Vihapuhe yleisintä keskustelu palstoilla

Anonyymi-ap

Olipa yllätys. Netissä leikitään vaikka mitä natsia. Sitten vaikkapa kaupassa ollaan niiiiiin nöyrää ja kohteliasta poikaa.

Sekään ei yllättänyt, että ylilaudalla on 96% vihapuhetta.
https://yle.fi/a/3-11894615

Käsittämättömän junttia porukkaa. Niitä (ei heitä) on pieni vähemmistö, mutta ovat sitäkin kovempia suoltamaan vihaviestejänsä.

Mitä ihmettä ne (ei he) kuvittelevat saavuttavansa sillä? Eivät ainakaan kenenkään kunnioitusta, eikä yhtään mitään muutakaan.

Taitavat vain oksentaa pahaa oloaan ulos. Toki äärioikeistoa äänestämällä lisäävät asioita. Jotka heikentävät niiden (ei heidän) pahaa oloa entisestään.

>simiti<

96

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on hienoinen raja, milloin mielipiteestä tulee vihapuhetta. Kaikki rasistinen puhe on asia, josta en itse pidä. Hyssyttely ei kuitenkaan poista ongelmia ihmisten väliltä.

• Anonyymi

Ei se vihapuhe rajoitu pelkkään rasismiin. Se pieni piiri niitä kynäniskaisia juntteja haukkuu kaikki, joiden mielipiteet poikkeavat oman kuplan aatteista.

Jokuhan voisi tulkita tämänkin olevan vihaviesti. Ei se sitä ole, vaan tahallaan kirjoitettu provosoivaan sävyyn, koska olen kyllästynyt niiden ahdasmielisten räkyttämiseen ja muiden syyttelyyn omista mokistansa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vihapuhe rajoitu pelkkään rasismiin. Se pieni piiri niitä kynäniskaisia juntteja haukkuu kaikki, joiden mielipiteet poikkeavat oman kuplan aatteista.

Jokuhan voisi tulkita tämänkin olevan vihaviesti. Ei se sitä ole, vaan tahallaan kirjoitettu provosoivaan sävyyn, koska olen kyllästynyt niiden ahdasmielisten räkyttämiseen ja muiden syyttelyyn omista mokistansa.

>simiti<

Mutta etkös sinäkin kerran kirjoittanut olevasi feikkihahmo keksityllä identiteetillä ja muuta suhteellisen vihaista puhetta kohdistuen johonkin henkilöön jota ei kuitenkaan voinut paikallistaa keskustelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta etkös sinäkin kerran kirjoittanut olevasi feikkihahmo keksityllä identiteetillä ja muuta suhteellisen vihaista puhetta kohdistuen johonkin henkilöön jota ei kuitenkaan voinut paikallistaa keskustelusta?

Älä jaksa puhua puutaheinää. En todellakaan ole tuollaista kirjoittanut ikinä missään. Olen kirjoitellut tälläkin palstalla varmasti yli 20 vuotta.
        Välillä rekisteröityneenä omalla nimelläni ja kuvallani.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa siis olet trollikukon tekstiä lueskellut kieli poskella? Ei voi paikallistaa ja ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Eli siis sinä saat haukkua muita junteiksi ja olet hyvä ihminen,mutta muut eivät saa sanoa mitään negatiivista mistään ja varsinkaan olla erimieltä sinun kanssa tai on kynäniskainen juntti.Sinähän se olet silloin se ahdasmielinen.Käy välillä vaikka ulkona kävelyllä ja haukkaamassa raitista ilmaa niin se voi helpottaa oloasi

• Anonyymi

En tiedä mitä kuvittelevat saavuttavansa, mutta se mitä saavuttavat on ainakin, että naiset jotka niitä Ylilaudan kirjoituksia käyvät lukemassa, eivät halua enää sen jälkeen olla missään tekemisissä miesten kanssa. Sen tasoista naisvihaa ja -halveksuntaa se foorumi on täynnä. Joo joo, ei kaikki miehet, mutta kuka tahansa mies.

• Anonyymi

Etenkin persuus näyttäytyy vähemmän houkuttevana, että tehkää itse voikkuleipäset

• Anonyymi

Eniten vihaa nykyään saa miehet kaikkialla ja varsinkin valkoinen autolla ajava hetero lihaa syövä mies on kaikkialla haukuttu ja ihmisarvo viety pois

• Anonyymi

Vihervasemmiston politiikkaa.

• Anonyymi

Perustele väitteesi. Muutoin se on vain omaa harhaasi ja mielikuvitustasi.

Semmosta puoluetta ei muuten ole, kuin Soinin keksimä vihervasemmisto.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele väitteesi. Muutoin se on vain omaa harhaasi ja mielikuvitustasi.

Semmosta puoluetta ei muuten ole, kuin Soinin keksimä vihervasemmisto.

>simiti<

Niin! 👍

Minäkin kuulun sinivihreisiin, en punavihreisiin!

Moni poliittisesti lukutaidoton on minut positioinut vasemmalle sen vuoksi, että kannatan ihmisoikeuksia. 🙄

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin! 👍

Minäkin kuulun sinivihreisiin, en punavihreisiin!

Moni poliittisesti lukutaidoton on minut positioinut vasemmalle sen vuoksi, että kannatan ihmisoikeuksia. 🙄

🦄

Entä tämä sinivihermistö osittain kylllä?

• Anonyymi

Aika moni häiriintynyt ihminen esittää sivupetsoonaansa, esimerkiksi nettineekeeriä, somessa. Mt- palvelut ovat kriisissä.

• Anonyymi

rikollisuuskin kasvanut merkittävästi halllituksen säästötoimien ansiosta, työttömyys, asunnottomuus ja rikrikollisuus lisääntynhyt

• Anonyymi

Se on kauhukabinetin tavoitteena. Saadaan kansa riitelemään keskenään ja itselle kahmittua lisää rahaa ja valtaa. Niin sanottu hajoita ja hallitse-tekniikka.

Miksikäs luulet, että poliisien määrää lisätään reilusti, vaikka pitäisi olla säästötalkoot? Ihan omaksi turvakseen lisäävät.

Tavallinen kansalainen on kauhukabinetille vain uhrattavissa oleva hyödyke.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kauhukabinetin tavoitteena. Saadaan kansa riitelemään keskenään ja itselle kahmittua lisää rahaa ja valtaa. Niin sanottu hajoita ja hallitse-tekniikka.

Miksikäs luulet, että poliisien määrää lisätään reilusti, vaikka pitäisi olla säästötalkoot? Ihan omaksi turvakseen lisäävät.

Tavallinen kansalainen on kauhukabinetille vain uhrattavissa oleva hyödyke.

>simiti<

Onkohan maahanmuutolla mitään tekemistä lisääntyneen rikollisuuden kanssa..

• Anonyymi

Eikö koronaa voi enään laittaa syyksi niin piti keksiä uusi syy 🤣

• Anonyymi

Taustalla voi hyvinkin muhia se että eri ihmiset sietävät ja määrittävät eri tavalla sen mikä on hyväksyttävää puhetta ja mikä ei. Ne ketkä ovat valmiita kriittiseen ja muita loukkaavaan ulosantiin voivat saada patoutumia v*tutuksen myötä koska he kokevat etteivät ole saaneet ääntänsä kuuluviin. Tiettyjä asioita ei saa sanoa suoraan julkisuudessa ja toiselle päin naamaa sanominen se vasta kanttia vaatiikin.

Asiat voidaan nähdä eri valossa. Se ovatko kriittiset näkemykset ok vai ei niin joku voi nähdä sen toisten provosoimisena ja toinen taas älyllisenä väittelynä. Aina kun sensuuri iskee tai joku saa tuomion puheistaan niin tottakai niiden puheista tuomittujen mielestä heidän sananvapauttaan ja mielipiteenvapauttaan on loukattu. Sekin johtaa patoutumiin mikä aiheuttaa netissä riehumista. Tämä on psykologiaa.

• Hei kaikille,

Jos vihapuhe askarruttaa Exit-chatissä pääset keskustelemaan siitä mitä vihapuhe on ja miten se ilmenee erilaisissa tilanteissa ja kanavissa. Anonyymi ryhmächat aiheesta on Tukinetissä https://tukinet.net/ tänään ke 18.9. klo 17-18.30. Chattiin täältä: https://tukinet.net/ryhmachatit/exit-toiminnan-ryhmachat-aiheena-vihapuhe/

Exit-chat on ryhmämuotoinen keskustelutilanne, mutta tarvittaessa sinulla on mahdollisuus käydä myös yksityistä keskustelua työntekijän kanssa mieltä painavista asioista.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Jokainen, joka ei pidä Boynty-suklaapatukoista ja kirjoittaa siitä nettiin, on vihapuhuja ja heidän kumisaappaansa pitäisi tervata sisäpuolelta.

(vihapuheen määritelmillä on taipumus laajentua ihan kaikille alueille ja ties mitä noihin tilastoihin päätyy ja varsinkin kun niitä ilmeisesti tehdään myös pelkästään hakemalla tiettyjen sanojen lukumäärää)
      ;)

• Anonyymi

Onko ne Bounty-patukat niitä kookosjuttuja? Jos on, niin 🤑.

Mutta et voi väittää, että se olisi vain tulkinnasta kiinni, tai sitten elät jossain omassa umpiossasi.
        Kyllä vihapuhe on räjähtämässä käsiin, kun kuvitellaan, että netissä voi kirjoittaa mitä tahansa.

Matalaotsaisimmat luulevat vihapuheen ja haukkumisen/kunnianloukkauksen/kiihottamisen tiettyä ryhmää vastaan kuuluvan sananvapauteen.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et voi väittää, että se olisi vain tulkinnasta kiinni, tai sitten elät jossain omassa umpiossasi.
        Kyllä vihapuhe on räjähtämässä käsiin, kun kuvitellaan, että netissä voi kirjoittaa mitä tahansa.

Matalaotsaisimmat luulevat vihapuheen ja haukkumisen/kunnianloukkauksen/kiihottamisen tiettyä ryhmää vastaan kuuluvan sananvapauteen.

>simiti<

"Matalaotsaisimmat luulevat vihapuheen ja haukkumisen/kunnianloukkauksen/kiihottamisen tiettyä ryhmää vastaan kuuluvan sananvapauteen."

Mikähän se logiikka on, millä nämä selittää vihapuheen sallituksi itselleen? Mutta ei muille?
        Nimittelyt nat*eiksi, ne*kereiksi, ne on loukkaavia molemmin puolin ja kaikki tietää sen. Muutamasta sanasta ei tule juttua, mutta toistuva jankutus on jo vihan lietsontaa.
        Eikö nämä asiat opita jo leikkikentällä? Ei saa sanoa kakkapylly kenestäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

"Matalaotsaisimmat luulevat vihapuheen ja haukkumisen/kunnianloukkauksen/kiihottamisen tiettyä ryhmää vastaan kuuluvan sananvapauteen."

Mikähän se logiikka on, millä nämä selittää vihapuheen sallituksi itselleen? Mutta ei muille?
        Nimittelyt nat*eiksi, ne*kereiksi, ne on loukkaavia molemmin puolin ja kaikki tietää sen. Muutamasta sanasta ei tule juttua, mutta toistuva jankutus on jo vihan lietsontaa.
        Eikö nämä asiat opita jo leikkikentällä? Ei saa sanoa kakkapylly kenestäkään.

Eräillä palstoilla ne laittavat vitsinä pelkkiä kiellettyjä sanoja satoja kappaleita yhteen viestiin ja sitten nuo vihapuhetta automaattisesti etsivät ohjelmat tilastoivat sen osalta valtavasti vihapuhetta.
        Ilmeisesti nuo kiellettyjen sanojen massapostittajat ovat jopa selvillä systeemistä ja tekevät sitä juuri siksi.

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Kookospatukoita ovat ja tuoreina oikein hyviä.

(kaikki erimielisyys on nykyään vihapuhetta, sillä eräät hankkivat sitä paheksumalla itselleen näkyvyyttä)

• Anonyymi

Sekin on vihapuhetta kun joku haukkuu minua ätmiksi ja väittää, etten voi koskaan seurustella kenenkään muun kuin äitini kanssa.

• Anonyymi

Tuo on vihapuhetta.

• Anonyymi

Mielestäni teot ovat ne joilla merkitystä. Kyllä puhetta ja tekstiä on maailma täynnä, mutta tosiasiat näkyvät teoissa ja tapahtumissa ja niitä ei pysty kumoamaan vaikka kuinka paljon kiukuttaisi ja vaikka mielipide olisi mitä olisi.

• Anonyyminä on helppo huudella poterosta vaikka mitä paskaa. Annas olla jos rekkautuminen olisi pakko omalla nimellä, niin kuka kehtais sanoa mitään? Nämä sivut olisi varmaan tyhjiä enimmäkseen.

• Anonyymi

Onko mustasusi oikea nimesi? Anna minä arvaan EI.

• Anonyymi

Ai no ok! Jani on oikeassa siinä että helppo on huudella suuntaan jos toiseen se oli minunkin pointti kun kirjoitin että teot ratkaisee ei puheet tai teksti. Eli aukaiskaa silmät ja näette mitä missäkin tapahtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai no ok! Jani on oikeassa siinä että helppo on huudella suuntaan jos toiseen se oli minunkin pointti kun kirjoitin että teot ratkaisee ei puheet tai teksti. Eli aukaiskaa silmät ja näette mitä missäkin tapahtuu.

Totuuden puhujalla harvemmin on ystäviä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvä pointti myös tuossa. Teot ne on mitkä kertoo enemmän, kuin mitkään sanat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Totuuden puhujalla harvemmin on ystäviä.

Totta ja silti meidän pitäisi kuitenkin uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne ovat, koska pidemmän päälle ei asiat ratkea jos niille vain ummistetaan silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ja silti meidän pitäisi kuitenkin uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne ovat, koska pidemmän päälle ei asiat ratkea jos niille vain ummistetaan silmät.

Tolla yhdellä ei ole mitää järkeä päässä ku viljelee toisten nimiä täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Moni haluaa sen sokerilla kuorrutetun totuuden mieluummin, taikka ei halua kuulla välttämättä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolla yhdellä ei ole mitää järkeä päässä ku viljelee toisten nimiä täällä.

Jani ite haluaa kertoa itestään tarkkoja tietoja. oma vika kun on avoin täällä. ja ylläpito poisti.joten kaikki on hyvin

• Anonyymi kirjoitti:

Jani ite haluaa kertoa itestään tarkkoja tietoja. oma vika kun on avoin täällä. ja ylläpito poisti.joten kaikki on hyvin

Mä en ole tänne mitään sotutietojani laitellut. Sinä tänne olet paljon enemmän kertonut minusta ku kukaan muu ja minä ite. Voit lopettaa sen nyt hyvän sään aikana.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole tänne mitään sotutietojani laitellut. Sinä tänne olet paljon enemmän kertonut minusta ku kukaan muu ja minä ite. Voit lopettaa sen nyt hyvän sään aikana.

no tämähän on sun nettimaailma. Sinähän se elät netissä kun sulla ei ole elämää netin ulkopuolella. Ite kerroit etumimesi ja paikkakuntasi. täytyykö sun jokaiseen galuppiin vastata?

