Pitää keittää kahvit ja alkaa tekemään hakemus loppuun.

Anonyymi-ap

Pitää muistaa laittaa siihen Toimintakeskuksen käsityöntekijän työpaikan kuvaukseen, että ” Olin työssä opettelemassa KEHITYSVAMMAISEKSI ja eivät antaneet edes saksia minun käyttää eli opin suoraan monivammaiseksi….”

Sitä ei voi kukaan kiistää, ettenkö olis TYÖSSÄ OPPINUT jotain ja minusta tämä oppi on Suomen valtion ja meidän suomalaisten ETU, kun MINÄ OLEN TUO joka on TYÖN KAUTTA OPPINUT KEHITYSVAMMAISEKSI!

Minulle sanottiin : Ei kannata alkaa käräjöimään tuosta, koska sinähän olit vain päivällä siellä ja olit töissä vain opettelemassa kehitysvammaiseksi ohjaajien ohjauksessa!

14

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näen asian hyvänä, koska olen sentään syntynyt niin terveenä että INARIN KUNTA päätti luoda minua varten työpaikan ja TYÖVOIMATOIMISTON määräyksestä olen joutunut menemään TÖIHIN OPPIMAAN KEHITYSVAMMAISEKSI!

Tuohon aikaan sai karenssin jos EI OTTANUT TYÖTÄ VASTAAN johon TYÖVOIMATOIMISTO MÄÄRÄS.
      Ei kai tuommoseen työpaikkaan olis tarvinnut TYÖVOIMATOIMISTOSTA EDES MÄÄRÄTÄ KETÄÄN TÖIHIN!
      Pakkohan oli mennä, ettei joutunut KARENSSIIN!

• Anonyymi

Valtion töissä tuosta työssä opitusta kehitysvammaisuudesta on hyötyä, koska EI HAITTAA VAIKKA TEKEE VIRHEITÄKIN!

Voi sanoa rehellisesti : Minähän olen työssä oppinut kehitysvammainen joten ei minun tekemät virheet haittaa eikä niistä kannata alkaa edes KÄRÄJÖIMÄÄN, koska ohjaajat oli opiskelleet alalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtion töissä tuosta työssä opitusta kehitysvammaisuudesta on hyötyä, koska EI HAITTAA VAIKKA TEKEE VIRHEITÄKIN!

Voi sanoa rehellisesti : Minähän olen työssä oppinut kehitysvammainen joten ei minun tekemät virheet haittaa eikä niistä kannata alkaa edes KÄRÄJÖIMÄÄN, koska ohjaajat oli opiskelleet alalle!

Kyllä olin käynyt ennen tuota työtä ne AMMATINVALINNAN PSYKOLOGISET TESTIT joissa oli myös ÄO lukema todettu!

Ainakin todisteet riittää siihen, ettei edes KEHITYSVAMMAISTENHOITAJAT/ OHJAAJAT ole olleet päteviä tehtäviinsä vaikka he on muualta muuttaneita jotka on tulleet tänne TÖIHIN!

Kyllä sosiaalijohtaja on minun mielestä TOIMINUT OIKEIN, kun hän tuon TYÖTODISTUKSEN MINULLE KIRJOITTANUT!

Kyllä sen näkee, että muualta muuttaneet KEHITYSVAMMAISET ON SOTKENEET KOKO INARIN KUNNAN!

Saamelaisalueelle ovat antaneet rakentaa MATKAILUPALVELUITA ja EIVÄT OLE EDES SAIRAALAAN PUOLIA OSANNEET PITÄÄ VAAN AJANEET KAIKKI PALVELUT ALAS!

Jos Näätämön Tullille eivät olis hakeneet oppisopimuksella työntekijää niin en olis välttämättä käynyt taas KAIKKIA TYÖTODISTUKSIA LÄPI!

Tuohon piti laittaa kaikki ja väärin hän on kirjoittanut työtodistuksen, mutta hän on ottanut myös riskin sekä kirjoittanut tietoisesti väärin.

Työtodistus on tullut postin kautta, koska työsopimus oli päättynyt 31.12 ja minä olin Norjan työtodistuksen mukaan ollut kyseisen työnantajan työntekijä jo 28.12.

Minä olen ollut 2 maassa yhtä aikaa työnantajan kirjoilla TYÖNTEKIJÄNÄ!

Inarin kunnassa olin töissä kehitysvammasena ja Norjassa kalatehtaalla!

Olen minä ollut myös Suomessa töissä niin, että olen ollut Ivalossa työnantajan kirjoilla sekä Espoon kaupungin työntekijänä!

Espoon kaupunki olis halunnut, että olisin hoitovapaalta palannut töihin takaisin. Irtisanoin itseni, koska työllistyin äitini yrityksessä ja sain vanhemmiltani lasten hoitoon apua.

Kunta päätti huostata ja en suostunut omille vanhemmilleni lasta sijoittamaan, koska minun vanhemmat oli jo kasvattaneet minutkin väärin joten minusta HE EI MYÖSKÄÄN SOVELTUNEEN LASTENKASVATTAJIKSI EDES SIJAISVANHEMPINA!

Isä olis saatana niitannut pojan varaston seinään jos olis mini-hame ja verkkosukkahousut päällä lähtenyt kouluun!

Minä sanoin kotona vanhemmilleni, että : Palokankaan Reijo ja Aino alkaa sijaisvanhemmiksi, koska heillä on kykyjä KASVATTAA POJISTA MIEHIÄ!

Meinasin pyörtyä, kun poikani käveli kylällä vastaan TYTTÖNÄ!
        Sovittiin hänen kanssa, että : Minun kanssa hän on poika ja jättää ne tyttöjen jutut sinne sijaisperheeseen niin minä en KÄY SIJAISPERHEEN kunnian päälle!

Kyllä minäkin olisin niitannut pojan seinälle jos hän olis hame ja meikit päällä kouluun tai kylille pyhkässyt!
        En puuttunut asiaan, koska poikahan oli huostattu.

Minähän halusin toki nähdä millaisia kunnon pojat on, koska vanhimman pojan olen kasvattanut niin väärin, että hän asuu NAISEN KANSSA AVOLIITOSSA etelä Suomessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olin käynyt ennen tuota työtä ne AMMATINVALINNAN PSYKOLOGISET TESTIT joissa oli myös ÄO lukema todettu!

Ainakin todisteet riittää siihen, ettei edes KEHITYSVAMMAISTENHOITAJAT/ OHJAAJAT ole olleet päteviä tehtäviinsä vaikka he on muualta muuttaneita jotka on tulleet tänne TÖIHIN!

Kyllä sosiaalijohtaja on minun mielestä TOIMINUT OIKEIN, kun hän tuon TYÖTODISTUKSEN MINULLE KIRJOITTANUT!

Kyllä sen näkee, että muualta muuttaneet KEHITYSVAMMAISET ON SOTKENEET KOKO INARIN KUNNAN!

Saamelaisalueelle ovat antaneet rakentaa MATKAILUPALVELUITA ja EIVÄT OLE EDES SAIRAALAAN PUOLIA OSANNEET PITÄÄ VAAN AJANEET KAIKKI PALVELUT ALAS!

Jos Näätämön Tullille eivät olis hakeneet oppisopimuksella työntekijää niin en olis välttämättä käynyt taas KAIKKIA TYÖTODISTUKSIA LÄPI!

Tuohon piti laittaa kaikki ja väärin hän on kirjoittanut työtodistuksen, mutta hän on ottanut myös riskin sekä kirjoittanut tietoisesti väärin.

Työtodistus on tullut postin kautta, koska työsopimus oli päättynyt 31.12 ja minä olin Norjan työtodistuksen mukaan ollut kyseisen työnantajan työntekijä jo 28.12.

Minä olen ollut 2 maassa yhtä aikaa työnantajan kirjoilla TYÖNTEKIJÄNÄ!

Inarin kunnassa olin töissä kehitysvammasena ja Norjassa kalatehtaalla!

Olen minä ollut myös Suomessa töissä niin, että olen ollut Ivalossa työnantajan kirjoilla sekä Espoon kaupungin työntekijänä!

Espoon kaupunki olis halunnut, että olisin hoitovapaalta palannut töihin takaisin. Irtisanoin itseni, koska työllistyin äitini yrityksessä ja sain vanhemmiltani lasten hoitoon apua.

Kunta päätti huostata ja en suostunut omille vanhemmilleni lasta sijoittamaan, koska minun vanhemmat oli jo kasvattaneet minutkin väärin joten minusta HE EI MYÖSKÄÄN SOVELTUNEEN LASTENKASVATTAJIKSI EDES SIJAISVANHEMPINA!

Isä olis saatana niitannut pojan varaston seinään jos olis mini-hame ja verkkosukkahousut päällä lähtenyt kouluun!

Minä sanoin kotona vanhemmilleni, että : Palokankaan Reijo ja Aino alkaa sijaisvanhemmiksi, koska heillä on kykyjä KASVATTAA POJISTA MIEHIÄ!

Meinasin pyörtyä, kun poikani käveli kylällä vastaan TYTTÖNÄ!
        Sovittiin hänen kanssa, että : Minun kanssa hän on poika ja jättää ne tyttöjen jutut sinne sijaisperheeseen niin minä en KÄY SIJAISPERHEEN kunnian päälle!

Kyllä minäkin olisin niitannut pojan seinälle jos hän olis hame ja meikit päällä kouluun tai kylille pyhkässyt!
        En puuttunut asiaan, koska poikahan oli huostattu.

Minähän halusin toki nähdä millaisia kunnon pojat on, koska vanhimman pojan olen kasvattanut niin väärin, että hän asuu NAISEN KANSSA AVOLIITOSSA etelä Suomessa!

Minähän olen niin syrjitty ja hyvin työssä oppinut, että kyllä TULLILLE pitäs kelvata jo töihin!

Poika on aikuinen joten kyllä hänetkin saadaan sinne töihin, koska kyllä hänestä vielä MIES saadaan tehtyä ilman ARMEIJAAKIN!
        Sehän sentään kehtaa vetasta vaikka mitkä rytkyt päälle TULLISSA ja sille ei vittuile kukaan, koska hän osaa sanoa : Ei tänne pääse miehet ilman mini-hametta!

Oli siirtynyt Palokankailta sinne nuorisokotiin, kun tuli Rovaniemeltä bussilla Ivaloon.
        Oli meikannu itsensä ja oli laittanut päälle kunnon NARTUN kamppeet päälle ja pinkki matkalaukku oli mukana.
        Katsoin häntä ja en sanonut mitään vaan mielessäni sanoin ” Voi vitun apina!”

Ollaan me käyty kylällä hänen kanssa ja oli meikannut itsensä. Oli Lauran Grillillä töissä ja jotain ongelmia meinas tulla, mutta sanoin ” Kuntaan pitää sossulle ilmottaa, koska hänellä edunvalvoja.”

Minä olisin sen jälkeen kyllä puuttunut asiaan ja käyny sanomassa : Nyt tais omistajista tulla meidän ILMAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ ja pojasta tuli äitinsä kanssa teidän johtaja!

En minä pysty olemaan oman lapsen edunvalvoja jos on huostassa, mutta minä pystyn potkimaan sossuja perseelle ja ilmottamaan ” Teidän päätöksiä joten hoidatte asian kuntoon niin, kuin kuuluu!”

Rovaniemi kyllä hoitaa ja he hoitaneet muuton. Oli sanonut asunnon irti ja uus vuokranantaja kadonnut niin poika jäi ilman asuntoa.
        Tavarat oli pakattu autoon ja sossu oli määrännyt hotelliin yöksi ja oli saanut seuraavana päivänä yksityiseltä asunnon vuokrattua.
        Sossu oli soittanut kuulemma sekä ilmottanut, että nyt tarvitaan asunto.

Rovaniemellä YMMÄRRETÄÄN miten toimitaan, kun kyseessä on Petsamosta poistetut suomalaiset.
        Kyllä siellä myös näkyy, että lapsen äiti on panostaja!

Inarin kunnassa EI YMMÄRRETÄ, koska he TIETÄÄ KAIKKI!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän olen niin syrjitty ja hyvin työssä oppinut, että kyllä TULLILLE pitäs kelvata jo töihin!

Poika on aikuinen joten kyllä hänetkin saadaan sinne töihin, koska kyllä hänestä vielä MIES saadaan tehtyä ilman ARMEIJAAKIN!
        Sehän sentään kehtaa vetasta vaikka mitkä rytkyt päälle TULLISSA ja sille ei vittuile kukaan, koska hän osaa sanoa : Ei tänne pääse miehet ilman mini-hametta!

Oli siirtynyt Palokankailta sinne nuorisokotiin, kun tuli Rovaniemeltä bussilla Ivaloon.
        Oli meikannu itsensä ja oli laittanut päälle kunnon NARTUN kamppeet päälle ja pinkki matkalaukku oli mukana.
        Katsoin häntä ja en sanonut mitään vaan mielessäni sanoin ” Voi vitun apina!”

Ollaan me käyty kylällä hänen kanssa ja oli meikannut itsensä. Oli Lauran Grillillä töissä ja jotain ongelmia meinas tulla, mutta sanoin ” Kuntaan pitää sossulle ilmottaa, koska hänellä edunvalvoja.”

Minä olisin sen jälkeen kyllä puuttunut asiaan ja käyny sanomassa : Nyt tais omistajista tulla meidän ILMAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ ja pojasta tuli äitinsä kanssa teidän johtaja!

En minä pysty olemaan oman lapsen edunvalvoja jos on huostassa, mutta minä pystyn potkimaan sossuja perseelle ja ilmottamaan ” Teidän päätöksiä joten hoidatte asian kuntoon niin, kuin kuuluu!”

Rovaniemi kyllä hoitaa ja he hoitaneet muuton. Oli sanonut asunnon irti ja uus vuokranantaja kadonnut niin poika jäi ilman asuntoa.
        Tavarat oli pakattu autoon ja sossu oli määrännyt hotelliin yöksi ja oli saanut seuraavana päivänä yksityiseltä asunnon vuokrattua.
        Sossu oli soittanut kuulemma sekä ilmottanut, että nyt tarvitaan asunto.

Rovaniemellä YMMÄRRETÄÄN miten toimitaan, kun kyseessä on Petsamosta poistetut suomalaiset.
        Kyllä siellä myös näkyy, että lapsen äiti on panostaja!

Inarin kunnassa EI YMMÄRRETÄ, koska he TIETÄÄ KAIKKI!!!!

Ei ole mikään salaisuus, että Petsamossa asui myös SUOMALAISIA!

Onneksi Inarin kunnan sosiaalijohtaja keksi, että laittaa työtodistukseen minulle että olen TYÖSSÄ OPPINUT KEHITYSVAMMAINEN!

Minä olen syntynyt Ivalossa ja asunut Ivalossa syntymän jälkeen.
        Meidän piti äidin kanssa odottaa, että minun paperit saadaan.
        Minut piti kastaa niin saadaan minut merkitä väestörekisteriin ja ei vuonna 1970 asoita pystynyt hoitamaan päivässä.
        Ei niitä pysty vielä tänäkään päivänä hoitamaan päivässä!

Minähän olen syntynyt ihmisenä jonka KUNNIAA SUOMEN VALTIO OLI LOUKANNUT!

Kyllä minä saan räkyttää sekä vittuilla, koska en ole päättänyt PETSAMON asioista!
        Sukuhan asu Petsamossa ennen, kuin Petsamo kuulu edes SUOMELLE!

