Haluan oman osaston eli vaikka SAUNALLISEN OSASTON jossa on POREALLAS.
Vankilan YLIN kerros jossa on parveke pihalle jossa VANGIT ulkoilee niin voin käydä TUPAKALLE kattelemassa touhua ja heittää tumpin ja huutaa : Vitun KUSI-RINGIN VAELTAJAT nostakaa se tumppi tuhkakuppiin!
Vartijat ainakin tykkäis, koska vartijoiden ei tarvis kuin kysyä : LÄHETÄÄNKÖ PIHALLE ?
Minun pitää miettiä mitä minä vankilaan haluan
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei muuta keksi niin AINA VOI NÄYTTÄÄ TISSIT ja haastaa koko KUSI-RINGIN KÄRÄJILLE seksuaalisesti häirinnästä ja tirkistelystä, koska VANKILASSA EI OLE PAKKO MENNÄ ULOS!
- Anonyymi
Voin sanoa reiluna vielä vangeille, että : On parempi että pysytään kaikki vankilassa, koska vankilan ulkopuolella ELÄMÄ LOPPUU ja on helpompi saada palvelut tänne kuin vankilan ulkopuolelle jossa EI TERVEELLÄ JÄRJELLÄ tee mitään!
5 miljoonaa kunnianloukkausta ja vielä törkeänä niin varmasti pysyy vankilassa.
Saan valita VANKILAN joten minä menen OULUUN tietenkin.
Joku sano, että Ivalosta mennään yleensä PELSOLLE ja ihmetteli, että miten olin voinut päästä OULUUN.
Sanoin : Oulu on vanha LÄÄNIN vankila ja Oulun ja Lapin lääni on ollut olemassa, kun minä olen syntynyt ja olin kunnianloukkaus sakki-vankina.
Oli itse istunut vankilassa ja sano : Kyllä minullakin on vielä oppimista.
Kyllä hänkin oppii, mutta minä olen häntä edellä koska minä olen tehnyt töitä silloin kun hän on SÄHLÄILLYT!- Anonyymi
Nyt PELATAAN JÄÄKIEKKOA ja minä olen GÄVLEN BRYNÄS ja MIKRO IVALON TU-KI!
Brynäs voittaa ja tuo VOITON IVALOON, koska OLEN SYNTYNYT IVALOSSA!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt PELATAAN JÄÄKIEKKOA ja minä olen GÄVLEN BRYNÄS ja MIKRO IVALON TU-KI!
Brynäs voittaa ja tuo VOITON IVALOON, koska OLEN SYNTYNYT IVALOSSA!!!Kyllä näitä SIIVOUSIA tässä kunnassa riittää joita olen tehnyt, koska heidän vanhemmat pyysivät niin LAPSET perheineen saavat KUNNIAA ja minä VANKEUTTA niin, kuin kuuluu!
Mielummin vankeutta kuin HEILTÄ KORVAUKSIA!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä SIIVOUSIA tässä kunnassa riittää joita olen tehnyt, koska heidän vanhemmat pyysivät niin LAPSET perheineen saavat KUNNIAA ja minä VANKEUTTA niin, kuin kuuluu!
Mielummin vankeutta kuin HEILTÄ KORVAUKSIA!!!Istuin eilen yhden KUNNIA siivous kohteen portailla tupakalla.
Ohi ajoi pyörällä nainen huppu päässä ja hymyili minulle.
Hän oli hyvin tutun näköinen vaikka en edes tunne häntä, mutta hymy kertoi että hän tiesi kuka minä olen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä SIIVOUSIA tässä kunnassa riittää joita olen tehnyt, koska heidän vanhemmat pyysivät niin LAPSET perheineen saavat KUNNIAA ja minä VANKEUTTA niin, kuin kuuluu!
Mielummin vankeutta kuin HEILTÄ KORVAUKSIA!!!Ei kyllä ole mikään KUNNIA saada TUMPATA tupakkaa edes poliisin määräyksestä toisten perseeseen tai jalkapohjaan niin saavat KORVAUKSEN!
- Anonyymi
Holo ei kai enää ota lääkeitään, homma alkaa karata taas pahemman kerran käsistä.
- Anonyymi
Laitan kaikki kylän paskat ja loppuun, että SUKUNI MAINE oli pilattu jo ennen minun syntymää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750