Uskokaa tai älkää, mutta olen kohta 50 vuotias ja ensimmäisen kerran maistoin nuudeleita viime viikolla.
Ajattelin niiden olevan ikään kuin makaroneja maustepussilla.
No ei, kyllä ne olivat paremman makuisia, kuin normi makaroni.
Toki laitoin sekaan pakastevihanneksia ja mikro-teurasjätepullia.
>simiti<
Maistoin ekku kerran nuudeleita
33
229
Vastaukset
- Anonyymi
nuudelit joskus käteviä pika-ruoka-annoksia.
mutta kaikki nuudelit ovat saman makuisia ne maustepussit määräävät maun niihin. - Anonyymi
olen pitänyt katkaravun makuisista nuudeleista taitaa olla niitä vieläkin.
Jos ei pidä äyriäisten mausta ei kai sitten ole James Bond ruokamaultaaan.- Anonyymi
Ankanmakuinen on oma lempparini. Niitä saa isoista marketeista. Tonnikalaa mukaan niin se sopii nuudeleihin. Edistää vessahätää mikä on otettava huomioon. Osa on hyvin tulisia kuten mama sianliha-nuudeli.
- Anonyymi
En käytä lainkaan niitä maustepussukoita.
Nuudeli on kätevä pika-ateria.
Toki aasialaisravintolassa valmistettu on maukkaampaa kuin tämä minun pikalisuke.
Vilma - Anonyymi
åsoyss å''öör millirddsw lim viilenee hiewman .. niiin paita päällw nukkuwaaa...
- Anonyymi
ällöd ole tyhmä kuin osmo i wensio
- Anonyymi
yyttäöjrn mieletä niin voi hassua tuon mon lait34ttatta nukkuess paipatin päällew lämmittää
- Anonyymi
Nuudelit jauhelihakastikkeen kanssa 👌
- Anonyymi
Niitä tuli maistettua ekan kerran jokus 90 luvulla. Silloin pääsi yllättämään se niiden tulisuus. Ei niissä enää ole niin paljon chiliä mukana, kuin alkuaikoina oli.
- Anonyymi
Muistan itsekin, että 90-luvun versiot olivat todella tulisia. Nykyään ovat huomattavasti maltillisempia.
Mielestäni chilin annoskoko on sama, mutta se oli voimakkaampaa tavaraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan itsekin, että 90-luvun versiot olivat todella tulisia. Nykyään ovat huomattavasti maltillisempia.
Mielestäni chilin annoskoko on sama, mutta se oli voimakkaampaa tavaraa.Itse ajattelin, että johtuu vain omien toleranssien kasvamisesta. En 90-luvulla ollut syönyt tulisia maustekastikkeitakaan. Vasta 2000-luvun alussa Blair’s ym. rajumpi tavara tuli tutuksi ja niistä ajoista sietokyky kasvanut.
Tulisempi Maman kanan makuinen ihan sopiva, mutta joku korealainen 3x spicy on minulle tänäpäivänäkin liikaa. Siis aivan järkyttävää ainakin sellaisenaan ilman lisukkeita.
- Anonyymi
antti löyryy aina AQA.-kehosta hwh
mirähän en nyr muisra joku jännä netflisixi beitiäinwen.... - Anonyymi
aivan kuin kielen päällä tuon jokin jännän sarjan nimi.. mutta...
- Anonyymi
mua niin t tytöillekin hauskasas jos lämmittää joku yöpaita yöllä..
- Anonyymi
mutta kun monestikin voi sattua jotain niin hyvä jos on olla pehmeitä tyynyjäkin lpään alle laittaaa..
oeku nujögöb Deuvere Sab Frabcusci syisujjubu - Anonyymi
¨tyikkaubeb buub ciu kaurrqaa e´buawejub tloUAb oöökkq hiA TLW XUUKQBQQ
- Anonyymi
YÖpaita rtyrtöillä noniin... hassuaq. muttaq niin sellainen kun irsawlläkin miwhwnä on kylläkin yöpaqita-juttu...
- Anonyymi
yöpaitwa niin coi olla ryrröjwenkin miwlwsräöcähä hassu jos swllqainwn kuin yöpuku on yöpairakin...
- Anonyymi
kokrilr Fukr Nukrm Forervrr preliäkin..
- Anonyymi
migtähän jotain hauskoja pelejä.... ainakin autopeleistä joku intstate 82 ki...
- Anonyymi
harmittyavaa vähän kun ren nyt saatätä jotasi dsjsn nimeä mieleen joka aika jännä....
Nuudelit on hyviä. Mamanuudelit parhaita ja ne menee usein sellaisenaan, lisukkeitta. Joskus ostan niitä munanuudeleita, niihin sitten paistan jotain kanaa tai lihaa kylkeen. Buldaknuudeleita en pysty syömään niiden tulisen kastikkeen kanssa, muuten hyviä. Vaikka joku tykkäis tosi tulisesta, kehottaisin silti olemaan hyvin varovainen sen kastikkeen lisäämisen kanssa. 🥵🍜
- Anonyymi
noniin et tee sellaista kuin tyttöje4n milrrä hassuakin jos itse nukkuuu sääret paljaana ja mi3s niin noniin ...
- Anonyymi
niin tyttöjr4n milr4detä aika hauskaakin nukkuakin toisen ihmisen vier3essä
- Anonyymi
en tiedä tuntuuko tytöille mukavalle nukkua jos on yöpqitaq päällä jottwsa ei palele ja laljaaty jalat..
- Anonyymi
niin tytöt tirtäväyt mikä on joku yöpaira on paira murra niin weilainewn
- Anonyymi
säin 2 pakettiakin noita .... mutta niin tyttöjen pukujuttu iltapuku tai siis nukkumaanmwnwmiaspukukin ...
- Anonyymi
erhkä ri niin nukkumuiscssttaattert aina täysin erillään toideidts vddtyridts, huviyywvsw yuo Delviytyjät karois 2. jkson ehdin
- Anonyymi
Sinä kirjoitusvirhetyyppi. Jos haluat osallistua keskusteluun, niin kirjoita edes aloituksen aiheesta.
Jos edes sen tekisit, niin joku voisi vastata sinullekin, mikäli saa selkoa kirjoituksestasi.
En halua uskoa, että tahallasi trollailet.
>simiti< - Anonyymi
ajattrlin rtytä jos nuorten naiste4n kanssa säärien maisteluakin...
nuudelit kyllä jotin ihan hyviä. - Anonyymi
åpötom ,rölrom åpjkassam lasttoösöös miideöeots. mp em emtr''m mpo ,itta ,eölleom-
kpli maom4m lsiåsts ejdprro err' kpli beacj bpööpeu osp maomwem cpo so pöös saomiööw juc'---- - Anonyymi
noniiin ihan vemEI JOKU EUOLLinqn eöwmäy eeuu... niimpä
- Anonyymi
buub eb ruedö ikuauji eyikkubweb gaysja hyrry jyb rtrlr giueavat ghuyjsuabu ha jtbsuöjub ghyvujseebbjub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1744978- 1004949
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904380Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182713Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900- 901826
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821