Kävin hallituksen määräyksestä PANOSTAJAN koulutuksen Suomi 100vuotta KUNNIAKSI!
        Minä sain sentään käydä KOULUTUKSEN jossa opettiin VITTUILEMAAN!

Sovin etten hae PANOSTAJANLUPAKIRJAA jolla saa räjäyttää DYNAMIITTIÄ!
        Ei minulla ole edes ASEENKANTOLUPAA eikä KALASTUSLUPIA!

Isäni ostaa TAIMENIA ja kyllä kalastajat on myös Petsamosta tulleita sukuja.
        Joku Paatari oli se toinen, mutta toisen nimeä en kyllä muista.

Petsamossa oli Paatareita jotka kalasti ja jos eivät kalastaneet niin he toimi PAAKAREINA! Heidän PAAKAREIDEN PAAKKELLISIT oli jo PETSAMOSSA TUULIHATUT!
        Kyllä meänki suku teki Petsamossa myös niitä TUULIHATTU PAAKKELESEJA ja minä oon tehnyt niitä myös joskus…

• Anonyymi

Kaikki käräjille vaan.

• Anonyymi

Se tyttöpoika on ollu kyllä tyttö jo ennen palokanksita!muistele vähän!

• Anonyymi

En ole tuon jälkeen Inarin kunnalle töihin edes VALTION myöntämällä TYÖLLISTÄMISVAROILLA.

Eläkkeelle pitäs kuulemma jäädä niin Inarin kunta pääsis eroon minusta, mutta EI MINUN TARVI SUOSTU TUOLLAISIIN!

Inarin kunnalla on ollut kokoajan velvoite työllistää paikallisia sekä kouluttaa oppisopimuksella tehtäviin, koska todistettavasti KUNNALLA olis ollut työpaikkoja paikallisille.

Minähän olen työttömänä ja olen ollut Inarin kunnalla vanhuksia hoitamassa Männikön hoivakodissa jo vuonna 1990!
        En ole ainut jota on kohdeltu samalla tavalla eli ensin opetetaan ja syrjitään palkkaamalla ALKOHOLISTI Juvasmaa joka on oikein hyvä esimerkki tapaus.

• Anonyymi

Hakemukseen on hyvä liittää myös todistus esileikkikoulusta.

• Anonyymi

Video haastattelu jonka kautta tehdään valintoja.
        Siinä on 2 erillistä valintahaastattelua.

Ehin käräjillä käymään ennen, kuin valinta haastattelut alkaa.

Ei minulla ole rikosrekisterissä tällä hetkellä mitään merkintää. Kaikki on vanhentuneet, mutta jos merkinnän saan ja sen takia en pääsee töihin koska olen FACEBOOKISSA kirjoittamalla loukannut kunniaa niin loppuu TYÖVOIMA.

Olen jo PANOSTAJANA heitä ylempänä vaikka olenkin työtön!
        Minä päätän itse olenko YRITTÄJÄNÄ vai PANOSTAJANA käräjillä!

Panostajana menin viimeksikin käräjille, mutta alko vituttaan niin ilmotin ” OLEN YRITTÄJÄ!”

Ei voi pakottaa olemaan PANOSTAJA!!!

He ei ole niin KORKEA ARVOISIA IHMISIÄ, että PANOSTAJANA SUOSTUIN HEIDÄN EDESSÄ NÖYRTYMÄÄN TAI OTTAMAAN HEILTÄ KUNNIAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Video haastattelu jonka kautta tehdään valintoja.
        Siinä on 2 erillistä valintahaastattelua.

Ehin käräjillä käymään ennen, kuin valinta haastattelut alkaa.

Ei minulla ole rikosrekisterissä tällä hetkellä mitään merkintää. Kaikki on vanhentuneet, mutta jos merkinnän saan ja sen takia en pääsee töihin koska olen FACEBOOKISSA kirjoittamalla loukannut kunniaa niin loppuu TYÖVOIMA.

Olen jo PANOSTAJANA heitä ylempänä vaikka olenkin työtön!
        Minä päätän itse olenko YRITTÄJÄNÄ vai PANOSTAJANA käräjillä!

