Oikein YÖ-RESPAN paikka oli ja minä katsoin, että oli minua varten tehty työpaikka.
Olisin muuten hakenut, mutta 300€ asunnon vuokra ja ei siellä ole edes kauppaa.
Jos pääsee töihin liftillä niin eihän sieltä pääse pois!
Kyllä minä ymmärsin, että työnantaja olis valmis laittamaan vaikka kaupan sinne jos joku SUPER NERO hakis töihin ja sanois: Oot kyllä semmonen neropatti, että en osaa päättää tuunko töihin vai en... Jos tuun niin en ole varma pystytkö maksamaan edes palkkaa.
Nellimin hotelliin oli työpaikka auki.
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tein KONKURSSIN niin minä aloin OPPIMAAN.
Panostaja koulutukseen lähin niin entinen ISON asiakkaan johtaja sano mulle: RAHAA ROIKKUU NIIN PALJON ILMASSA, että edes tajua!
Siksi nostin TAVOITTEEKSI TRILJOONIA EUROJA!!!
Petsamossa SUKU PYYSII MUIDEN KANSSA 2 miljoonaa KILOA SILLIÄ ja venäläiset osti kaiken mitä saivat pyydettyä!
Ihan sama lähtevätkö vai jäävätkö, koska SYRJINTÄ ON VARMA ja he vievät SYRJINNÄN siihen maahan mihin menevät!
He ovat Suomen kansalaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645