taustatekijät. Itsetuntoni ei riipu muiden mielipiteistä eikä siitä, millaisena tilanne jonkun silmissä näyttäytyy. Arvostaako joku minua tai ajatuksiani. Haluni tutkia omia prosessejani ei riipu ajasta eikä paikasta. En ole kuitenkaan piittaamaton muista ihmisistä, keskitän vain huomioni itseäni kiinnostaviin asioihin. Olen kiinnostunut enemmän omista prosesseistani ja kaikesta siihen liittyvästä. Ajatuksistani kaivatusta ja hänen persoonastaan. Siksi, vaikka tämä paikka olisi täynnä kuinka rikkinäisiä ja sairaitakin ihmisiä, ei se ympäristönä estä minua lukemasta ja kirjoittamasta tänne täysin omasta ”kuplastani” käsin.
Olen myös valtavan kiinnostunut erilaisista ilmiöistä ja sen vuoksi kaikki palstalla temmeltävät ja jankkaavat trollitkaan eivät haittaa niin paljoa. Välillä tietysti myös kiusaannun viesteistä. Niistä ei tunnu löytyvän mitään työstettävää tai mielenkiintoista oman elämäni rakennusaineeksi.
Halusin vain sanoa, että voin viettää aikaani monenlaisissa ympäristöissä, vaikka nyt sitä vessan seinää tutkien. Minulla on aina materiaalia omassa mielessäni, josta kiinnostun. Viihdyn kai hyvin itseni kanssa.
Olen sellainen, että halutessa suljen pois
Anonyymi-ap
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764361
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.914085- 623345
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393132- 1613114
- 752921
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542878- 462491
- 392077
- 1281887