• Anonyymi kirjoitti:

no tämähän on sun nettimaailma. Sinähän se elät netissä kun sulla ei ole elämää netin ulkopuolella. Ite kerroit etumimesi ja paikkakuntasi. täytyykö sun jokaiseen galuppiin vastata?

Kyllä mä saan vastata niin moneen galluppiin täällä ku mieli tekee. Eikä tää ole mikään MUN nettimaailma. On täällä muitakin käyttäjiä. Sinä itseki täällä näytät roikkuvan jatkuvasti ja minun perskärpäsenä vielä. että pata kattilaa soimaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi, sulla ei silti ole oikeutta mun tietoja levitellä julkisesti, vaikka itse niitä olet urkkinut ja saanu selville. Sulta puuttuu ymmärrys ihan täysin siitä mikä on oikein ja mikä väärin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä mä saan vastata niin moneen galluppiin täällä ku mieli tekee. Eikä tää ole mikään MUN nettimaailma. On täällä muitakin käyttäjiä. Sinä itseki täällä näytät roikkuvan jatkuvasti ja minun perskärpäsenä vielä. että pata kattilaa soimaa.

no eipä sun ketjuun ole kirsikään vastannut vaikka on vapaapäivä.työpäivä moikkaa sua mutta ei silloin kun on vapaapäivä.

mä saan roikkua täällä. mä en sentään kerro itestäni täällä kuten sinä.

Mä saan olla päivällä täällä kuten muutkin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä paitsi, sulla ei silti ole oikeutta mun tietoja levitellä julkisesti, vaikka itse niitä olet urkkinut ja saanu selville. Sulta puuttuu ymmärrys ihan täysin siitä mikä on oikein ja mikä väärin.

eikö naiset ole soitellut sulle. nyyh

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

eikö huomio enää kelpaa. ennen olit niin huomionkipeä ja nyt sitten ei huomio kelpaa

• Anonyymi kirjoitti:

no eipä sun ketjuun ole kirsikään vastannut vaikka on vapaapäivä.työpäivä moikkaa sua mutta ei silloin kun on vapaapäivä.

mä saan roikkua täällä. mä en sentään kerro itestäni täällä kuten sinä.

Mä saan olla päivällä täällä kuten muutkin

No niin saan minäkin olla. Sinähän se siinä minua ensin arvostelit. Oot kyllä yhellainen kääntämään kaikki aina päälleen. Mutta sellaisia narsistit just ovat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin ja sulla ymmärrys mitä kaikkea haluut jakaa julkisesti netissä täällä

• No mä päätin että siitä on enemmän haittaa mulle kuitenki. Siinähän päällistelevät keitä kiinnostaa. Ei sieltä mitään kovin henkilökohtaista minusta löydy. Tämmönen vanha kurppa ketään oikeasti edes kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

eikö naiset ole soitellut sulle. nyyh

Kuka sitä kellekää tuntemattomalle soittelee?

• Anonyymi kirjoitti:

eikö huomio enää kelpaa. ennen olit niin huomionkipeä ja nyt sitten ei huomio kelpaa

Sinä olet ymmärtänyt sitten jotain ihan väärin jos kuvittelet minun olleen huomionkipeä.

• Anonyymi kirjoitti:

niin ja sulla ymmärrys mitä kaikkea haluut jakaa julkisesti netissä täällä

Kyllä minulla on siitä ollut ymmärrys. Mä oon kehdannut olla oma itseni. Harva voi sanoa samaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No niin saan minäkin olla. Sinähän se siinä minua ensin arvostelit. Oot kyllä yhellainen kääntämään kaikki aina päälleen. Mutta sellaisia narsistit just ovat.

aha. mitä mua haukut. kirsikin hylkäsi sut kuten nettakin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuka sitä kellekää tuntemattomalle soittelee?

no sun 5000 facekaveria

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet ymmärtänyt sitten jotain ihan väärin jos kuvittelet minun olleen huomionkipeä.

no miksi sä sit itket kirsiä. hänhän on ihan tuntematon

• Anonyymi kirjoitti:

aha. mitä mua haukut. kirsikin hylkäsi sut kuten nettakin

Ei ole siinä tapauksessa ollu mitään kirsiä olemassakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minulla on siitä ollut ymmärrys. Mä oon kehdannut olla oma itseni. Harva voi sanoa samaa.

niin koska sun elämä on netissä

• No miksi pitäisi olla? Kun ei siitä ole mitään hyötyä. Mä täällä larppaan nyt tällä nimellä. Alun perin olin täällä ihastumisen takia ja kun sekin meni jo menojaan niin... mitä väliä millään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole siinä tapauksessa ollu mitään kirsiä olemassakaan.

sä tykkäät ihastua feikkeihin

• Anonyymi kirjoitti:

niin koska sun elämä on netissä

Entä sitten. Tää on mun elämä. Vietä itse parempi elämä.

• Anonyymi kirjoitti:

sä tykkäät ihastua feikkeihin

Sitä varten te niitä teette että ihastuisin ja saisitte sen jälkeen satuttaa mua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No miksi pitäisi olla? Kun ei siitä ole mitään hyötyä. Mä täällä larppaan nyt tällä nimellä. Alun perin olin täällä ihastumisen takia ja kun sekin meni jo menojaan niin... mitä väliä millään.

niin sä olit 17 v netan takia täällä ja vielä senkin jälkeen kun tiesit ettei netta halua sua elämäänsä. luulit edelleen että netta rakastaa sua

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Entä sitten. Tää on mun elämä. Vietä itse parempi elämä.

niin vietänkin. sulla ei ole edes ystäviä joiden seurassa aidosti viihdyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä varten te niitä teette että ihastuisin ja saisitte sen jälkeen satuttaa mua.

minä en ole kirsi. hauku kirsiä tai kuka hän onkin. turhaan sä mua syytät teidän kahvijutuista

• Anonyymi kirjoitti:

minä en ole kirsi. hauku kirsiä tai kuka hän onkin. turhaan sä mua syytät teidän kahvijutuista

ei mua kiinnosta häntä haukkua. Hän tekee niin ku parhaaksi näkee. Jos en enää kiinnosta missään mielessä niin sitten en kiinnosta. Varmaan kävi mun fb sivulla kattoo että tuon näkönen, ei kiitos.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ei mua kiinnosta häntä haukkua. Hän tekee niin ku parhaaksi näkee. Jos en enää kiinnosta missään mielessä niin sitten en kiinnosta. Varmaan kävi mun fb sivulla kattoo että tuon näkönen, ei kiitos.

kirsi on varmasti nukkumassa kun hänellä on vapaapäivä. kirsiä kun väsyttää jatkuvasti

• Anonyymi

Se jo riittäisi, että pitäisi käyttää samaa nimimerkkiä hamaan tappiin.
        Naapurin ipana nimittelee minua kakkapyllyksi (hän on hiljan päässyt vaipoistaan ja minulla ei vielä ole!) Minä nimittelen häntä höpönassuksi. Näin me kinaamme jonkin aikaa.
        Häntä huvittaa ja naamallaan on veikeä hymy.
        Vilma
        Kyllä aikuiset ymmärtävät, milä on ilkeää kirjoittelua ja nälvimistä.
        Voi olla, että joku kuvittelee sillä itseään paremmaksi.
        No samankaltainen hovi sitten myötäilee.

• Anonyymi

No ainoastaan vihervasemmistolaiset näkee joka puolella natseja ja rasisteja ja se johtuu siitä heidän ajattelustaan että jos et ole täysin samaa mieltä heidän kanssaan niin olet heti natsi,rasisti,fasisti jne

• Kyllä samalla tavalla ne äärioikeistolaiset näkee vihervassareita ja punikkeja joka paikassa ja woketusta.

• Anonyymi

jani itekin stalkaat nettaa ja näet somekuvia vaikka sulla on estot. onko oikein ystävien sometileiltä mennä kattoo toisen sometilejä.

• Anonyymi

Kuka siitä vahingoittuu, jos vähän stalkkaa?

• Anonyymi

Aika ohutta. Pinnallista kuin aikakin.

• Havainto tutkimuksesta:
      150 000 kirjoitusta
      30 päivää
      10 kirjoittajaa kirjoittanut 11% viesteistä.

Tuon perusteella kukin noista kymmenestä kirjoittaisi 55 viestiä päivässä ja jos istuisivat joka päivä kymmenen tuntia koneella noita kirjoittamassa, niin jokaiseen viestiin kuluisi hiukan alle 11 minuuttia.

Ei vaikuta mahdolliselta ja tuon perusteella väitän, että tutkijat ovat pistäneet tekoälyn tutkimaan botteja.

(miksei tutkijoilla ja toimittajilla ole itsekritiikkiä ja sitten julkaistaan sekalaisia omituisuuksia)

• Anonyymi

Mitä hemmettiä. Kyllä roskaviestin tuottaa helposti 2 minuutissa. Se tarkoittaisi silloin 110 minuuttia päivässä kirjoitusta, ja jos edes lukevat mitään ennen kuin kommentoivat, niin kokonaiskoneajan voi helposti laskea n. kolmeen tuntiin.
        Ihan varmasti tältäkin palstalta löytyy käyttäjiä, jotka notkuvat koneella/palstoilla enemmän kuin tuo 3 tuntia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä. Kyllä roskaviestin tuottaa helposti 2 minuutissa. Se tarkoittaisi silloin 110 minuuttia päivässä kirjoitusta, ja jos edes lukevat mitään ennen kuin kommentoivat, niin kokonaiskoneajan voi helposti laskea n. kolmeen tuntiin.
        Ihan varmasti tältäkin palstalta löytyy käyttäjiä, jotka notkuvat koneella/palstoilla enemmän kuin tuo 3 tuntia.

En usko, että jaksaisivat silti tuota kovinkaan pitkään.
        Botit jaksavat.

• No mitenkäs sitten itse? Harrastatko vihapuhetta oikeassakin elämässä, vai pelkästään palstoilla?

• Et vastannut kysymykseen hömö.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen hömö.

Sinä sen sijaan taisit vastata... Houmou!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä sen sijaan taisit vastata... Houmou!

Ottaako noin koville omat fantasiasi ;)

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ottaako noin koville omat fantasiasi ;)

Menikö BLM- jutut ihan " päätyyn" asti? Tais mennä! #houmou

• Anonyymi kirjoitti:

Menikö BLM- jutut ihan " päätyyn" asti? Tais mennä! #houmou

En tiedä mitä tuo lyhenne tarkoittaa. Mutta kerro vaan lisää fantasioistasi.

• Kovin on taas sekavaa settiä. Oletko ihan kunnossa?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kovin on taas sekavaa settiä. Oletko ihan kunnossa?

Palsta- groomeri on houmou! Häpeä!

• Anonyymi kirjoitti:

Palsta- groomeri on houmou! Häpeä!

Kunpa voisin auttaa sinua, mutta ongelmasi ovat liian syvällä pienessä päässäsi.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kunpa voisin auttaa sinua, mutta ongelmasi ovat liian syvällä pienessä päässäsi.

Kuumotat kuulemma Hakunilan hoodeilla nuoria mamupoikia. Sairasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuumotat kuulemma Hakunilan hoodeilla nuoria mamupoikia. Sairasta.

Sinulla on kyllä suhteettoman paljon homoseksuaalisia ajatuksia.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sinulla on kyllä suhteettoman paljon homoseksuaalisia ajatuksia.

Ne pitää sua pellenä ja cringenä. Joudut vielä kivitaloon.

• Mitä mä oon miettiny, niin aika samanlainen oon oikeessa elämässäkin. Miksi oisin toisenlainen?

