Kävin kummi-tädin luona kahvilla Rovaniemellä ja kävin samalla Rovaniemen Lidlissä kaupassa.
Sodankylässä hoksasin, kun kävin Nesteellä kahvilla että minäpä käväsen TOKMANNILLA!
Helvetti sieltä sai ILMASIA ÄMPÄREITÄ!
Sanoin kassalla, kun kysy : Otako toisenkin ILMASEN ÄMPÄRIN?
Vastasin : Otan tietenki jos KERTA ILMASEKSI SAAN!
12tuntia olin reissussa ja kuuntelin radiosta, että OULUSTA ja KAINUUSTA oli SAMMUTTAJIA LAITETTU TULEMAAN!
OUTOA JOS TÄÄLLÄ OLI HOIDETTU ASIAT NIIN, KUIN KUULUU!
Nyt on reissu tehty ja kotio päästy!
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kummi-tätini ilmoitti, kun ovesta astuttiin sisälle : Vessaan käsien pesulle, koska täällä on taas KORONAA ja MUITAKIN INFLUENSOJA liikkeellä joten tuo on syy miksi kädet pestään!
Hän on tehnyt SAIRAANHOITAJANA ja sanoin hänelle ; Meillä ole koronaa ollut eikä meidän perheestä tuota kukaan, koska olen minä pitänyt saarnaa ja ilmoittanut että vedän käräjille asian jos koronan saan!
Hän oli ihmeissään, ettei meillä ole koronaa ollut.
En sanonut hänelle, että : Olen käynyt sakkovankina KUNNIANLOUKKAUKSESTA, koska me PETSAMON suomalaiset jotka ollaan OLOSUHTEIDEN PAKOSTA joudutti pihalle sieltä ei TOISTEN MIELESTÄ MUUTA, kuin valehdellaan!
Oli saanut varmaan SYDÄNKOHTAUKSEN jos olis kuullut, että FACEBOOK KUNNIA ON TÄRKEÄMPÄÄ MITÄ IHMISTEN ELÄMÄT!- Anonyymi
Sanoin hänelle, että : Oon ikäni kuunnellut, kun minua kutsutaan toisen ihmisen nimellä mutta minä tiedän että he tarkoittaa MINUA!
Hän sanoi isälleni, että : Kiitos näistä vuosista ja siitä, ettei olla ikinä riidelty edes RAHOISTA!
Sanoin, kun lähdettiin pois ja tankattiin autoja, että ” Minä en lähde serkun luota hakemaan renkaita vaan lähen KAUPASTA OSTAAN ruuat!”
Näin isän ja velipojan Napapiirin Shellin pihalla ja katsoin takapihalle, mutta en sanonut : Kukahan meistä olis jäänyt serkun luo jos minä olisin ollut kyydissä!?
Sanovat minulle, kun menin auton viereen : Luultiin, että olit jo mennyt!
Katoin heitä sekä sanoin: Te poltatte TUPAKKAA AUTOSSA jossa EI OLE IKINÄ POLTETTU TUPAKKAA!
Kummi-tätini möi SAABIN joka oli ilmeisesti viimisiä SUOMESSA valmistettuja, koska isäni ei olis sitä muuten halunnut ostaa!
Tuo on niin vanha vielä, että sen sais museo rekisteriin jos haluais!
Isäni ja veljeni sano mulle, kun ehin just 2 savua vetaseen takapenkillä tupakasta ja he poltteli itse etupenkillä ” Joudat käy hakemassa meille tupakkaa tuosta kaupasta!”
Sanoin : Minä poltan ensin tämän ja haen sen jälkeen!
Polttelin ja sanoin: Eikö se ollu semmonen sopimus, että jos tupakka miehellä EI OLE TUPAKKAA niin EI HÄNEN TARVI POLTTAAKKAAN! Joten jos TUPAKKA MIES EI PÄÄSE ITSE KAUPPAAN HAKEMAAN TUPAKKAA niin OLKOON SITTEN ILMAN!
Isäni anto 30€ ja sano : Käy hakemassa minulle SÄTKÄPUSSI!
Hain niin kaupassa kerrottiin minulle, että EI MEIDÄN VALIKOIMASTA LÖYDY SÄTKÄ TUPAKKAA!
- Anonyymi
Kyllä se on vissi just NÄIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035