Minkähintaisia vuokra-asuntoja teillä

Anonyymi-ap

Itse aivan paniikissa,kun asumistuen leikkaukset edessä. Asun tytön kanssa joka pian täysi-ikäinen. Itse saan minimi työttömyysrahan, tyttö opiskelee ja saa kuntoutustuen joka isompi kuin työttömyysetuus. Olen loukussa liian isossa asunnossa, enkä enää tiedä minkähintanen sais olla että kela hyväksyy. Asumistuen tarkistus tulossa 1.12 ja silloin myös laskee tuki. Nyt maksetaan vajaa 500e jo itse ja aivan liikaa.

11

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      36,5 neliön saunallinen yksiö, 530e/kk sis veden. Asumistukea tulee 299e/kk

      • Anonyymi

        Miten asumistuki voi olla noin halpaan asuntoon noin paljon? Miten tuo asumistuki lasketaan? Oma vuokra 703e/kk asumistukea 275e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten asumistuki voi olla noin halpaan asuntoon noin paljon? Miten tuo asumistuki lasketaan? Oma vuokra 703e/kk asumistukea 275e.

        Jaa-a..näin se vaan on, edellisessä kaksiossa jossa asuin (muutin nyt vuoden vaihteessa) yksin se oli 315€/kk kun vuokra oli 576€/kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a..näin se vaan on, edellisessä kaksiossa jossa asuin (muutin nyt vuoden vaihteessa) yksin se oli 315€/kk kun vuokra oli 576€/kk

        Niih..ja kunta itä-suomessa


    • Anonyymi

      820€/kk ,vesi ja netti 50M, autopaikka kuuluu hintaan, asunto 1,5km täysremontoitu kaupungin keskustasta 65m2 asunto. Asunnon vastikkeet ovat n.550-600€/kk eli vastikkeet samaa jos velkarahalla asuntoa maksaisi....

      • Anonyymi

        Taisi lipsahtaa rahoitusvastikkeet mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi lipsahtaa rahoitusvastikkeet mukaan?

        Ei lipsahtanut


    • Anonyymi

      Muuta TE-toimistoon. Ne ovat tarpeettomia tiloja, jotka voisi muuttaa työttömien asunnoiksi.

    • Anonyymi

      Saa tukea

    • Anonyymi

      58,5 neliöinen kaksio 633,50€/kk

      • Anonyymi

        Kallista on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe