Joulukuuhun asti hyväksytty ttt

Anonyymi-ap

Se on taas toimeentulotuki hyvksytty 3kk, lokakuu marraskuu ja joulukuu 787,06€, ja asumistuki on 312,90€. Eipä tarvitse vuokraakaan maksaa kokonaan kun asumistuki menee suoraan vuokranantajan tilille.

Ens kuussa tulee sähkölasku sen kun maksaa, niin ei muuta lasku vaan kelaa ja sieltä tulee rahat takas.

26

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä perusteella kela pitää näin Hyvää huolta sinusta

      • Anonyymi

        Miten niin näin hyvää huolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin näin hyvää huolta?

        787,06 + 312,90€ on yli 1000e ja toiset saavat vähän yli saman rahan tekemällä töitä jopa vajaakuntoisena. Sinä saat sen sijaan kaiken ilmaiseksi ja valitat vielä siitä koska raha ei riitä sinulle. Jos tuo ei sinusta ole riittävää huolenpitoa, se vain kertoo ahneudesta ja laiskuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        787,06 312,90€ on yli 1000e ja toiset saavat vähän yli saman rahan tekemällä töitä jopa vajaakuntoisena. Sinä saat sen sijaan kaiken ilmaiseksi ja valitat vielä siitä koska raha ei riitä sinulle. Jos tuo ei sinusta ole riittävää huolenpitoa, se vain kertoo ahneudesta ja laiskuudesta.

        En minä valita enkä ole edes sanonut etteikö se riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä valita enkä ole edes sanonut etteikö se riittäisi.

        Mikä tarve on tänne tulla julistamaan? Ihan pelkkää provoilua ja surkeaa trollausyritystä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lakihan tuon jo perustelee. Sama tuki kuuluu sinullekkin jos sitä vaan haet.


    • Anonyymi

      Kuvastaa typeryyttä ja velttoutta jos joutuu yhteiskunnan tuilla elämään

    • Anonyymi

      Lusmuja riittää

    • Anonyymi

      Jos täysin työkykyinen saa tuollaiset summat se on jo rikos. Minkä takia työkykyisen tulee saada tuo summa ilmaiseksi veronmaksajien ja palkansaajien rahoista, eli miksi meidän tulee antaa palkastamme osa että aloittajan kaltaoset saavat elellä helppoa ja laiskaa elämää. Aikanaan kannatin vasemmistoa mutta kallistun kyllä tämän aloituksen perusteella tästä lähin kokoomuksen puolelle. Ei ihme että Suomi on veloissa tuollaisella hyysäämisellä.

      • Anonyymi

        No tarjoa aloittajalle työtä jolla se myös tulee omillaan toimeen äläkä VALITA !


      • Anonyymi

        Miksi kuvittelet voivasi määritellä lakipykälät oman mielesi mukaan? Onneksi et voi sitä tehdä muuten kuin oman pääsi sisällä. Tosielämän laki määrää toimeentulon kuuluvan ihan jokaiselle riippumatta hakijan työkyvystä. Toisekseen sinun ei ole pakko antaa palkastasi senttiäkään yhtään kenellekkään. Sinun ei ole edes pakko saada palkkaa. Elämä on valintoja.


    • Anonyymi

      Osapuileen sama tilanne, mutta vuoden viimenen haku tehtävä viimeistään joulukuun lopulla ennen joulua yksi haku jäljellä.
      3kk/ 1 haku ja nyt avautui se viimeinen velvoiteaika!
      Jos nyt sen teen, olen hakuvapaa jouluun saakka eli voiko joululahjan saada etukäteen?
      No minäpä nautiskelen ja teen erittäin hyvän hakemuksen...
      Ikä ensin ja terveyden tilanne heti perään eli rehellisesti aloitettava!...

    • Anonyymi

      Mitä sinä satuilet? Toimeentulotuki on yksin asuvalle 514 e/kk. Mistä sait tuon 700 euroa. Sehän olis jo parempi kun peruspäiväraha.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo 514 on pelkkä perusosa. Sen lisäksi toimeentulotuki kattaa erinäisiä kuluja kuten laskut ym. Itsehän saan peruspäivärahan päälle toimeentulotukea, koska kela katsoo minun tarvitsevan tuon reilun 500 euroa pärjätäkseni. Todellisuudessa pärjäisin ihan hyvin pelkällä peruspäivärahalla ja asumistuella, mutta hölmö olisin jos ilmaisesta rahasta kieltäytyisin.


      • Anonyymi

        Vuonna 2024 perusosan määrä yksin asuvalle on 587,71 e/kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2024 perusosan määrä yksin asuvalle on 587,71 e/kk.

        Niin näkyy olevan. Hauskaa sinänsä että tuotakin vain nostetaan tälläkin kokoomushallituksella samalla kun heidän äänestäjänsä iloitsevat työttömien "kurituksesta". Hehhheh


    • Anonyymi

      Ei ihme, että valtion rahat loppuu. Voiko tämä olla totta.

      • Anonyymi

        Kyllä vain ja sitten samat itkee kun tukia leikataan. Ja toisaalta on myös työttömiä jotka ei meinaa millään saada tt tukea tai asumistukea.


    • Anonyymi

      Ei ole. Linkkien liittäminen kiellettyä. Voivat sisältää viruksen.

      • Anonyymi

        Ei se mitään virua sisällä, eikä linkkien lähettäminen ole kieletty


    • Anonyymi

      Se on ihan okei hakea kelalta tukia hyvällä omalla tunnolla, jos aikoo myös etsiä niitä töitä eikä ole mikään kelapumi. Mutta kelapummien ei pitäis missään nimissä hyvällä omatunnulla hakea kelan etuuksia, jos ei työt kiinnosta niin ei myöskään kiinnosta kelan etuudet.

      • Anonyymi

        Tuommoiset tunnontuskat on melkoista mielen heikkoutta. Minä en elä sen mukaan mitä joku toinen ihminen tekemisistäni mahdollisesti ajattelee. Elän kuten parhaaksi näen itseni kannalta.


    • Anonyymi

      Hyvä kun korjasit. Aloitus oli harhaanjohtava. Minä en mitään lippuja ja lappuja jaksaisi keräillä. Menisin mielummin töihin.

    • Anonyymi

      Menkää töihin ja lopettakaa toi lusmuilu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe