Minun piti alkaa tekemään SÄILYKEPURKKI lihaa ja katoin reseptiä.
En ostanut, kuin 2kiloa ja siihen tarvii 10kiloa lihaa joten pitää yrittää muistaa ostaa nuo niin saan tuonkin projektin tehtyä.
Perunat pitää nostaa myös maasta ennen kuin LUMI tulee.
Huitasen äkkiä nuo paperi hommat niin ehtii muutakin tekemään.
En eläkkeelle kyllä jää vaikka saisin kuinka paljon rahaa, koska sitte ALKAA TYÖT ja saan tehdä mitä haluan!
Minä ALAN NAIS PUOLISEKSI ÄITINI ENOKSI ja EN KYSY EDES POLIISILTA LUPAA vaan SANON : Olipa hyvä kun tulit niin kuin tilauksesta auttamaan...
Huomenna on taas KUNNIAN OSOITUS PERJANTAI.
4
228
Vastaukset
- Anonyymi00002
Älä levitä tauteja
- Anonyymi00003
Erotuksesta tulossa?
- Anonyymi00004
En onneksi tehnytkään vielä, koska minulle sanottiin, että : Kannattaa odottaa ja miettiä TARKKAAN KENET HALUAT OIKEESTI MIEHEKSI, koska kaikki sinut ex-miehet ja kaverit ovat heitä jotka ovat saaneet aikaan sen, että SINÄ OLET MENETTÄNYT KUNNIASI!
Lääkäri Holo on sentään yrittänyt siitä asti, kun minä olen eronnut ex-mies Holosta ALKAA MINULLE KUNNON MIEHEKSI, mutta minkäs teet jos muualta Ivaloon ja Inariin kuntaan muuttaneiden mielestä LÄÄKÄRI EI OLE KUNNON MIES JOKA OSAA KASVATTAA LAPSIA SEKÄ TARVITTAESSA SANOA MINULLE, ETTÄ : MINÄ PIDÄN SINUN KASVATUS TAVASTA, MUTTA VALITETTAVASTI TUO EI TOIMI TÄÄLLÄ KOSKA KASVATAT LAPSIAS KAKKOS LUOKAN KANSALAISINA YKKÖS LUOKAN KANSALAISTEN KASVATUS TAVOILLA JA TUO AIHEUTTAA RIITAA.
Siitähän meillä tuli ex-mieheni Holon kanssa myös riitaa, koska minä edustin töissä YKKÖS LUOKKAA ja hän käveli paska vanana KAKKOS LUOKKANA minun perässä.
Minä olen edustanut IVALOA IVALOLAISENA, mutta HE JOIDEN KUNNIOITA OLEN LOUKANNUT FB:SSÄ EIVÄT OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA IVALOLAISIA EIKÄ EDES INARIN KUNTALAISIA MINUN KANSSA!
FB KUNNIALLISET EDUSTAA MUUALTA IVALOON JA INARIN KUNTAAN MUUTTANEITA RIKOLLISIA SEKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ JA ELÄINTEN ULOSTEITA! - Anonyymi00005
Sinun kotikadulla sitä koiran paskaa riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252534Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512217Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle111497Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491353- 971328
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911106Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035