten rustaan tähän puumerkin, ettei käy samat 😂

      Tietysti pidän tietyistä kirjoittajista, joista tulee mukava olo, mutta aina ehtii tulla jotain muuta tekemistä väliin, luojankiitos 😅

      🐾

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe