Facebookissa, että ” TUOMMOSET JUOPOTTELU KUVAT EI OLE KYLLÄ EDUSTA MINUA!”
Kukaan hänen kavereista EI OLLUT MAININNUT hänelle, että ” Sinun törky kuvat näkyy KAIKILLE FACEBOOKISSA!”
Siirtola/Tuovilan Anne on hänen kaveri ainakin ollut.
Teki Tuovilana KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksen itsensä ja isänsä puolesta vaikka EI OSAA VIELÄKÄÄN KÄYTTÄÄ eikä OHJEISTAA muidenkaan kanssa TURVALLISEEN SOMEN KÄYTTÖÖN niin EI SYYLLISTYTÄ KENENKÄÄN TIETOJEN VUOTAMISEEN!
Minä en ole opettaja enkä ole istunut LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ enkä ole toiminut aikoihin YRITTÄJÄNÄ joka on LUOTTAMUSTEHTÄVIÄ MYÖS!
Minä olen toiminut niin, että nuo TIETOJENVUOTAJAT POISTUU FACEBOOKISTA mutta HE EI YMMÄRRÄ EDES TUON VERTAA vaan syyttävät minua!
Jos ON KUNNIANLOUKKAUS IVALOLAISENA ilmottaa
Anonyymi-ap
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Syrjivät minua ja usuttavat RIKOKSEEN, koska minä en saa syrjiä heitä syrjittynä!
- Anonyymi
Joro ja sitten vielä ehtinyt vastata tähän mennessä tasan ratkaiseva merkitys kasvaa koko päivän aikana ja 7,68 on kova sana seuraavassa jonossa oli kyllä ihan hyvä saada jotain joro ei oo vielä ehtinyt tehdä mitään muuta ku se oli ihan pakko saada aikaan kun ei ole maksettu tänään.
- Anonyymi
Sehän on paska juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832380
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182016- 861386
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931210Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501152Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721063Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641057- 1491031
- 451029
- 61855