Keskustelin vanhempieni Tulliin töihin hakemisesta.

Anonyymi-ap

Isäni toimi samalla tavalla, kun hain panostajan koulutukseen.
Hän kielsi tekemästä työsyrjintä ilmotusta postinjakajan työstä, mutta Tulliin hakemista hän sano pitkän hiljaisuuden jälkeen ” Joo.”

Veljeni sano myös, että : Tuohan on hyvä ja haen sitä paikkaa.

Äitini sanoi : Oot kyllä yllättävä, mutta en tuotakaan yllättynyt.
Äitini toki mainisti erikseen jälleen kerran : Oot niin Arhipoffilainen, kuin olla ja osaa vain!

Äitini oli käynyt kaivamassa minun PERUNAMAATA.
Kyllä siellä oli jo perunoita ja oli isälle näyttänyt ja tuli mulle sanomaan : Sinun maassa on näin isoja perunoita.

Sanoin kun laitoin perunat maahan, että : 8viikkon päästä pitäis olla perunoita.
Sanoin myös : Nyt perunat alkaa vasta kasvamaan, kun yöt alkaa hämärtymään.
Ei perunan istutus ja kasvatus ole TYHMÄN IHMISEN hommaa jos saat hyvän sekä runsaan sadon ilman lannoitteita.

En vielä niitä nosta perunoita maasta, koska ne kasvaa vielä!

Olen meidän SUKUHAARAN ENSIMMÄINEN NAINEN joka sentään jatkaa suvun vanhoja perinteitä.

Rastin Niila Petsamon tarinoiden mukaan opetti toisille myös perunoiden kasvastusta, mutta en minä laittanut lannoitteita.

Saan ainakin kerran elämässä maistaa miltä maistuu itse kasvattamat perunat joita EI LANNOITETTU PASKALLA jota hienot ihmiset kutsuu APULANNAKSI!

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisit päässyt tulliin muttako heti tartuit kulliin..

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen kokoajan kunnioittanut ISÄÄNI ja käynyt VANHEMMAN PANOSTAJAN koulutuksen, koska isäni sanoi: Kyllä sinun päällä noita hommia tehdään.
      Hän sanoi myös, että ei saa jatkaa eli en saa ammatikseni tehdä räjäyttää.

      Tullissa ei ole aseita käytössä eli on oikea suunta ja isäni sana painaa enemmän mitä noiden jotka kunniaa vaatii.

      Petsamolaisella ei TARVETTA pettää Suomen kansaa ja vaatia kunniaa!
      En hyväksy sitä, että minun PERHETTÄ sekä SUKUA nöyryytetään minun kautta!

      Minun suku on SUOMEN SUURIN, koska sekä Mannerheim ja Sthålberg on minun sekä Suomen kansan ISIÄ jotka pitävät KANSAN kurissa sekä nuhteessa.

      Ei he itsekkään pyrkineet Presidentiksi vaikka todisteet riittää siihen, että halusivat ja estivät minua menemästä ehdolle.

      Lapista EI OLLUT ketään ja EI SAATU EDES KOKEILLA PÄÄSENKÖ LÄPI.

      • Anonyymi

        He tekevät omista lapsistaan perinnöttömiä ja heidän puolisot voi tehdä perinnöttömiä vielä heidän sisaruksista kun, koska he käy puolisoidensa kunnian päälle syyttelemällä minua.

        Ei kai tuo minua haittaa ja ei nuo miehet eroa noin hyville puolisolle anna jotka elättää heidät ja tekevät vielä heidän työtkin.

        Ei minulla ole puolisoa, koska pärjään paremmin yksin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe