Velipoika osti kummi-tädiltäni auton.

Anonyymi-ap

En ehtinyt edes kyydissä istua enkä käydä KOE-AJAMASSA sitä!

Alko suoraan SYRJIMÄÄN JA LOUKKAAVAT minun KUNNIAA, koska HE TIETÄÄ että minä en HYVÄKSY TUOTA, että osti kummi-tädiltäni AUTON NIIN PÄÄSEE KYLÄN JUOPPOJA JA SOSIAALI TAPAUKSIA KUSKAAMAAN JOTKA ON INARIN KUNNASSA PAREMMASSA ASEMASSA MITÄ MINÄ, mutta heitä EI SYYTETÄ KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE KÄYNISTÄ!!!!

Saatanan LÄSKI!!!!

2

142

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Velipoika oli kotona, kun lähin kunnianloukkaus sakkoa suorittamaan SAKKO-VANKINA Ouluun!

Ei täällä pysy mikään salassa, koska Poliisin kirjeet tulee POSTIN kautta ja kaikki kuuntelee jos minun PUHELIN SATTUU SOIMAAN, koska on HYVÄ KÄYTÖSTAPA OLLA HILJAA, kun puhelin ja PÄÄSEE KUUNTELEMAAN SIVUSTA ASIAA!

Me ollaan jouduttu PIHALLA HOITAMAAN ASIOITA POLIISIEN sekä HAASTEMIEHEN kanssa, koska EN OLE VOINUT PÄÄSTÄÄ HEITÄ SISÄLLE!

Minä asun vanhempieni luona ja ASIAT ON OLLEET SELLAISIA, että minä olen ensin lukenut paperit itse ja sen kertonut vanhemmilleni asian!

EN VOI SILLE MITÄÄN JOS NAAPURIT ON KUULLEET, koska EI ME OLLA HUUDETTU vaan keskusteltu ns painavalla äänen painolla niin, kuin virantoimituksessa kuuluu!

Tännehän olis pitänyt kaikki poliisit sekä rajavartiosto pyytää eristämään alua ja vartioimaan, ettei kukaan NÄE TAI KUULE KENELLE HAASTE HAKEMUS TUODAAN ja MITÄ ASIA KOSKEE!

Ei he ole VAATINEET muuta, kuin KUNNIOITTAMAAN HEITÄ FACEBOOKISSA, mutta POLIISI ja HAASTEMIES herättää NAAPUREIDENKIN HUOMION koska ASUN TÄÄLLÄ!

Joku naapuri aina välillä yöllä ampuu 3 kertaa ilmaan ja tähän meidän talon päälle!
      KUNNIAN LAUKAUKSIA AMMUTAAN 3 ja minun kunnia liittyä myös NAAPUREIHIN, koska en ala heitä syrjimään!

Olen kyllä kuullut naapurin sanovan : Kehtaakohan pihalle edes tulla?
      Hänelle sanottiin : Laita LAKKI päähän niin EI TARVI HÄVETÄ!

• Anonyymi

Minähän asun yhdessä huoneessa ja eihän EI KUKAAN TIEDÄ KEITÄ MINUN NAAPURINA ASUU!
        Minun vanhemmat ja velipoika ovat seinä naapureita, mutta onhan minulla ASUNNOSSA toki 2 muutakin seinää joiden takana asuu myös naapureita!

Minun naapurit ihan varmasti RAKASTAA ELÄÄ SAMALLA TAVALLA, kuin minä…

Kissa jos olisin niin ARISTOKATIT kuvais ELÄMÄÄNI, mutta KOIRANA olisin KULKURI JA KAUNOTAR joiden elämään mahtui myös MONENLAISTA KULKIJAA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe