Olen ihmetellyt että miksi kivekset ikään kuin paisuvat kahvin jälkeen osaako kukaan vastata miksi
Vastaukset 8
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt kun vaimo aina kun on sovittu, että mennään vähän aikaisemmin nukkumaan, siinä vähän ennen "nukkumaan" menoa vielä keittää kahvit ja kaataa herkästi minulle lisääkin...
- Anonyymi
Onko kyse ns. päiväkahveista?
- Anonyymi
Päiväkahvit vaimon kanssa? Päiväkahviseuralla tarkoitetaan maksullista seuraa...
- Anonyymi00005
Kahvi on tarkoitettu juotavaksi eikä kivesten uittamiseen.
- Anonyymi00006
Suck my choclate salty balls. Tv Chef
- Anonyymi00009
Sinun kannattaa siirtyä kofeiinittomaan kahviin.
Se on hiukan normaalia kahvia kalliimpaa, mutta se ei turvota munia. - Anonyymi00010
Tuota aspektia en ole huomannut. Aspekti tarkoittaa yleisimmin kielitieteessä verbin ominaisuutta, joka kuvaa tekemisen kestoa, jatkuvuutta tai päättymistä (kuten jatkuva tai hetkellinen). Se tarkastelee tapahtuman sisäistä ajallista luonnetta tempuksen rinnalla. Muita merkityksiä ovat näkökanta, tähtitieteen taivaankappaleiden kulma-asema sekä kasvitieteellinen kasviyhdyskunnan tila. Saahan sitä asiaa vaikka vesilinnuista.
- Anonyymi00011
Vaikea on, pitäisi saada kuvat ennen ja jälkeen, että voidaan tarkastella asiaa objektiivisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122812
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24767- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32668Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45590Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 34525
- 63506