Ihastunut/rakastunut palstalaiseen?
Oletko koskaan
54
906
Vastaukset
- Anonyymi
Pupus-predator on :)
- Anonyymi
Nää on niin tosikkoja. Etenkin rekkaajat. Ei mun makuun.
- Anonyymi
Ei minusta. Omilla nimimerkeillä kirjoittavat miettivät ehkä enemmän, mitä kirjoittavat. Sinkuissa on se hyvä puoli, että on myös vähemmän sekavaa sepustusta toisin kuin monilla muilla suhdepalstoilla.
Anonyymi kirjoitti:
Ei minusta. Omilla nimimerkeillä kirjoittavat miettivät ehkä enemmän, mitä kirjoittavat. Sinkuissa on se hyvä puoli, että on myös vähemmän sekavaa sepustusta toisin kuin monilla muilla suhdepalstoilla.
Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.
Tuohon en osaa ottaa kantaa, mikä kenellekin on hyvä paikka, mutta häirintää ja epäasiallisia kommentteja vaikuttaisi olevan monilla suhdepalstoilla enemmän. Ihmisten tarpeet kirjoittamiselle tai lukemiselle vaihtelevat, mutta suurin osa ihmisistä kaipaa varmasti rakkautta ja hyväksyntää täälläkin edes jossain muodossa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Täysin anonyymit hukkuu massaan. Tää on just hyvä paikka. Käväsee ikävässä, niin eihän siellä pääse edes keskustelemaan. Heti tullaan tyyliin haukkumaan, vaikka siellä puolella niille henkilöille vois tehdä ihan hyvää, että edes joku kuuntelisi/keskustelisi edes joskus.
Itseasiassa kyllä täälläkin on nimenomaisesti sekavaa sepustusta, mutta tietyt kirjoittajat viihtyy ehkä vähemmän leimaamassa ihmisiä.
2024-09-01 11:47:26 Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kyllä täälläkin on nimenomaisesti sekavaa sepustusta, mutta tietyt kirjoittajat viihtyy ehkä vähemmän leimaamassa ihmisiä.
2024-09-01 11:47:26No joo kaikessa kaikkea... Sekavaa sepustusta voi kyllä lueskella. Ei kaikkia tarvitse ymmärtää. Tai vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää niin ei ymmärrä.. Selvää haukkumista taas on todella ikävä lukea.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No joo kaikessa kaikkea... Sekavaa sepustusta voi kyllä lueskella. Ei kaikkia tarvitse ymmärtää. Tai vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää niin ei ymmärrä.. Selvää haukkumista taas on todella ikävä lukea.
Olet oikeassa, kyllä kännistä haukkumista on paljon kivampi seurata.
Jokuselle on vissiin näin tapahtunut.🤔💓
- Anonyymi
Ai vissiin Jokuselle?
Erityisesti tarkoitat jotain tiettyä vaiko mitä 🤔 Anonyymi kirjoitti:
Ai vissiin Jokuselle?
Erityisesti tarkoitat jotain tiettyä vaiko mitä 🤔No ei tarvitse olla mikään Sherlock välillä meno on niin läpinäkyvää.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No ei tarvitse olla mikään Sherlock välillä meno on niin läpinäkyvää.
Niin kai sitten. Enpä ole itse huomannut kuka olis kyseessä. 😔💔
- Anonyymi
vähän ilahduttaa kun loppuu tuo siitepolyallergia kun tulee talvea kohta onkin jo joulu kolkuttaa jo ovella
kun jos jatkuva nuhajuttu... nyr wi olw satanut vettä täällä... näwn kone-tiedon kuvastakin. - Anonyymi
jos tietokone on kone-tieto niinin silloin tekäly on anti-äly eli älyttömyys.
- Anonyymi
En mä onnistuisi keneenkään tällaisessa paikassa ihastumaan. Tämän paikan luonne ei ole sellainen, jossa se olis mulle mahdollista.
- Anonyymi
Eipäs nyt liioitella 🙂, yhdestä pidin tarpeettoman paljon
- Anonyymi
Ei täällä tutustu ihmisiin sellaisella tasolla, että mä voisin ihastua, saati rakastua keneenkään. Anonymien kohdalla se on selvääkin, mutta en mä koe, että yksikään rekattukaan antaisi täällä persoonastaan sitä vertaa ulos, että voisin kokea viehätystä. En tarkoita tuota edellistä lausetta moitteeksi, vaan ymmärrän kyllä ihan täysin sen, miksi täällä jokainen pitäytyy hieman epämääräisenä ja tunnistamattomana yksilönä. Mä itse kuitenkin tarvitsen sitä henkilökohtaista tasoa ja tuntemista, jotta voin ihastua, ja siksi sitä ei voi täällä mulle tapahtua.
Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.
Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.
Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon.Pikku-pirpana: "Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.
Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.
Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon."
Tuo oli hyvin sanottu - ei tosin romanttisessa mielessä. Itsekin ihastuin ei romanttisessa mielessä täällä kirjoittaneeseen 29-vuotiaaseen naiseen ja keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Tykkäsin paljon kirjoittaa heidän kanssaan täällä. Valitettavasti molemmat ovat ilmeisesti lopettaneet täällä kirjoittelun.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Pikku-pirpana: "Kyllähän minä olen monasti ihastunut palstalaiseen. Niin miehiin kuin naisiinkin. En tosin romanttisessa mielessä.
Romanttisestikin on kyllä päässyt käymään, mutra se tapahtui sitten privakeskusteluissa palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella.
Minä olen hyvin herkkä ihastumaan ihmisiin. Ja aitous viehättää minua paljon."
Tuo oli hyvin sanottu - ei tosin romanttisessa mielessä. Itsekin ihastuin ei romanttisessa mielessä täällä kirjoittaneeseen 29-vuotiaaseen naiseen ja keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Tykkäsin paljon kirjoittaa heidän kanssaan täällä. Valitettavasti molemmat ovat ilmeisesti lopettaneet täällä kirjoittelun.Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää.
Kyllä täällä tykästyy joistakin kirjoittaista. Myönnän sen rehellisesti, että olen tykästynyt aika moneenkin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää.
Kyllä täällä tykästyy joistakin kirjoittaista. Myönnän sen rehellisesti, että olen tykästynyt aika moneenkin.Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "
No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "
No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen.
Myös ystäviä olen saanut täältä. Tai enemmän tai vähemmän ystäviä. Hyviä tuttavuuksia.
Kyllähän tämä palsta yhdistää mitä erilaisempia ihmisiä. Myös ihan oikeaan elämäänkin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen.
Myös ystäviä olen saanut täältä. Tai enemmän tai vähemmän ystäviä. Hyviä tuttavuuksia.
Kyllähän tämä palsta yhdistää mitä erilaisempia ihmisiä. Myös ihan oikeaan elämäänkin.Pikku-pirpana: "Niin.. olenhan minäkin löytänyt rakkautta palstalta. Meillä tuli pujottelijan kanssa yhdessäoloa 3.5 vuotta täyteen. "
Onneksi olkoon pitkästä yhdessäolosta! Hyvää kesän loppua sinne! :)- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Pikku-pirpana: "Valitettavan moni on jättänyt palstan. Ehkä palaavat vielä, ehkä ei. Ei voi tietää. "
No, jotkut kirjoittavat vain hetken. Esimerkiksi se "Nainen_29v" kirjoitti vähän vielä sen jälkeen, kun oli täytänyt 30 vuotta. Hänestä ei ole kuullut sen jälkeen ilmeisesti. Se mainitsemani keski-ikäinen nainen, jolla on kaksi lasta, kasvoi ehkä palstalla pois. Saattaa kirjoitella joskus niin sanotusti puskista, mutta ei enää ota nimimerkkiä. Sitten oli tässä muutama vuosi sitten kiva kirjoittaja Lillis, joka ilmoitti alkavansa seurustelemaan ja lopettaa. Se mies löytyi palstalta ja oli muistaakseni samasta kaupungista kuin hän. Joten kyllä täällä jotkut ihastuvat muihin palstalla kirjoittaviin.Se on nykyään Eivor. On siis palstalla vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nykyään Eivor. On siis palstalla vielä.
Lillis ei ole Eivor.
- Anonyymi
rm yotf' rm lso lejeml''m oj,oseem coeö' mpom 1++viptosem eö','mo aolama tpostrselso lejeml'''m-
tämä nukkumisjuttu on on aika hyvä... jos joku tuuletinjuttu tuntuu hauskalle jos nukkuu tuul4tin. - Anonyymi
niin espanajlaisawn kuuluiai ina muurraa alaskaan.
tuuletinjurtru nukkuessakin ei hirevein kkalliita nuo mutt aa nukkuessa tuntuu mukava ilmavirtaus. - Anonyymi
No olen paristi ihastunut ja kerran sitten rakastunut, kun aloimme IRL tutustumaan. Ei mulle helposti niin käy, ihastu siis. Persoonassa on jotain erityisen hurmaavaa, jos tykästyn.