Panostajana menin viimeksikin käräjille, mutta alko vituttaan niin ilmotin ” OLEN YRITTÄJÄ!”

Ei voi pakottaa olemaan PANOSTAJA!!!

He ei ole niin KORKEA ARVOISIA IHMISIÄ, että PANOSTAJANA SUOSTUIN HEIDÄN EDESSÄ NÖYRTYMÄÄN TAI OTTAMAAN HEILTÄ KUNNIAA!

Olen työtön YRITTÄJÄ, mutta kyllä PANOSTAJANAKIN OLEN KYLILLÄ NÄKYNYT.

Yrittäjänä matelisin pitkin kylää…
        PANOSTAJANA KÄVELEN TAPOJENI MUKAAN RYHDIKKÄÄSTI!

Äitini mainitaan hienosti sanomalla minulle : Olet SIIVOOJAN TYTTÖ!
        Vastaan : Kyllä olet oikeassa ja ÄITINI ON SIIVOOJA.
        En ole sanonut, että : Olen minäkin ollut siivoojana äitini opissa sekä monen muun ja olen käynyt teilläkin siivoamassa.

En voi sanoa, koska SIIVOUS ASIAKKAAT kuului myös minun perheeseen.
        Äitini puhui minusta sekä minun lapsista ja asiakkaat sanovat : Tuoppa se tyttöki tänne siivoamaan niin mekin nähdään…
        Sen jälkeen he halusi nähdä lapset ja osa sano : Tyttö vois tulla meille siivoamaan…

Tuo TYTTÖ OLI KOKOAJAN AIKUINEN NAINEN sekä 3-4 lapsen äiti, mutta en ole siitäkään välittänyt.
        En vaikka yks sano LAUANTAINA KAUPASSA mulle : Oot siivoojan tyttö!
        Kassalla istu nuori nainen joka olis ikänsä puolesta SOPINUT mulle tytöksi!
        En ensin tuntenut, koska oli 40 kiloa laihtunut.

Äänestä tunnistin, mutta en sanonut sitä mitä meinasin.
        Sanoin nimen, mutta ME OLTIIN KIUSAAMIS VAPAASSA KAUPASSA joten siellähän ei kukaan voi kiusata ketään!

En käyny sanomassa pihalla hänelle mitään vaikka näin, että jäi istumaan pihalle.
        Minulla oli kiire kirkkoa siivoamaan ja olin isälle luvannut, että teen ruokaa kun tuun siivouksilta.
        Olis muuten taas kokkaillut mitä sattuu.

Velipoika muutti kotia niin hän kokkailee viikolla niitä omiaan.
        Minulle ei oikein ruoka maistu, kun veljeni asuu täällä mutta tykkään siitä kyllä että KUNTA HEITTI VELIPOJAN ulos ja joutu muuttamaan kotia TAKASIN KALTOINKOHTELEMAAN minua!

Minä noudatan sitä HALLITUKSEN säästölinjaa jossa piti vaihtaa halvempaan asuntoon ja minähän olen kokoajan asunut halvimmalla mahdollisimmalla tavalla!
        HALLITUKSEN säästölinjan takia minä en voi TYÖTTÖMÄNÄ hakea asuntoa koska se aiheuttaa asumistuki kuluja!

Pärjään parhaiten, kun noudatan Hallituksen hommia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen työtön YRITTÄJÄ, mutta kyllä PANOSTAJANAKIN OLEN KYLILLÄ NÄKYNYT.

Yrittäjänä matelisin pitkin kylää…
        PANOSTAJANA KÄVELEN TAPOJENI MUKAAN RYHDIKKÄÄSTI!

Äitini mainitaan hienosti sanomalla minulle : Olet SIIVOOJAN TYTTÖ!
        Vastaan : Kyllä olet oikeassa ja ÄITINI ON SIIVOOJA.
        En ole sanonut, että : Olen minäkin ollut siivoojana äitini opissa sekä monen muun ja olen käynyt teilläkin siivoamassa.

