Ollaanko menossa sosialismiin vai mitä tämä touhu on. Seuraavaksi kunnat ja kaupungit jotka ovat rahavaikeuksissa. Vesilaitoskin kannattaa myydä nyt ennen kuin sen toiset myyvät. Velkaakin taitaa olla ihan sanomiseen asti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1ffe952-c3be-41c0-a0eb-ce8c20cda3bd
Lapin hyvinvointialue valtion tarkkailuun.
7
322
Vastaukset 7
- Anonyymi
Viher- vassari hallitus velkaannutti Suomen holtittomalla rahan jaolla ja täysin toimimattomalla Sote-himmelillä. Nyt on laskun maksujen aika. Kiitos heille.
- Anonyymi
Nyt ymmärtää sen et miksi Sanna Marinin demukkahallitus, vasuilla ja vihreillä maustettuna ei pannu verolle listaatattomien yritysten osikoja
Marin haisteli tulevaisuuttaan jotta pääsee maistelemaan veroetujaan ihan itte. Toella suoraselkäisyytä ! - Anonyymi
Persut ja Kokoomus ajaa kaiken alas.
On sydämetöntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmärtää sen et miksi Sanna Marinin demukkahallitus, vasuilla ja vihreillä maustettuna ei pannu verolle listaatattomien yritysten osikoja
Marin haisteli tulevaisuuttaan jotta pääsee maistelemaan veroetujaan ihan itte. Toella suoraselkäisyytä !Minä kirjoitan tänne aina todistettavasti faktaa enkä haali tietoja Persujen trollitoimistosta.
Tässä syy miksi ei Marin saanut läpi listaamattomien verotusta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006266287.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja Kokoomus ajaa kaiken alas.
On sydämetöntä.Pakko ajaa kun edellisen hallituksen velat on maksussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin haisteli tulevaisuuttaan jotta pääsee maistelemaan veroetujaan ihan itte. Toella suoraselkäisyytä !Niin se sosialismi äkkiä katoaa, kun pääsee rahan makuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se sosialismi äkkiä katoaa, kun pääsee rahan makuun.
Demarit on kovia tukkimaan turpaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493