Entinen Eivor- Anonyymi
En tiedä sitten miten nuo ihastumiset olisi koossa pysyneet, jos heidät kaikki kaksi muutakin IRL olisin oppinut tuntemaan. Olisko mikään muuttunut, varmasti joku mutta mihinkä suuntaan. Sitä en pysty tietämään. 🤷🏼♂️
Vaan eipä nuo ole asioita, joita surisin, vaikka aikansa saattoi harmittaakin olosuhteet vst tuntemukset.
Entinen Eivor - Anonyymi
Käytitkö nosseen uuvutustaktiikkaa?
- Anonyymi
katson tämän selciyryjär jurtutr oikweastiin olisi kai aikaisemminkin itänytr ayösä ruollainwen joku särkytabletyti kun löin päätrfä kuun niiin.
Kyllä olen
En varmaankaan osaisi ihastua kehenkään ilman live-tapaamista. Puhumattakaan rakastumisesta. Kyllä siinä pitää onnistua sellainen molemminpuolinen omana rentona itsenään oleminen ennen kuin tunteita heräilee enemmän (Ne kuuluisat kemiat). Sekä sen verran pinnallinen olen, että henkilön pitäisi olla omaan makuuni viehättävä ulkoisesti.
- Anonyymi
tuollainenkin cähään wrerä mirwn noin nopeastri saari käaixeewn pään allw pwhmuaewwkai
- Anonyymi
Aika nopeasti pitää reakoiffa jos niin pään aqlle päsivaeesai kaaruwssa pwhruukai.
aq3lfciytryjärt-jurussaq nämä tummqhiukswiswr naqiswr vaermaanjoooh kocia - Anonyymi
No ehkä. Mutta siitä on jo aikaa. Täällä ei ole vuosiin oillut ainuttakaan ihastuttuttavaa ja vihastuttavaa kirjoittajaa. Paitsi mä, silloin harvoin kun vielä täällä jaksan käydä ja jotain kirjoitella.
- Anonyymi
En mutta, viehätyin Randombypasserin huumorista ja jutuista kun aloin ekoja kertoja lukemaan tätä palstaa 😅 En oo aktiivinen täällä ollenkaan, mut jotkut tyypit on jääneet mieleen!
N32- Anonyymi
Sulla on tiukka maku :D
On sellaistakin päässyt käymään. Mutta sinällään palsta ei eroa muusta ihmisten välisestä kanssakäymisestä, joskus vaan henkilöiden jutustelut kolahtavat ja sitten voi tapahtua pieniä ihmeitä.
- Anonyymi
Vietkö edelleen naisia yöllisille hautuumaakävelyille?
- Anonyymi
Jasu ja rande on
- Anonyymi
Minulla on ikävä Mikkojuhania. 😥 En ollut ihastunut häneen, mutta hän oli niin ihanan feministi. 🤗
🦄 - Anonyymi
En osaa kuvitella rakastuvani fiktiiviseen henkilöön.
Mutta pidän monista kirjoituksista.
Ne generoivat kirjoittamaan vakavasti tai huvittuneesti.
Samoin olen yllättynyt joistain asioista; varttaminen tms. (Minulla oli omenapuu, mikä jossain vaiheessa teki muutaman kukan, mitä sitten itse pölytin eli siveltimellä menin kukasta kukkaan siinä toivossa, että tulisi edes muutama omena. Kului taas muutama vuosi. Rusakot rääkkäsivät sitä ja kas, omenapuu kukki ja teki omenoita, mitkä sopi piirakkaan. Sellaisenaan karsean makuista. Pari vuotta sitten puu kuoli kokonaan ja piti poistaa.)
Minun pitää treffata livenä ja sattumalta kuin kohtalon oikusta rakastamisen kohde.
Vilma - Anonyymi
Kiihottaa se Jonas!
T. Darkfear - Anonyymi
En tietääkseni sitähän en tiedä kuinkako moni niistä palstailee joitta näjen ulkona liikkuessani
- Anonyymi
Juu, ihan jatkuvasti kaikkiin 🤭 Ja kohta tulee joku ja kopsauttaa minua kaaliin... Tai niin sen olen kokenut täällä käyneen, kun anonyyminä tänne kirjoitellut. Nyt sitten rustaan tähän puumerkin, ettei käy samat 😂
Tietysti pidän tietyistä kirjoittajista, joista tulee mukava olo, mutta aina ehtii tulla jotain muuta tekemistä väliin, luojankiitos 😅
🐾
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471