Kesäomenat ovat suusria ja kauniita.
Niista on ilo keittää makoisaa hilloa talven aamupuuron silmäksi tai omenapiirakaksi.
Hillotolppa
Anonyymi-ap
3
303
Vastaukset 3
- Anonyymi
Pakasteessa puolukka & omena hybridihilloa.
- Anonyymi
Meillä syödään aamupuuro joka aamu luomuomenahillosilmällä.
Kello viiden tee ja paahtoleipä, voilla voideltuna ja päälle itsetehtyä omenahilloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä syödään aamupuuro joka aamu luomuomenahillosilmällä.
Kello viiden tee ja paahtoleipä, voilla voideltuna ja päälle itsetehtyä omenahilloa.Kävimme mökillä hillotolpalla ja toimme pakastimesta 2023 vuoden omenahilloa aamujen hillosilmäksi.
Samalla toimme pari 3l hanapakkausta vuoden 2022 orgaanista luomuomenamehua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260985Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488