On sama poliisi jolta olisin kysynyt virkamerkkiä, mutta hän myös saman poliisi joka ON TUTTU MIES MENNEESTÄ.
Minun TYTTÖ ON KOVA JÄTKÄ joka alko temppuilemaan ja NOUSI ISÄÄNSÄ vastaan, mutta äitini autoin häntä ja päätin, että PITÄÄKÖT LAPSEN niin loppuu tappelut.
Tämä poliisi on käynyt 2 kertaa minun luona toisen poliisin kanssa joka puhuu suomea vähän ruotsalaisittain murtaen.
Mun naapurissa asu huumeiden käyttäjä joka oli POLIISIEN hyvä tuttu.
Naapurit oli soittaneet poliisit, kun tämä naapuri oli lähtenyt kylästelemään.
Olin toisen kaverin kanssa juonu kaljaa edellisenä iltana. Netin kautta tutustuin, mutta ei synkannyt seksuaalisesti vaan hengailtiin kavereina mun luona koska saatiin olla rauhassa.
Olin nukkumassa ja kuulin että joku on ovella. Näin et naapuri ja hän halusi tulla kylään.
Istuttiin kahvilla ja joku oli taas ovella.
Sanoin : Vittu en edes tunne ketään koko kylästä joten mikä vitun kansan vaellus täällä alko.
Itsenäisyyspäivä ja POLIISIT seisoo oven takana ja väittivät, että olen soittanut heille.
Naapuri oli yrittänyt toisen naapurin luo kylää ja he oli soittaneet poliisit turhaan.
Poliisit oli niin fiksuja, että he kutsuvat naapuria PUTOUKSEN Jani-Petteriksi.
Kyselivät: Lähtisikö Jani-Petteri heidän kanssa ajelulle.
Minä en ollut se joka hermostu vaan se kolmas joka oli minun luona. Hän kertoi, että hän oli myynyt ADHD lääkkeitä jotka sisälsi amfetamiinia.
Ei halunnut olla enää minun kaveri eikä tulla kylään, koska päästin poliisit sisälle.
He halusivat tulla vain katsomaan miltä minun kotona näyttää, kun sanoin : En ole soittanut ja naapuri istuu mun luona juomassa kahvia.
Pari päivää meni niin naapurilla meni vähän lujempaa, mutta ei hänen kanssa ongelmia ollut.
Naapurilla oli KROKOTIILI-TAUTI jota hoidettiin Venetsialaisella kynttilällä.
Istuin keittiössä, koska ei oikein pokka pitänyt ja minun piti soittaa hänelle AMBULANSSI ja HÄKE ilmoitti: Ei ole yhtään ambulanssia vapaana.
Soitin ainakin 10 kertaa ja naapurin isä tuli ja vei hänet hoitoon.
Oli saanut psykoosin ja HÄKE:n olis pitäny ymmärtää, että apua tarvitaan.
Naapuri sano, että: Sinun luona on niin rauhallista joten haluan olla täällä sen aikaa, että se ambulanssi tulee.
Onneksi hänen isä tuli ja huusin ovelta " Se on täällä ja ollaan yritetty saada ambulanssia hakemaan ku pyysi."
Häneltä opin erottamaan miten psykoosissa oleva käyttäytyy ja milloin pitää HOITOON saada.
Eli poliisi joka lähti viemään minua vankilaan.
Anonyymi-ap
0
179
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398