🍎🥹👎 Hyvästi iltapala. Uuniomenat tipahtivat lattialle. Ei koskaan pitisi tarttua muovirasiankannesta kiinni. Mutta niin vaan tartuin. Ohjelmassa seuraa iltajumppaa lattiarätin kera. Sen jälkeen hiukan pillitystä eläinsairaala-sarjan parissa!
Kylläpä kävi ikävästi!
11
285
Vastaukset
- Anonyymi
Olitpas kömpelö🤭no ei vaiskaan, syö jotain muuta mitä löytyy. 😊
- Anonyymi
Juuh! Mulla jäi vain rasian kansi käteen. Onneksi oli puolukoita sekoitettavaksi rahkan sekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh! Mulla jäi vain rasian kansi käteen. Onneksi oli puolukoita sekoitettavaksi rahkan sekaan.
Hyvä! 👌
- Anonyymi
Voi syödä vaikka olisi käynyt lattialla.
- Anonyymi
Voi olla, että voi syödä. Joillakin on 5 sekunnin sääntö, niin että jos sapuskan poimii viiden sekunnin aikana, niin sen voi syödä. Mulla on pesusääntö. Eli syön jos lattialle pudonnut tavara on sellaista, jonka voi pestä hanan alla niin se on syömäkelpoista. Soseeksi uunissa menneitä omenanpalasia ei voinut pestä joten ne ovat biojätteissä.
- Anonyymi
Sen siitä saa.
- Anonyymi
Oijoi sentään. Eikun kastia päälle ja nuolemaan. Siemeniä on murusetkin.. puhtaalta alustalta.
- Anonyymi
Ei kai kukaan lattialta sentään nuole?
- Anonyymi
Onpas mulla ruokien kanssa nyt epäonnea. Uuniperunoita laittaessani huomasin, että neste, joka oli 2 kilon pottupussissa oli tullut kolmesta pehmenneestä perunasta. Pesin perunat ja uuniperunoiden lisäksi keitin loput vedessä. Niinpä mulla on nyt paistinperunoita moneksi päiväksi.
Ehkä se oli onnekaskin tapahtuma, koska perunoiden tärkkelys muuttuu seuravana päivänä terveellisemmäksi, eikä nosta verensokeria liian nopsasti.
Aloittajalta tämä - Anonyymi
Iltalounasajatus meni muusiksi olisi ne sieltä lattialta voinut lipoa
Mulla on jonkun kerran ollut ruokamyrkytys joten olen ylivarovainen ruokien kanssa. Sitäpaitsi mun lattia on pesty sillä mäntysuovalla missä on säilöntäainetta. Joku koira joutui menemään lääkäriin kun se oli nuollut mattoa joka oli sillä mäntysuovalla pesty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257