Monta syytä miksi voisivat harrastaa 1 se on kivaa 2 saa olla ulkona3 rentoutuu 4 saa ruokaa 5 tapaa ihmisiä 6 sinkkunaiset siellä on sinkkumiehiä eli paljon hyviä asioita kalastuksessa mutta naiset ei halua harrastaa sitä miksi
Miksi naiset ei harrasta kalastusta
34
311
Vastaukset
Se ei vaan kuulu mielenkiinnon kohteisiini, en ole kalastuksesta kiinnostunut ja innostunut laisinkaan. Ihmisiä on erilaisia.
- Anonyymi
Mitähän kalastus nykyään on, pelkkää kidutusta. Kalaa saalistetaan / väsytetään vedessä henkihieveriin, vedetään veneseen/maihin, poistetaan koukku jos saadaan se irti ja heitetään takaisin veteen. Tuollaisen turhan kidutusajanvietteen pitäisi kieltää.
- Anonyymi
Kokeiles joskus onkimista ja virveliä niin huomaatkin tää onkin tosi kivaa ja äkkiä löydät iki oman kalakaverisi ja parhaan ystäväsi
- Anonyymi
En minäkään tykkää 🐰 Ulkona voi olla muutenkin ja Prinsessan kanssa keksin parempiakin keinoja rentoutua🤭
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles joskus onkimista ja virveliä niin huomaatkin tää onkin tosi kivaa ja äkkiä löydät iki oman kalakaverisi ja parhaan ystäväsi
Oon mä kokeillut molempia, saanut hauenkin. Eipä se silti mitään kiinnostusta herättänyt tai herätä.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tykkää 🐰 Ulkona voi olla muutenkin ja Prinsessan kanssa keksin parempiakin keinoja rentoutua🤭
Minäkin keksin, paaaljon parempia🤭 mutta ne mitä mietin, ovat sellaisia enemmänkin sisätiloissa harrasteltavia🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oon mä kokeillut molempia, saanut hauenkin. Eipä se silti mitään kiinnostusta herättänyt tai herätä.
Se oli sillo joskus mut nyt on nyt ja mieli on voinut muuttua kun naiseksi kasvoit eli rohkeesti kokeilemaan niin nyt ei oo isää tai äitii auttamassa tai sisaruksii vaan miehiä on auttamassa ja kenties se herra oikea tulee auttamaan sinua
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sillo joskus mut nyt on nyt ja mieli on voinut muuttua kun naiseksi kasvoit eli rohkeesti kokeilemaan niin nyt ei oo isää tai äitii auttamassa tai sisaruksii vaan miehiä on auttamassa ja kenties se herra oikea tulee auttamaan sinua
Ei ole mieli muuttunut.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ole mieli muuttunut.
Mut siel äkkiä tapaat sen herra oikean ja tulevan lapsen lapsen lapsiesi isoisän eli sinun aviomiehesi eli kantsii mennä kalastelemaan
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minäkin keksin, paaaljon parempia🤭 mutta ne mitä mietin, ovat sellaisia enemmänkin sisätiloissa harrasteltavia🤭
Hihiih 🤭 Mut kumpikin touhu voi olla märkää🤭
Anonyymi kirjoitti:
Hihiih 🤭 Mut kumpikin touhu voi olla märkää🤭
No se niissä on ainakin yhteistä🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jep🤭 mut kalastus onnistuu löysemmälläkin onkivavalla🤣
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo palaan omaan ketjuumme ennen ku joku huomauttaa 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Joo palaan omaan ketjuumme ennen ku joku huomauttaa 🤭
Juuri ajattelin samaa🙈
- Anonyymi
Kala on söpö. Se katsoo sinua silmiin samalla kun se haukkoo happea. Naisen vaisto sanoo "pelasta se ennen kuin se kuolee". Ei ole nautinto kalastaa ja itkeä yhtä aikaa. Se ei ole naisten laji.
Catch and release on varmasti naisten keksintö.- Anonyymi
Catch and release on kidutusta. Se pitäisi kieltää.
🦄
- Anonyymi
En halua mennä kalaan. Syyt ovat seuraavat:
1. En oikein pidä kalan mausta. Ne maistuvat siltä kuin olisivat marinoituneet merivedessä.
2. Kalat ovat veden alla. Kylmän veden alla. 🥶
3. Jos syön kalaa, jonkun toisen on pitänyt valmistaa se minulle jossain muualla kuin minun kodissani (kokkauksesta lähtevän hajun vuoksi) ja tämän tai jonkun muun on täytynyt tuoda kala taitavasti valmistettuna, hyvin maustettuna ja hyvillä lisukkeilla varustettuna KUUMANA nenäni eteen. Laskun voin maksaa itse, mutta ei haittaa, vaikka joku muu senkin maksaisi.
4. Kalat ovat söpöjä.
5. Tuntuu pahalta, kun kala ei saa kuivalla maalla hengitettyä.
6. Meren rannalla on usein kylmä.
7. Yksittäisten kalojen nyppiminen merestä tai järvestä on tehotonta.
8. Raaka kala on limainen. Enkä osaa tehdä sille yhtään mitään. Uikoon mieluummin elävänä vedessä.
9. Jos olisin sinkku, mitä tekisin kalastavalla miehellä? Sanoisin, että minun kotiini ei tuoda raakoja kaloja eikä sellaista kalastajaa, joka ei ole käynyt jossain muualla suihkussa ennen kotiin saapumistaan. Minun kotiini ei tuoda myöskään kalalta tuoksuvia vaatteita, eikä siellä VARSINKAAN kokata kalaa. Ei edes silloin, kun minä en ole kotona.
10. Mätiä lisukkeineen ja hyvää viiniä voin maistaa satunnaisesti, mutta niiden hankkimiseksi ei tarvitse mennä kalaan. 🥂
🦄- Anonyymi
Kokeiles joskus maistaa eri kaloja erilailla tehtynä niin huomaatkin olitpas sinä hassu ja ennakkoluuloinen ja toteat kala onkin hyvää ja varmasti kalamiehet opettaa sinut papittamaan ja verestämään ja perkaamaan ja fileoitteen ja tekemään se kypsäksi ja yhdessä syötte kädestä pitäen eli uusii ystävii saisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles joskus maistaa eri kaloja erilailla tehtynä niin huomaatkin olitpas sinä hassu ja ennakkoluuloinen ja toteat kala onkin hyvää ja varmasti kalamiehet opettaa sinut papittamaan ja verestämään ja perkaamaan ja fileoitteen ja tekemään se kypsäksi ja yhdessä syötte kädestä pitäen eli uusii ystävii saisit
En valmista itse kalaa.
Ruotsinlaivoilla on usein hyviä kalaruokia ennen joulua. Siellä syön niitä. 😋
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valmista itse kalaa.
🦄Mutta kun itse olet pyytänyt niin onko parempaa kalaa kuin itse pyydetty ja tiedät on tuorretta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valmista itse kalaa.
🦄Ja kun opit kalastamaan niin tiedät luonnossa pystyt elättämään itsesi miehesi lapsesi koko sukusi tai kaikki jotka klaaniisi kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun itse olet pyytänyt niin onko parempaa kalaa kuin itse pyydetty ja tiedät on tuorretta
En osaa valmistaa kalaa. Enkä opettele! Eli sitä vaihtoehtoa ei ole olemassa ollenkaan.
Tiedän, milloin kala on tuoretta! Sitä varten ei tarvitse olla kalastaja. Google riittää. Myös oma nenä auttaa pitkälle, jos Googlea ei ole tai ei luota siihen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun opit kalastamaan niin tiedät luonnossa pystyt elättämään itsesi miehesi lapsesi koko sukusi tai kaikki jotka klaaniisi kuuluu
Elätän itseni mieluummin tietokonetta näpyttämällä kuin kalastamalla.
🦄
- Anonyymi
Ei ne harrasta edes seksiä mielellänsä muuta kuin korkeintaan keskenään. Mieti sitä sitten, miksei kalastuskaan kiinnosta
- Anonyymi
Ei kalan kanssa seksiä harrasteta vaan ruuaksi otetaan sinulla vähän väärä luulo kalastuksesta ei kalojen kanssa sekstata mutta kalastaessa voit löytää itsellesi iki oman sinkkumiehen
- Anonyymi
Ehkä voi olla sellainenkin että kun ne kalatp itäisi aina tappaa, niin ei haluaisi tappaa niitäkaloja vaan saisivat uiskennella omissa oloissaan.
Kerranjoo oli sätkiväjoku voimakas,lihaksikas noin 6,7kg hauki uidtellessa otimme veneestä sen rannalle sätkimään, pamautin sitä rautatangolla päähän jotta sillä silmät pullistuivat päästä ulos,k oikein.
Samalla testasimme varsijouseni tehoa,miten helposti ampuu hauen pääkallon luistakin läpi... - Anonyymi
Eivät ne osaa sitäkään.
- Anonyymi
Tuollainen hyvä keino kalstaa joku kilojen painoinen harppuuna varjouseen... kevyt muovinaru tulee perässä kun harppuna se lentää satoja metrejäkin rannalta ampuu, sittern kerää takaisin osuiko johonkin kalan harppuuna
- Anonyymi
..niin aytrain-tyyppinen harppuuna tietysti eikä joku yksittäinen nuoli heheh
- Anonyymi
Jaa-a ... 1. minusta se EI ole kivaa 2. saan olla ulkona ilman kalastustakin 3. Minusta se ei ole lainkaan rentouttavaa 4. Minulla on ruokaa muutenkin ja muita keinoja saada ruokaa 5. Ei siellä ketään tapaa 6. katso kohta 5.
- Anonyymi
jotain huvittavia juttujakin tuollaisen tehokkaamman talja-varjousen kanssa...kerran oli alumiinisia nuolia... veli katsoi kun ammuin... noniin menimeni se nuoli jonnekin mesikköön 400m etäisyydelle turha lahteä sitä sieltä etsimään rämeiköstä, sittemmin hiilikuituisia nuolia joisss varoitus: yuon tyyppistenjousternkanssa.. suojalasit koska nuolen kiihtyvyys voi jossain rapauksisa hajorraa hiilikuiturungon nuolesta ja Volframi kärki...
- Anonyymi
Voi pelata vaikka kalastus peliä, siinä kalastetaan, väsytetään ja saadaan kala.
Välillä tuntuu, että kalastuspeli on liiankin todelliselta tuntuva, mutta siinä ei kalat ainakaan kärsi ja kidu, kun eivät ole oikeita kaloja, vaikka realistia ovatkin. - Anonyymi
Minä kalastan deitin kanssa. Hänellä on kaikki vehkeet verkoista savustuspönttöön. Eipä sitä itse ole moisia tullut hankkineeksi. Mies saa verkot yksinkin veteen, mutta en minä ainakaan niin näppärä ole. Olen mukana soutamassa, perkaan ja paistan pannussa että enemmän aputyttönä. Joo lähden mielelläni deiteille jos miehellä on verkko-tai onkivehkeet. Virvelinheitossa on se huono puoli että uistin jää pohjaan tai kaisloihin kiinni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396