eli.. Ku mä kai saan tän jättitrampoliinin nii ku meiän tiel asuu mun iskäsii lapsii jotka kävelee ilman lupaa toisten pihoil ja sillee nii jos saan sen jättitrampoliinin nii ja jos me lähetää johonki nii jos ne menee hyppii siihe nii oisko mitää keinoo mite ois mahollist ettei ne tulis pomppii..? Ku tuntuu silt et ne tulee siihe heti ku lähetää jonnekki...et vastatkaa pliiz!!! tää ei kyl kaheesti kuulu tänne mut en löytäny muutakaa hyväää paikkaa tälle.. :D kiitos jo etukätee!!!!
noooh...
höhlä
1
194
Vastaukset
- niko
laita pressu päälle tai käännä koko höskä ympäri niin tuskin ne lapset vaivautuu hyppimään. Toisaalta mitä se haittaa jos jotkut lapset hyppii siinä, varsinkin kun olet itse poissa eikä se siis piharauhasi häiritse!?! Se että lapset siinä pomppii ei hajota tai kuluta jättitrampoliinia, sitä ei tarvitse pelätä, itse laittaisin trampoliinille lapun, siis jos olisin varma että ne tulee siihen hyppimään, siinä lukisi että pomppikaa omalla vastuulla, me tullaan... ...että piha on paree olla siisti ja trampoliini kunnossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173932Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 56994
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843