Se on vain koiran elämää, antaa haukkua vain
JOSSAIN HAUKKUU KOIRA
20
273
Vastaukset
- Anonyymi
missä haukkuu koira?
- Anonyymi
Hau hau !!
- Anonyymi
ota luu ja pakene vuorelle
- Anonyymi
Ei kyllä koira pitää kouluttaa niin ettei se hauku!
- Anonyymi
haukkuminen on koiran luontainen tapa
- Anonyymi
se joka etsii suuri,ullista haukkuu eniten
- Anonyymi
heitä sille lihapulla aineilla ei hauku ikinä..
- Anonyymi
Mie en kestä, jos koira haukkuu.
Mie olen asukas.- Anonyymi
Minä olen asukas ja kestän haukunnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen asukas ja kestän haukunnat
Olitko mielenosoituksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko mielenosoituksessa?
minun mieleni on terve, se ei kaipaa osoittelua tai hoitoa, hoidan sitä ulkoilemalla paljon ja seuraamalla luontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minun mieleni on terve, se ei kaipaa osoittelua tai hoitoa, hoidan sitä ulkoilemalla paljon ja seuraamalla luontoa.
Mielenosoittajat ovat terveitä. He puolustavat rauhaa ja vastustavat turismia!
- Anonyymi
Haukkuva koira ei pure.
- Anonyymi
antaa koirien haukkua, jos häiritsee osta kuulosuojaimet.
- Anonyymi
Riippuu täysin milloin se koira haukkuu, päivällä ja illalla ok.Yöllä se haukkuminen ei ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu täysin milloin se koira haukkuu, päivällä ja illalla ok.Yöllä se haukkuminen ei ole hyväksyttävää.
Joo joo pieni asia jos koira haukkuu, toisilla haukkuu vaimo aamusta iltaan, koko ajan haukkuu vaikka mitä tekis, onko se hyvää elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo pieni asia jos koira haukkuu, toisilla haukkuu vaimo aamusta iltaan, koko ajan haukkuu vaikka mitä tekis, onko se hyvää elämää?
Hyvin harvoin se vaimon haukunta kuuluu koko korttelin läpi. Taitaa olla vain kotiväkensä riesa toisin kuin pihakoirat mikä louskuttaa aamuvarhaisesta iltamyöhään tai ne pikkurakit joiden kimeä outo yskää muistuttava räksytys kuuluu sekin turhan paljon.
Ilkeyttä ja piittaamattomuutta pitää räkyttävää rakkia kaikkien naapureiden kiusana.
- Anonyymi
Kunnallisvaaleissa äänestämme yrittäjiä!
- Anonyymi
Haukkuuko ne yrittäjät vai miksi piti tähän ketjuun sylkäistä asiaan kuulumaton aivopieru?????????? No tollo on tollo eikä muuksi muutu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuuko ne yrittäjät vai miksi piti tähän ketjuun sylkäistä asiaan kuulumaton aivopieru?????????? No tollo on tollo eikä muuksi muutu!
Pitää olla valtuustossa myös omalla työllä eläviä. Ei sanota nimiä, ettei ala taas haukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900