Toivon asiallisia näkemyksiä. Olen muuttamassa Rovaniemelle ja alkuun ainakin vuokralle, myöhemmin omistusasuntoon, kun pääsen kotiutumaan kaupunkiin kunnolla. Mitkä kadut tai kaupunginosat ovat huonomaineisimpia? Kokeilen sellaista välttää, jossa autosta renkaat pöllitään tai koiran tassuun uppoaa huumeneula tai ei uskalla iltasella turvallisin mielin ulkoilla.
Paremmat ja turvattomammat asuinalueet?
12
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ounasrinne on huva,taalla on muita mahanmuutto ja sina louda heelposti paaljon kaverus
- Anonyymi
pystyykö sieltä hyppäämään suoraan kemijokeen?
- Anonyymi
Kyllähän Rovaniemellä on hyvä asua vaikka missä kaupunginosassa. Ei ole mitään erityisen hyväksi kehuttua aluetta mutta ihan joka paikassa kyllä pärjää. Joidenkin lähiöiden kerrostaloja moititaan rauhattomiksi. Itse olen asunut jo yli 40 vuotta erään kaupunginosan pientaloalueella ja aina viihtynyt hyvin. Vaikka työn vuoksi jouduin kulkemaan iltamyöhään niin koskaan en ole häiriöitä kokenut.
Joskus huvittaa, kun juuri sellaiset ihmiset jotka eivät ole koskaan asuneet vaikkapa Korkalovaarassa, Ounasrinteellä tai Kuntotiellä niin he levittävät tietämättömyyttään negatiivista juttua näistä alueista. - Anonyymi
Taas olet muuttamassa Rovaniemelle.
Tervetuloa taas tänne Rovaniemelle.
Moneskos kerta se onkaan?- Anonyymi
eiköhän näitä muuttajia ole paljon joka vuosi ei yksittäinen, vältä ounasrinnettä.
- Anonyymi
Ei ole huonoja eikä vaarallisia alueita täällä.
- Anonyymi
Missä niitä taksiraiskauksia taas tehdään urakalla?
Mtv kertoo
- Anonyymi
turvattomi ei ole, mutta hiljaisempia löytyy muualta kuin ounasronteeltä tai yleensä kassinvuokrakasarmeista, vuokraa yksityiseltä vältä ahkiomaantietä ja sudentietä
- Anonyymi
Turvatonta täällä on kaikkialla, jos lyhytvuokrausta ei kielletä.
Mie en kestä, kun kuului viime vuonna kerran, että turistin matkalaukku kolahti rappuseen käytävällä. Enkä mie kestä, että naapuri vuokraa asuntoa ja saa siitä rahaa. Turistit muutenkin tukkii tiet ja ravintolassakin niitä oli kerran monta enkä päässyt siihen pöytään kuin haluan.
Mie en halua Rovaniemelle matkailua enkä mitään elinkeinoa. Mie haluan Lapin luonnon rauhaa ja hiljaisuutta.
Mie lähden marssille. Mie olen asukas. - Anonyymi
....tttu ...Tuo oli hyvä...
- Anonyymi
Turvattomia alueita ei ole.eli TERVETULOA TURISTIT!
- Anonyymi
Oliko sinakin maahan mutaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331