Meinasitte puuhastella tulevana viikonloppuna?
T. Mennytmies joka kaipaa menovinkkejä
Mitä te muut sinkulat
24
265
Vastaukset
Ei tiedä vielä, mutta ei ainakaan sekstailua, kun ei ole treffejä rakkaani kanssa
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. seuraavalla viikolla sitten sirkustelua tiedossa.
Kyllä kyllä, vaihtelu virkistää
pujotteIija kirjoitti:
Niin sinäkin, ja piristävä myös
Tosin täytyy myöntää, että treffien jälkeen olen monasti väsynyt.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tosin täytyy myöntää, että treffien jälkeen olen monasti väsynyt.. :D
Kyllähän siinä jää helposti uni normaalia vähemmälle
- Anonyymi
,ol'j'm kpd tiörr pmgreö,oesa liöliåeöom lasmdds jopp,p Lsmysdmrm domsdlomkpli for,sd kpdpm vbpo,odcdsssm-
- Anonyymi
Nyt ei ihan aukea🤔 t. Ap
Eipä ole mitään. Töitä vaan.
Jos on ilmoja, niin ulkona ja jos taas ei, niin aloitan viimeisen esseen kirjoituksen.
- Anonyymi
mulle rykee ugab gtcuö jycu jibwwkrqja jyb ruwetijibe ittaaa
- Anonyymi
Sitä samaa mitä arkisinkin. Eli kotona oleilua, lenkillä käyntiä ja läppärillä.
- Anonyymi
¨Wrdtrrtn Digiytal Storage Expetsin iso lecy mihin laittaa sääkuviakin....
- Anonyymi
minulla on varmaan koko koppukuukausi tekemisiä...
- Anonyymi
katsoittrko Eelcviytyjät suomi... joku äijä tipahti katsoin uusinnan...
mutta niin joskus on hauskaan ukkuajos itse ajattelee pehmeitä naisten sääeriä viilentämäsdä ei ei selviytyjä uita... - Anonyymi
ajelin Braunilla koneellaq vähän kurviliin.. tuo partakone niin hauska....
- Anonyymi
niin ei mikään Plihilips Lassy Shacw... kun pisän Beunini parytakoneesta akika uusi lasattacakin ruollainwn...
- Anonyymi
,oy' liiöii jerra aamsaaöookwwaiaa?
Juu. Menovinkiksi .. kotona möllöttäminen. Sitä aion seuraavana viikonloppuna tehdä.
- Anonyymi
Tähän saatan kallistua itsekkin, mutta toisaalta ennen lumen tuloa voisi kehitellä muutakin 🤔 t. Ap
Anonyymi kirjoitti:
Tähän saatan kallistua itsekkin, mutta toisaalta ennen lumen tuloa voisi kehitellä muutakin 🤔 t. Ap
Järjestä palstamiitti.. joku saattaa innostuakin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Järjestä palstamiitti.. joku saattaa innostuakin.
Ai että tapaisin oikeita ihmisiä todellisessa paikassa, niin miksei 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tapaisin oikeita ihmisiä todellisessa paikassa, niin miksei 🤔
Niinpä.. itsellesi paikallinen palstalaisten tapaaminen..
Tosin nykyään eip ole juuri enää palstalaisiakaan..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35412251Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-19211629Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806593Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2083882- 1793682
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642763Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1792520Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151942Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191804