• Anonyymi

Tämä on jännä aihe. Jos joku joskus ennen translakia kirjoitti vaikka, ettei pidä laista, jossa naisena saa esiintyä muutkin kuin naiset, oli jonkinsortin lietsoja ja vihapuhuja.

Nythän sitten vaikka naisille on lain jälkeen noussut väkivaltatilastot yks kaks ja biologisesti naiseksi syntyneet ei pärjää nyrkkeilyssä, eikä muissa lajeissa transnaisten mukaantulon myötä.

Nykyään kukaan ei osaa kertoa mitään niin kauniisti, että jokin "hyvää" tarkoittava taho ei ottaisi sitä vihapuheena. Se "hyvä" ajatus runnotaan läpi vaikka alistamslla joitain ihmisiä.

Se on nykyaikaa. Kritiikki omia ajatuksia vastaan on vihapuhetta ja sitä ei tarvitse sen kummemmin miettiä.

• Anonyymi

Me mennään herkkänahkaisten ehdoilla. Ongelma on siinä. Meitä juoksutetaan narsistien oikkujen perässä.

Kaikki ei tunne narsisteja, miten niiden pää toimii. Narsisti ei ole tyytyväinen koskaan. On loputon projekti yrittää miellyttää tällaisia ihmisiä. Rajat pitää osata vetää itse ja sanoa mielensäpahoittajille, että asialle ei nyt voi mitään. Se menee näin ikävästi ja siitä voi tulla hetken harmi. Se menee kuitenkin ohi. Asioita ei voi aina muuttaa jonkun mielipahan takia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me mennään herkkänahkaisten ehdoilla. Ongelma on siinä. Meitä juoksutetaan narsistien oikkujen perässä.

Kaikki ei tunne narsisteja, miten niiden pää toimii. Narsisti ei ole tyytyväinen koskaan. On loputon projekti yrittää miellyttää tällaisia ihmisiä. Rajat pitää osata vetää itse ja sanoa mielensäpahoittajille, että asialle ei nyt voi mitään. Se menee näin ikävästi ja siitä voi tulla hetken harmi. Se menee kuitenkin ohi. Asioita ei voi aina muuttaa jonkun mielipahan takia!

Tokko kyse narsisteista, mutta ihmiset ei osaa enää ymmärtää luettua tekstiä.
        Kaikki lähtee vastakkainajattelusta liikkeelle ja jos ei ole täysin samaa samaa mieltä, on siis vastaan.

• Anonyymi

I am The formet lover of Kai- Göran.

T. Hiv- Steve

• Anonyymi

älkää käykö ylilaudalla se vakoilee käyttäjiä ja tekee tekoälyn avulla viestejä vakoilun perusteella

• Anonyymi

Ylilauta on askel kohti valvottua internettiä. Sensuuri tulee ja laajenee, sille ei voi mitään. Nämä ylilaudat aiheuttaa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylilauta on askel kohti valvottua internettiä. Sensuuri tulee ja laajenee, sille ei voi mitään. Nämä ylilaudat aiheuttaa sen.

Ei, vaan poliitikot jotka haluavat rakentaa kaiken kattavan sensuurikoneiston. Ei ole olemassa mitään vihapuhetta. Kuka määrittelee "valetiedon"? Paras ratkaisu on aito sananvapaus.

• Anonyymi

reditsuomi on jotenkin sekaantunut tähän ylilauta mysteeriin, siellä ensimmäisiä kertoja törmäsin kommenteihin tästä valekeskustelu alustasta . Ja kun kerroin myöhemmin kokeiluista todeta vakoilun ja AI viesti poistettiin ja tili bännättiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

reditsuomi on jotenkin sekaantunut tähän ylilauta mysteeriin, siellä ensimmäisiä kertoja törmäsin kommenteihin tästä valekeskustelu alustasta . Ja kun kerroin myöhemmin kokeiluista todeta vakoilun ja AI viesti poistettiin ja tili bännättiin

Reddit jenkeissä on ultrabeta- äijien jaa vasurihomojen paikka.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135