En voi sanoa, koska SIIVOUS ASIAKKAAT kuului myös minun perheeseen.
        Äitini puhui minusta sekä minun lapsista ja asiakkaat sanovat : Tuoppa se tyttöki tänne siivoamaan niin mekin nähdään…
        Sen jälkeen he halusi nähdä lapset ja osa sano : Tyttö vois tulla meille siivoamaan…

Tuo TYTTÖ OLI KOKOAJAN AIKUINEN NAINEN sekä 3-4 lapsen äiti, mutta en ole siitäkään välittänyt.
        En vaikka yks sano LAUANTAINA KAUPASSA mulle : Oot siivoojan tyttö!
        Kassalla istu nuori nainen joka olis ikänsä puolesta SOPINUT mulle tytöksi!
        En ensin tuntenut, koska oli 40 kiloa laihtunut.

Äänestä tunnistin, mutta en sanonut sitä mitä meinasin.
        Sanoin nimen, mutta ME OLTIIN KIUSAAMIS VAPAASSA KAUPASSA joten siellähän ei kukaan voi kiusata ketään!

En käyny sanomassa pihalla hänelle mitään vaikka näin, että jäi istumaan pihalle.
        Minulla oli kiire kirkkoa siivoamaan ja olin isälle luvannut, että teen ruokaa kun tuun siivouksilta.
        Olis muuten taas kokkaillut mitä sattuu.

Velipoika muutti kotia niin hän kokkailee viikolla niitä omiaan.
        Minulle ei oikein ruoka maistu, kun veljeni asuu täällä mutta tykkään siitä kyllä että KUNTA HEITTI VELIPOJAN ulos ja joutu muuttamaan kotia TAKASIN KALTOINKOHTELEMAAN minua!

Minä noudatan sitä HALLITUKSEN säästölinjaa jossa piti vaihtaa halvempaan asuntoon ja minähän olen kokoajan asunut halvimmalla mahdollisimmalla tavalla!
        HALLITUKSEN säästölinjan takia minä en voi TYÖTTÖMÄNÄ hakea asuntoa koska se aiheuttaa asumistuki kuluja!

Pärjään parhaiten, kun noudatan Hallituksen hommia!

Kyllä kunniat hoituu sillä, kun haen Tullin paikkaa.

Pekkala istuu SAAMELAISKÄRÄJILLÄ ja KUNNANHALLITUKSESSA/VALTUUSTOSSA RAJAMIEHENÄ ja on vielä LESTADIOLAINEN.

Minä olen ensin käräjillä ja Pekkalaisten kunniakäräjät on myöhemmin.

Tullin työntekijänä pystyn pitämään SUOMEN VALTION KUNNIAT erillään noista SAAMELAISTEN KUNNIA KÄRÄJISTÄ!

Muistin, että yks LESTADIOLAINEN oli tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen SAKÄ:stä!

Kerto mulle tuon ja minä sanoin hänelle : Minä olen istunut kunnianloukkaus sakon vankilassa ja minun tyttö on saamelainen!
        Sanoin hänelle : Tuo on ihmisoikeusrikos!

Haukku minua koltaksi vaimonsa ja lapsena kuullen ja sano : Minä kunnioita!
        Minä en tuommoisiin TAPPELUIHIN SUOSTU!

Minun tyttöhän on enemmän saamelainen mitä isänsä, koska hänellä on isompi saamelais suku mitä isällään!
        Isänsä käy minun kunnian päälle, mutta en jaksa sen kanssa alkaa käräjöimään!

Minä päätän itse omista asioista!

• Anonyymi

Miten tämä seksuaalinen suuntautuneisuus, vaikuttaako asiaan ja millä painoarvolla?

• Anonyymi

Voi pian olla tulliin näinä aikoina muutama muuki hakija . Nuorempia ja enemmän koulutettuja.. Ja jotka ei isottele somesssa tekemisiään…

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13212
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3665
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      106
      2954
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1329
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1204
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe