Velipoika osti kummi-tädiltäni auton.

Anonyymi-ap

En ehtinyt edes kyydissä istua enkä käydä KOE-AJAMASSA sitä!

Alko suoraan SYRJIMÄÄN JA LOUKKAAVAT minun KUNNIAA, koska HE TIETÄÄ että minä en HYVÄKSY TUOTA, että osti kummi-tädiltäni AUTON NIIN PÄÄSEE KYLÄN JUOPPOJA JA SOSIAALI TAPAUKSIA KUSKAAMAAN JOTKA ON INARIN KUNNASSA PAREMMASSA ASEMASSA MITÄ MINÄ, mutta heitä EI SYYTETÄ KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE KÄYNISTÄ!!!!

Saatanan LÄSKI!!!!

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Velipoika oli kotona, kun lähin kunnianloukkaus sakkoa suorittamaan SAKKO-VANKINA Ouluun!

Ei täällä pysy mikään salassa, koska Poliisin kirjeet tulee POSTIN kautta ja kaikki kuuntelee jos minun PUHELIN SATTUU SOIMAAN, koska on HYVÄ KÄYTÖSTAPA OLLA HILJAA, kun puhelin ja PÄÄSEE KUUNTELEMAAN SIVUSTA ASIAA!

Me ollaan jouduttu PIHALLA HOITAMAAN ASIOITA POLIISIEN sekä HAASTEMIEHEN kanssa, koska EN OLE VOINUT PÄÄSTÄÄ HEITÄ SISÄLLE!

Minä asun vanhempieni luona ja ASIAT ON OLLEET SELLAISIA, että minä olen ensin lukenut paperit itse ja sen kertonut vanhemmilleni asian!

EN VOI SILLE MITÄÄN JOS NAAPURIT ON KUULLEET, koska EI ME OLLA HUUDETTU vaan keskusteltu ns painavalla äänen painolla niin, kuin virantoimituksessa kuuluu!

Tännehän olis pitänyt kaikki poliisit sekä rajavartiosto pyytää eristämään alua ja vartioimaan, ettei kukaan NÄE TAI KUULE KENELLE HAASTE HAKEMUS TUODAAN ja MITÄ ASIA KOSKEE!

Ei he ole VAATINEET muuta, kuin KUNNIOITTAMAAN HEITÄ FACEBOOKISSA, mutta POLIISI ja HAASTEMIES herättää NAAPUREIDENKIN HUOMION koska ASUN TÄÄLLÄ!

Joku naapuri aina välillä yöllä ampuu 3 kertaa ilmaan ja tähän meidän talon päälle!
      KUNNIAN LAUKAUKSIA AMMUTAAN 3 ja minun kunnia liittyä myös NAAPUREIHIN, koska en ala heitä syrjimään!

Olen kyllä kuullut naapurin sanovan : Kehtaakohan pihalle edes tulla?
      Hänelle sanottiin : Laita LAKKI päähän niin EI TARVI HÄVETÄ!

• Anonyymi

Minähän asun yhdessä huoneessa ja eihän EI KUKAAN TIEDÄ KEITÄ MINUN NAAPURINA ASUU!
        Minun vanhemmat ja velipoika ovat seinä naapureita, mutta onhan minulla ASUNNOSSA toki 2 muutakin seinää joiden takana asuu myös naapureita!

Minun naapurit ihan varmasti RAKASTAA ELÄÄ SAMALLA TAVALLA, kuin minä…

Kissa jos olisin niin ARISTOKATIT kuvais ELÄMÄÄNI, mutta KOIRANA olisin KULKURI JA KAUNOTAR joiden elämään mahtui myös MONENLAISTA KULKIJAA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe