Täällä kirjoittelee selkeästi sellaisia miehiä näitä juttuja, että kuva itsestä on aika karannut todellisuudesta.
Ensin puhutaan itsestä tavallisena miehenä, sitten jossain vaiheessa selviää, ettei ole oikein suuntaa elämällä. Ei ole ehkä työtä, tai jos on, niin siitä ei pidä. Ei kiinnostavaa koulutusta. Ei ole ystäviä, kavereita ja työkaveritkin saattaa olla etäisiä. Naisilta tulee pakkeja, tai sitten ei heihin uskalletakaan ottaa yhteyttä. Pidetään itseä rumana.
Onko tavallista, että mies vetäytyy jonnekin yksiöönsä tissuttelemaan ja kirjoittelee suomi24-sinkut sivuille, että naiset on hypergaamisia? Onko tavallista, että toivotaan, että 40 vuotiaalle yksin asuvalle kokemattomalle miehelle pitäisi saada 20 vuotias "instabeibe", eikä se että mies vetää p.skaisissa firman huomityökuteissa yöt ja päivät ja käy juhannuksena ja jouluna pesulla pitäisi haitata?
Sitten vielä se, että täällä kirjoitellaan naisista yleensäkin ihan älytöntä tekstiä. Vaikka se ei ole ketään naista kohtaan välttämättä kohdistettu, se kertoo kirjoittajasta paljon muille. Ja se sama ajatuksenjuoksu on liikkeellä ihan irl.
Joo, joku voi trollatakin tahallaan, mutta ei se mitään muuta...silti ei ole ajokopassa ihan kaikki kunnossa.
Oikea käsitys omasta itsestä?
85
719
Vastaukset
Ai. En ole huomannut. Ehkä vaan skippaan jutut, jotka eivät kiinnosta ¯\_(ツ)_/¯
- Anonyymi
Tuo eilen ilmaantunut ketju vastauksiensa osalta on oikea malliesimerkki ns. ydinryhmän järjenjuoksusta, onhan nuo käyneet jo tutuksi tässä ajanmittaan mutta...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18643744/mista-johtuu-miesten-flegmaattisuus - Anonyymi
Ylipäätään ihmisten yksinäisyys on lisääntynyt. Yksinäisen ihmisen päässä ajatukset helposti vääristyvät.
- Anonyymi
Se on hyvin todennäköisesti usein noin.
No ensinnäkään mä en oo ikinä puhunu ittestäni tavallisena. Ja muutenkaan noi ei sovi muhun siis yhtään mikään mitä kirjoitit. Ehkä ainoo yhtenevä, etten työstä niin erityisesti pidä. Mutta siinäkään ei itse työssä mitään vikaa, vaan enemmänkin kaipais välillä vähän lomaa. Huomiovaatteet jää kyllä työpaikan kaappiin, en niitä käytä yhtään ylimääräistä, mutta suurin osa kulkee kyllä työmatkankin noilla.
- Anonyymi
Niin, johtuisiko se, ettet samaistu aloituksen esimerkkiin, jos et ole sitä kohderyhmää, mistä aloituksessa puhutaan?
- Anonyymi
Ei sullakaan ihan kaikki ole kotona jos kuvittelet että miehet yleisesti ottaen käy pesulla vain jouluna ja juhannuksena :D ja mitä vikaa on huomiotyövaatteissa? jos on tarkoituksenmukaista niitä pitää työssä ja/tai työmatkalla ei kai sen luulisi haittaavan, jos haittaa taitaa sulla olla vähän toiveet epärealistisia. Mitä sitten tarjoat miehelle vastineeksi jos se ei pidä huomiotyövaatteita? meikkaat, pidit kropan tikissä? leivot pullaa mitä? jos et itse tee mitään miehen eteen turha kuvitella että sekään paljon sun mieliksi ponnistelisi.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Eli sinusta miehen täytyy käyttäytyä tavallisesti vasta kun nainen antaa p.llua tai pullaa? Muuten voi olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta miehen täytyy käyttäytyä tavallisesti vasta kun nainen antaa p.llua tai pullaa? Muuten voi olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä?
Ei vaan miehet yleensä käyttäytyy ihan tavallisesti vaikka ap kuvittelee niiden olevan jotain peseytymättömiä mörököllejä ja itsensä olevan joku jumalan lahja taivaasta, kumpikin käsitys on väärä :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen olkoon oma itsensä. Ja mitä kenenkään vaatevalinnat haittaa. Kunhan pesee ne välillä. Taidat olla aikas suvaitsematon ihminen, jolla on oma kapea käsitys sanasta "normaali"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen olkoon oma itsensä. Ja mitä kenenkään vaatevalinnat haittaa. Kunhan pesee ne välillä. Taidat olla aikas suvaitsematon ihminen, jolla on oma kapea käsitys sanasta "normaali"
Hyvin käänsit taas tämänkin. Kyllä se suvaitsemattomuus ja itsekeskeisyys paistaa avauksen tekstistä kauas. Näkee, että pää on täynnä katkeraa ja feminististä miesvihaa.
- Anonyymi
Olen itse ajatellut, että täällä on trolleja, jotka lällättävät kaikesta, provoilua rakastavia, oikeasti angstaavia, älyllisesti jälkeenjääneitä ja sitten on harmis, joka häärii polarisaation parissa itänaapurin hyväksi. Tiedä sitten, miten todellisuudessa :)
- Anonyymi
Tuo sinun itänaapurista hokeminen ja väittäminen, että harmis, tai jopa minä jotenkin "häärättäisiin" itänaapurin hyväksi, saa sairaalloisia piirteitä.
Taidat itse olla hybridikeskuksen trolli. Ainoastaan yksi tavoite. Ihan sama, vaikka Suomen kansalaisia joudutte jakamaan eri leireihin.
Minulla on sinulle yllätys. Suomessa saa olla erilaisia mielipiteitä ja realismia. Tuo Venäjä-mieliseksi, tai putinistiksi leimaaminen on puhdasta idiotismia ja junttiutta.
Toinen yllätys sulle tulee kun kerron, että pääyös natoon hakemiseen tehtiin jonkin nettikyselyn perusteella, josta suurin osa kansasta ei edes ollut kuullut/tietoinen.
Te hybridikeskuksen trollit varmaan kävitte vastailemassa jopa kuolleiden mummojenne nimellä.
Perhanan junttipelle, yrittäisit edes olla normaali ihminen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun itänaapurista hokeminen ja väittäminen, että harmis, tai jopa minä jotenkin "häärättäisiin" itänaapurin hyväksi, saa sairaalloisia piirteitä.
Taidat itse olla hybridikeskuksen trolli. Ainoastaan yksi tavoite. Ihan sama, vaikka Suomen kansalaisia joudutte jakamaan eri leireihin.
Minulla on sinulle yllätys. Suomessa saa olla erilaisia mielipiteitä ja realismia. Tuo Venäjä-mieliseksi, tai putinistiksi leimaaminen on puhdasta idiotismia ja junttiutta.
Toinen yllätys sulle tulee kun kerron, että pääyös natoon hakemiseen tehtiin jonkin nettikyselyn perusteella, josta suurin osa kansasta ei edes ollut kuullut/tietoinen.
Te hybridikeskuksen trollit varmaan kävitte vastailemassa jopa kuolleiden mummojenne nimellä.
Perhanan junttipelle, yrittäisit edes olla normaali ihminen.
>simiti<Simpalla taas "räyhäkiljua" koneessa.
- Anonyymi
Tiedän kyllä naiset on tehnyt selväksi että olen inha ja vastenmielinen tyyppi koska olen köyhä ja varaton miesen voi sille mitään että olen köyhäksi syntynyt köyhään työläiskotiin muuten täydellinen mutta köyhä
- Anonyymi
Eikö tärkeämpää ole se, millaisena näkee itsensä tulevaisuudessa ja mitä tekee joka päivä sen eteen, että joskus saavuttaa tulevaisuuteen luomansa kuvan itsestään?
Mitä tai ketä palvelee "oikea" kuva nykytilanteesta, ellei sitä käytä lähtökohtana suunnitelmille, tavoitteille ja toimenpiteille? Tarkoitan sitä, että pelkkä asioiden toteaminen ei johda yhtään mihinkään.
Ihminen voi vaikka sanoa itselleen olevansa köyhä, mutta ellei hän tee asian eteen mitään, hän tulee jatkossakin olemaan köyhä.
🦄- Anonyymi
Köyhyys on helppo määritellä, kun katsoo tilille. Mutta muu pääoma on vaikea joidenkin juuri hahmottaa, siinäpä se koko idea onkin.
Usein täällä syyllistetään muita omista ongelmista. Itsessä ei nähdä mitään muuta syytä kuin ulkonäkö, raha tai joku muu seikka, eikä esimerkiksi se, ettei osaa käyttäytyä ja arvostaa muita ihmisiä.
Että kyllä se oman tilanteen kokonaiskuva olisi tärkeä oikein havannoida, että edes olisi jotain mahdollisuutta tehdä sille jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys on helppo määritellä, kun katsoo tilille. Mutta muu pääoma on vaikea joidenkin juuri hahmottaa, siinäpä se koko idea onkin.
Usein täällä syyllistetään muita omista ongelmista. Itsessä ei nähdä mitään muuta syytä kuin ulkonäkö, raha tai joku muu seikka, eikä esimerkiksi se, ettei osaa käyttäytyä ja arvostaa muita ihmisiä.
Että kyllä se oman tilanteen kokonaiskuva olisi tärkeä oikein havannoida, että edes olisi jotain mahdollisuutta tehdä sille jotain."Köyhyys on helppo määritellä, kun katsoo tilille. Mutta muu pääoma on vaikea joidenkin juuri hahmottaa, siinäpä se koko idea onkin."
Pidätkö taloudellista pääomaa jotenkin erillisenä muista pääoman muodoista? Taloudellista pääomaa ei voi kasvattaa tyhjiössä. Köyhyydestä poistuminen vaatii suuria panostuksia ensin muihin pääoman muotoihin, ennen kuin se näkyy tilillä. En siis ole samaa mieltä siitä, että köyhyys näkyy aina tililtä, tai että se näkyisi vain tililtä.
Taloudellinen pääoma tai sen puute vaikuttaa myös käsitykseen omasta itsestä. On vaikea verkostoitua muiden kanssa, jos kaikki tulot menevät elinkustannuksiin tai jos ajankohtaisten asioiden seuraamiseen ei ole aikaa, voimavaroja tai taitoja.
🦄 Sivusta totean, että vallitsevan tilanteen toteaminen on ensimmäinen askel kohti muutosta, se askel joka mahdollistaa muutoksen, koska muuten sitä muutosta ei ainakaan tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Köyhyys on helppo määritellä, kun katsoo tilille. Mutta muu pääoma on vaikea joidenkin juuri hahmottaa, siinäpä se koko idea onkin."
Pidätkö taloudellista pääomaa jotenkin erillisenä muista pääoman muodoista? Taloudellista pääomaa ei voi kasvattaa tyhjiössä. Köyhyydestä poistuminen vaatii suuria panostuksia ensin muihin pääoman muotoihin, ennen kuin se näkyy tilillä. En siis ole samaa mieltä siitä, että köyhyys näkyy aina tililtä, tai että se näkyisi vain tililtä.
Taloudellinen pääoma tai sen puute vaikuttaa myös käsitykseen omasta itsestä. On vaikea verkostoitua muiden kanssa, jos kaikki tulot menevät elinkustannuksiin tai jos ajankohtaisten asioiden seuraamiseen ei ole aikaa, voimavaroja tai taitoja.
🦄Ei kaikki edes halua taloudellista pääomaa paljoa. Eikä taloudellinen pääoma mitenkään korrelioi siihen mitä vaikka henkinen pääoma voisi olla.
Ehkä sä liikut piireissä, joissa sen taloudellisen pääoman merkitys on tärkeä? - Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sivusta totean, että vallitsevan tilanteen toteaminen on ensimmäinen askel kohti muutosta, se askel joka mahdollistaa muutoksen, koska muuten sitä muutosta ei ainakaan tule tapahtumaan.
Olen eri mieltä. Minusta on ensin tärkeämpää asettaa tavoite ja vasta sitten todeta vallitseva tilanne.
Muuten tavoitteesta ei tule tarpeeksi kunnianhimoinen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki edes halua taloudellista pääomaa paljoa. Eikä taloudellinen pääoma mitenkään korrelioi siihen mitä vaikka henkinen pääoma voisi olla.
Ehkä sä liikut piireissä, joissa sen taloudellisen pääoman merkitys on tärkeä?"Ei kaikki edes halua taloudellista pääomaa paljoa."
Tämä on totta, mutta alhainen taloudellinen pääoma rajoittaa muiden pääoman muotojen saavutettavuutta.
"Eikä taloudellinen pääoma mitenkään korrelioi siihen mitä vaikka henkinen pääoma voisi olla."
Se korreloi sen kanssa erittäin vahvasti. Tunnen sekä köyhiä että rikkaita. En tunne yhtäkään korkean henkisen pääoman ihmistä, jolla olisi niin suuria taloudellisia vaikeuksia kuin niillä, jotka eivät kerta kaikkiaan ymmärrä rahasta yhtään mitään eivätkä edes halua ymmärtää.
"Ehkä sä liikut piireissä, joissa sen taloudellisen pääoman merkitys on tärkeä?"
Kyllä minä taidan omissä piireissäni olla se, joka on asiasta eniten kiinnostuneiden joukossa. Muunlaisiakin ihmisiä kuuluu kuitenkin "piireihini".
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kaikki edes halua taloudellista pääomaa paljoa."
Tämä on totta, mutta alhainen taloudellinen pääoma rajoittaa muiden pääoman muotojen saavutettavuutta.
"Eikä taloudellinen pääoma mitenkään korrelioi siihen mitä vaikka henkinen pääoma voisi olla."
Se korreloi sen kanssa erittäin vahvasti. Tunnen sekä köyhiä että rikkaita. En tunne yhtäkään korkean henkisen pääoman ihmistä, jolla olisi niin suuria taloudellisia vaikeuksia kuin niillä, jotka eivät kerta kaikkiaan ymmärrä rahasta yhtään mitään eivätkä edes halua ymmärtää.
"Ehkä sä liikut piireissä, joissa sen taloudellisen pääoman merkitys on tärkeä?"
Kyllä minä taidan omissä piireissäni olla se, joka on asiasta eniten kiinnostuneiden joukossa. Muunlaisiakin ihmisiä kuuluu kuitenkin "piireihini".
🦄"Se korreloi sen kanssa erittäin vahvasti. Tunnen sekä köyhiä että rikkaita. En tunne yhtäkään korkean henkisen pääoman ihmistä, jolla olisi niin suuria taloudellisia vaikeuksia kuin niillä, jotka eivät kerta kaikkiaan ymmärrä rahasta yhtään mitään eivätkä edes halua ymmärtää."
Ei taloudellisia vaikeuksia tarvitse olla, vaikka onkin köyhä. Jos muut pääomat on hyvää luokkaa, ei ajaudu mihinkään taloudellisiin vaikeuksiin, vaan käyttää rahat fiksusti ja säästäväisesti. Taloudelliset pääomat voi olla hetkessä tuhotut, mutta kaikki muu "henkinen pääoma" pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se korreloi sen kanssa erittäin vahvasti. Tunnen sekä köyhiä että rikkaita. En tunne yhtäkään korkean henkisen pääoman ihmistä, jolla olisi niin suuria taloudellisia vaikeuksia kuin niillä, jotka eivät kerta kaikkiaan ymmärrä rahasta yhtään mitään eivätkä edes halua ymmärtää."
Ei taloudellisia vaikeuksia tarvitse olla, vaikka onkin köyhä. Jos muut pääomat on hyvää luokkaa, ei ajaudu mihinkään taloudellisiin vaikeuksiin, vaan käyttää rahat fiksusti ja säästäväisesti. Taloudelliset pääomat voi olla hetkessä tuhotut, mutta kaikki muu "henkinen pääoma" pysyy."Ei taloudellisia vaikeuksia tarvitse olla, vaikka onkin köyhä."
Pahoittelut, en käyttänyt viestissäni virallista köyhyyden määritelmää. Tarkoitin niitä ihmisiä, joilla on taloudellisia vaikeuksia selvitä elinkustannuksistaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei taloudellisia vaikeuksia tarvitse olla, vaikka onkin köyhä."
Pahoittelut, en käyttänyt viestissäni virallista köyhyyden määritelmää. Tarkoitin niitä ihmisiä, joilla on taloudellisia vaikeuksia selvitä elinkustannuksistaan.
🦄Niin, no silläpä selvensinkin. Ei sillä taloudellisen pääoman määrällä ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no silläpä selvensinkin. Ei sillä taloudellisen pääoman määrällä ole merkitystä.
Olen eri mieltä. Siinä vaiheessa kun ihmisellä ei ole varaa elinkustannuksiinsa tai on varaa vain niihin mutta ei muuhun, hän ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin olemassaolonsa turvaamiseen. Toisaalta sitten taas olemassaolon turvaaminen taloudellista pääomaa kasvattamalla ei ole mahdollista, ellei elämässä pysty keskittymään muuhunkin kuin fyysiseen selviämiseen.
Etkö oikeasti ole ikinä nähnyt tuota noidankehää edes muiden elämässä? Vai miksi kiellät sen olemassaolon? 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä. Siinä vaiheessa kun ihmisellä ei ole varaa elinkustannuksiinsa tai on varaa vain niihin mutta ei muuhun, hän ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin olemassaolonsa turvaamiseen. Toisaalta sitten taas olemassaolon turvaaminen taloudellista pääomaa kasvattamalla ei ole mahdollista, ellei elämässä pysty keskittymään muuhunkin kuin fyysiseen selviämiseen.
Etkö oikeasti ole ikinä nähnyt tuota noidankehää edes muiden elämässä? Vai miksi kiellät sen olemassaolon? 😁
🦄Takaisin raiteille: miten tämä sivujuonne liittyy aloitukseen?
Siten, että jos on hankala paikka elämässä, oli se sitten köyhyyden tai jonkin muun asian vuoksi, ratkaisu ei koskaan ole "todeta nykytilanne", "olla realistinen" tai "muodostaa oikea kuva itsestä".
Ratkaisu on mennä sitä asiaa kohti, mitä tavoittelee. Vain sillä tavalla voi rikkoa noidankehiä! Itse olen noudattanut tätä onnistuneesti _muun muassa_ kumppanin löytämisessä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin raiteille: miten tämä sivujuonne liittyy aloitukseen?
Siten, että jos on hankala paikka elämässä, oli se sitten köyhyyden tai jonkin muun asian vuoksi, ratkaisu ei koskaan ole "todeta nykytilanne", "olla realistinen" tai "muodostaa oikea kuva itsestä".
Ratkaisu on mennä sitä asiaa kohti, mitä tavoittelee. Vain sillä tavalla voi rikkoa noidankehiä! Itse olen noudattanut tätä onnistuneesti _muun muassa_ kumppanin löytämisessä.
🦄Pieni lisäys liittyen tähän:
"eikä se että mies vetää p.skaisissa firman huomityökuteissa yöt ja päivät ja käy juhannuksena ja jouluna pesulla pitäisi haitata?"
Oli tavoite mikä tahansa, puhtaudesta ja lievästä ylipukeutumisesta on harvoin haittaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄No mä mietin kaikkia asioita aika lailla eritavalla kuin sinä.
Ehkä mietteesi saa olla täällä vaan ihan näin. En kommentoi niihin sen kummempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä mietin kaikkia asioita aika lailla eritavalla kuin sinä.
Ehkä mietteesi saa olla täällä vaan ihan näin. En kommentoi niihin sen kummempaa.Ei tarvitse kommentoida, jos et halua. 😊 Sinusta huomaa, ettet ymmärrä köyhyyden dynamiikkaa. Mutta hyvä jos ymmärrät edes taloudellisen tasapainon dynamiikkaa; se on paljon tärkeämpi tieto. 😁 Vaurastumista ei tarvitse kaikkien ymmärtää, kuten ei köyhyyttäkään.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Nykytilanne täytyy pystyä toteamaan rehellisesti. Muuten ei voi aidosti kehittyä. Jos jo lähtötilanne on höttöarvio niin tavoite on vain kaukainen haave, ei ole askelia sen toteuttamiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykytilanne täytyy pystyä toteamaan rehellisesti. Muuten ei voi aidosti kehittyä. Jos jo lähtötilanne on höttöarvio niin tavoite on vain kaukainen haave, ei ole askelia sen toteuttamiseen
"Nykytilanne täytyy pystyä toteamaan rehellisesti. Muuten ei voi aidosti kehittyä."
En ole sitä kieltänytkään. Olen painottanut ensinnäkin oikeaa järjestystä: ensin tavoitteen asettaminen ja vasta sitten nykytilanteen kimppuun.
Olen korostanut myös sitä, että tavoitetilaan johtavat askeleet ovat tärkeämpiä kuin nykytilanne.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä. Minusta on ensin tärkeämpää asettaa tavoite ja vasta sitten todeta vallitseva tilanne.
🦄😂 noh joo, eihän se äkkipysäys miltään tunnu jos ei putoa tarpeeksi korkealta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 noh joo, eihän se äkkipysäys miltään tunnu jos ei putoa tarpeeksi korkealta
Eikä korkealla tunnu hyvältä, ellei sinne nouse tarpeeksi matalalta. 😉 Saman ilmiön kaksi eri puolta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä korkealla tunnu hyvältä, ellei sinne nouse tarpeeksi matalalta. 😉 Saman ilmiön kaksi eri puolta.
🦄Aikoinani kirkon tapulin kaidetta maalatessani totesin ääneen olevani juuri nyt urani huipulla ja siellä tuuli myös 🙂
Anonyymi kirjoitti:
🦄Tuo näkemys koskenee omaa persoonaasi, koska en tunnista tuollaista oman elämäni kokemuksista, oikeastaan melkeimpä päinvastoin, se vallitsevan tilanteen toteaminen sisuunnuttaa, kun tajuaa, että voisi olla hyvin paljon enemmänkin.
Mutta kukin pelaa niillä korteilla jotka on onnistunut hihaansa piilottamaan.
Luulisin, ettei mainitsemiesi kirjoittajien kuva itsestään ole karannut mihinkään, vaan pikemminkin se on katkeran kirkkaana mielessä ja siksi jutut on mitä on. Jos ei ole itse omasta mielestään riittävän "korkealla", on muiden alentaminen (omasta mielestä) helpoin tapa koittaa korottaa omaa itseään. Puhdas arvaus vain.
- Anonyymi
Syitä lienee monia, miksi suoltaa kaikenlaista muille ihmisille.
- Anonyymi
Lukuunottamatta naisten tietoinen loukkaaminen niin mikään noista ei ole muuta kuin jotain projisointia, tarpeita jotka tulevat naisilta sen suhteen mitä miehen tulisi tehdä tai käyttäytyä, millainen elämä elettynä.
Ehkäpä miehiä ei veistellä niistä aineksista jotka naisille sopisivat aivan lähtökohtaisesti?
Missä kohtaa naisista on tullut tuollaisia, mistä nuo odotukset tulevat? Ovatko ne aidosti teidän omianne vai ovatko ne sittenkin peräisin jostain teidän ulkopuoleltanne?
Minä olen mies, käyn duunariammatissani, tykkään piereskellä kotonani ja nauttia elämästäni siinä leveydessä kuin se minulle sopii. Tämä on minulle samaa kuin naisille viini ja matkustelu, se kaava josta minä pidän. Kuinka ollakaan kaikenlainen suvaitsevaisuus ja toisten kunnioittaminen loppuu kun mies ei valtisekaan olla naisen maun mukainen, vaan valitsee oman elämänsä sellaisena kuin sen haluaa olevan, 300k ajetun volvon alla näpit rasvassa rassaten tai vaikka mukavat verkkarit päällä lähikaupasta kaljaa kantaen.
Ei sinun kannata tästä stressiä ottaa. En minä tai kaltaiseni ole sinun leiviskäsi. Ei tämä elämä ole tarkoitettu jaettavaksi sinun kanssasi.
Monikohan "rotumäärityksen mukainen mies" oikeasti kärsii suhteissaan ja elämässään? Juuri lueskelin ylilaudalta kirjoituksen jossa "kaikestasuoriutuja" tunnusti pärjäävänsä hienon elämänsä kanssa vain huumeita käyttämällä, päivittäin. Mutta pysyypähän pokaalivaimo tyytyväisenä miehen saavutuksiin.
Minkälaisista elementeistä on taottu vaikkapa perhesurmat? Ovatko ne vain sitä että "mies flippaa" vai olisiko taustalla pakonomainen repiminen vuosikymmenten ajan?
Mitenkäs toi uutisointi lähiaikoina jossa paljastettiin että nelikymppiset naiset voivat usein helvetin huonosti henkisesti. Ja nimenomaan niiden naisten jotka ovat eläneet sitä mitä minä kutsun poseerauselämäksi?
Minä kysyin itseltäni että mitä on se elämä ja ne puitteet jotka minua kiinnostavat, joissa minä olen tyytyväinen - ehkä hetkittäin jopa onnellinen. Ja kuinka ollakaan, ne ovat juuri nämä mitkä minulla nyt on. Toki kaipaan tähän naista, mutta ei se suhde voi perustua siihen että minä alan voida huonommin jonkun turhanpäiväisen lifestyle-illuusion takia.- Anonyymi
Ja jos miettii mitä ex-vaimolle tapahtui sen jälkeen kun halusi avioeronsa, niin +20kg elopainoa, rahaongelmissahan tuo on huolimatta omasta ja uuden äijänsä hyvästä teoreettisesta tulotasosta, liikuntaharrastukset jääneet ja neuroottisuus tuplautunut.
Mutta jäipähän "laiska" "tyhmä" kunnianhimoton juntti-duunari taakse. - Anonyymi
Olisiko sinulle ongelma se, että sinä eläisit tuollaista elämää ilman vaatimuksia naiselle, ja nainen eläisi omanlaistaan elämää ilman vaatimuksia sinulle?
Jos haluaa elää vapaasti, miksi edes vaivaa päätään ihmisillä, jotka asettavat parisuhteissaan vaatimuksia. Minä en ole koskaan voinut sietää miehiä, jotka asettavat vaatimuksia!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sinulle ongelma se, että sinä eläisit tuollaista elämää ilman vaatimuksia naiselle, ja nainen eläisi omanlaistaan elämää ilman vaatimuksia sinulle?
Jos haluaa elää vapaasti, miksi edes vaivaa päätään ihmisillä, jotka asettavat parisuhteissaan vaatimuksia. Minä en ole koskaan voinut sietää miehiä, jotka asettavat vaatimuksia!
🦄No kyllä suhteessa pitää olla se punainen lanka, mutta niin kauan kuin se on olemassa niin minulla ei ole kovin ihmeellisiä vaatimuksia jos toinen on enimmäkseen miellyttävä ja haluan olla hänen kanssaan. MIelummin näen asian niin että suhde on tilaisuus olla se parempi itsensä, siihen on enemmän motiivia kuin keskenään ollessa, ja samalla voi kannustaa ja antaa toiselle motiivia olla samaa.
Todellakin, mielummin kuin vaatisin mitään - olisin onnellinen siitä hyvästä mitä saan osakseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos miettii mitä ex-vaimolle tapahtui sen jälkeen kun halusi avioeronsa, niin 20kg elopainoa, rahaongelmissahan tuo on huolimatta omasta ja uuden äijänsä hyvästä teoreettisesta tulotasosta, liikuntaharrastukset jääneet ja neuroottisuus tuplautunut.
Mutta jäipähän "laiska" "tyhmä" kunnianhimoton juntti-duunari taakse.Ihan asiaakin tässä, mutta epäilen, ettet edes kuulu siihen ryhmään, mistä aloituksessa puhuttiin.
Se on aivan sama mulle, vaikka joku "persvakotyyppi" Ranualta haluaa instabeiben ja taas siideriä lipittävä aikuisten lasten äiti "hunksia". Mutta edellämainittu kun valittaa, että naisten vaatimukset ovat kasvaneet mielettömiin mittasuhteisiin ja jälkimmäinen ei valita, niin siinä ero. Tuskin kumpikaan sitä saa, mitä haluaa.
Jokainen olkoot mitä on ja saa sen mitä saa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiaakin tässä, mutta epäilen, ettet edes kuulu siihen ryhmään, mistä aloituksessa puhuttiin.
Se on aivan sama mulle, vaikka joku "persvakotyyppi" Ranualta haluaa instabeiben ja taas siideriä lipittävä aikuisten lasten äiti "hunksia". Mutta edellämainittu kun valittaa, että naisten vaatimukset ovat kasvaneet mielettömiin mittasuhteisiin ja jälkimmäinen ei valita, niin siinä ero. Tuskin kumpikaan sitä saa, mitä haluaa.
Jokainen olkoot mitä on ja saa sen mitä saa.."Ihan asiaakin tässä, mutta epäilen, ettet edes kuulu siihen ryhmään, mistä aloituksessa puhuttiin."
Olen jotain pahempaa. Olen entinen pelimies joka on turhautunut täysin naisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihan asiaakin tässä, mutta epäilen, ettet edes kuulu siihen ryhmään, mistä aloituksessa puhuttiin."
Olen jotain pahempaa. Olen entinen pelimies joka on turhautunut täysin naisiin.Ehkä sinulla on pelailtu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä suhteessa pitää olla se punainen lanka, mutta niin kauan kuin se on olemassa niin minulla ei ole kovin ihmeellisiä vaatimuksia jos toinen on enimmäkseen miellyttävä ja haluan olla hänen kanssaan. MIelummin näen asian niin että suhde on tilaisuus olla se parempi itsensä, siihen on enemmän motiivia kuin keskenään ollessa, ja samalla voi kannustaa ja antaa toiselle motiivia olla samaa.
Todellakin, mielummin kuin vaatisin mitään - olisin onnellinen siitä hyvästä mitä saan osakseni.Älä hyvä ihminen sitten tuhlaa aikaasi miettimällä sellaisia muiden parisuhteita, joissa asetetaan vaatimuksia. 😁
Mutta vapauden on aina oltava molemminpuolista. Monilla miehillä on ollut vaikeuksia sietää minua tällaisena kuin olen, mutta ei nykyisellä, pitkäaikaisimmalla kumppanillani. Saan ihan täysillä mennä sinne minne haluan, ja tulee vielä tsemppaustakin! 😍🌪️⚡☄️✨
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinulla on pelailtu?
Lähinnä ne suhteet joihin olen sitten oikeasti panostanut itseäni ja toivonut kohtaamista ihmisenä sensijaan että vetäisin sen tympeän roolin läpi ovat olleet pettymyksiä.
Siitä lähtien kun päätin elää ihan omana itsenäni enkä ole tarjoillut sitä iskijän ja naistennaurattajan roolia on kaikki käytännössä painunut nolliin. Nykyisin minua kuvottaa ajatuskin siitä että saisin naisen mieltymään itseeni sillä roolisuorituksella ja niillä keinoilla joiden käytössä olen helvetin hyvä. Tiedän että voin valita nyt toisin ja viikon päästä minulla on joku nainen kainalossa kihertämässä - paitsi että nykyisin inhoaisin sekä itseäni että sitä naista siitä kuviosta.
Toinen on sitten se että hei, minä olen mies ja tarvin huomiota ja kohtaamista yhtälailla ollakseni onnellinen ja tasapainoinen suhteessa. Aikaisemmin ostin tämän roolisuorituksella polttamalla omaa energiaani saaden heijastuksen, mutta en koskaan saanut sitä naisilta vain siksi että olisin itseni. Joten johtopäätökseni on kokemusten myötä se että naiset eivät tee tätä suhteen perusasiaa. Täysin hyödyttömiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ne suhteet joihin olen sitten oikeasti panostanut itseäni ja toivonut kohtaamista ihmisenä sensijaan että vetäisin sen tympeän roolin läpi ovat olleet pettymyksiä.
Siitä lähtien kun päätin elää ihan omana itsenäni enkä ole tarjoillut sitä iskijän ja naistennaurattajan roolia on kaikki käytännössä painunut nolliin. Nykyisin minua kuvottaa ajatuskin siitä että saisin naisen mieltymään itseeni sillä roolisuorituksella ja niillä keinoilla joiden käytössä olen helvetin hyvä. Tiedän että voin valita nyt toisin ja viikon päästä minulla on joku nainen kainalossa kihertämässä - paitsi että nykyisin inhoaisin sekä itseäni että sitä naista siitä kuviosta.
Toinen on sitten se että hei, minä olen mies ja tarvin huomiota ja kohtaamista yhtälailla ollakseni onnellinen ja tasapainoinen suhteessa. Aikaisemmin ostin tämän roolisuorituksella polttamalla omaa energiaani saaden heijastuksen, mutta en koskaan saanut sitä naisilta vain siksi että olisin itseni. Joten johtopäätökseni on kokemusten myötä se että naiset eivät tee tätä suhteen perusasiaa. Täysin hyödyttömiä.Tästä voidaan myös sitten johtaa "tavallisen miehen kohtalo". Tavalliset miehet eivät ole kaltaisiani pelureita, heillä ei ole samaa verbaliikkaa tai tilannetajua.
Jos minun on "omana itsenäni" vaikeaa/mahdotonta löytää naista niin silloin se tavallinen mies on kaksi magnitudia pahemmassa kusessa. Minulla sentään on vielä kykyä vaikkapa kirjoittaa innostavasti ja syvälliseti, jotain tarttumapintaa. Tai tuoda tuntojani julki tavalla joka toimii tarrapintana ainakin teoreettisesti.
Mitä on sillä tavallisella miehellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on sitten se että hei, minä olen mies ja tarvin huomiota ja kohtaamista yhtälailla ollakseni onnellinen ja tasapainoinen suhteessa. Aikaisemmin ostin tämän roolisuorituksella polttamalla omaa energiaani saaden heijastuksen, mutta en koskaan saanut sitä naisilta vain siksi että olisin itseni. Joten johtopäätökseni on kokemusten myötä se että naiset eivät tee tätä suhteen perusasiaa. Täysin hyödyttömiä.Otantasi naisista on ollut liian suppea. Minäkään en löytänyt miestäni ennen kuin nostin rimaani reippaasti.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voidaan myös sitten johtaa "tavallisen miehen kohtalo". Tavalliset miehet eivät ole kaltaisiani pelureita, heillä ei ole samaa verbaliikkaa tai tilannetajua.
Jos minun on "omana itsenäni" vaikeaa/mahdotonta löytää naista niin silloin se tavallinen mies on kaksi magnitudia pahemmassa kusessa. Minulla sentään on vielä kykyä vaikkapa kirjoittaa innostavasti ja syvälliseti, jotain tarttumapintaa. Tai tuoda tuntojani julki tavalla joka toimii tarrapintana ainakin teoreettisesti.
Mitä on sillä tavallisella miehellä?Peluritaidot ehdottomasti heikentävät asemaasi parisuhdemarkkinoilla, eivät paranna niitä. Eli älä kuvittele niiden olevan jokin meriitti. Mies, joka ei "osaa" pelata on lähtökohtaisesti paljon paremmassa asemassa suhteen löytämisen kannalta kuin sinä. Eikä pelaamisen tarkoituksena ei ole saada suhdetta, ja peluritaitoja käytetäänkin käsittääkseni aivan johonkin muuhun kuin pidempien ihmissuhteiden etsimiseen. 😉
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on sitten se että hei, minä olen mies ja tarvin huomiota ja kohtaamista yhtälailla ollakseni onnellinen ja tasapainoinen suhteessa. Aikaisemmin ostin tämän roolisuorituksella polttamalla omaa energiaani saaden heijastuksen, mutta en koskaan saanut sitä naisilta vain siksi että olisin itseni. Joten johtopäätökseni on kokemusten myötä se että naiset eivät tee tätä suhteen perusasiaa. Täysin hyödyttömiä.No naiset on mitä on...
Ehkä sun vaan pitää piereskellä sen Volvosi kanssa sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otantasi naisista on ollut liian suppea. Minäkään en löytänyt miestäni ennen kuin nostin rimaani reippaasti.
🦄Sivusta huomio, eli jokin ajoi sinut nostamaan rimaa, olisiko kyseessä juurikin nämä pettymykset 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otantasi naisista on ollut liian suppea. Minäkään en löytänyt miestäni ennen kuin nostin rimaani reippaasti.
🦄Mä olen periaatteessa kanssasi samaa mieltä, vaikkakin itse muotoilisin tuon oman kokemukseni perusteella hieman toisin. Onnistumisen edellytys on se, että tietää mikä itselle on oleellista ja asettaa rimansa sen mukaan. Yhdestä asiassa rima on korkealla ja "vaatimukset" suuria ja sellaisessa asiassa, jolla ei oikeasti ole itselle väliä, voi rima olla vaikka maan alla. Tai siis näin siia ainakin itselläni on, nykyään kun tunnen itseni. Joskus aikanaan, sitä kuvitteli, että jollakin asialla on jotain väliä, koska sillä "kuului" olla väliä, vaikka se sitten todellisuudessa onkin itselle yhdentekevää ja toisissa asioissa sitä saattoi kuvitella, että ei sillä kuulu olla mitään väliä ja sellaisista välittävä on turhan nipottaja. Nykyään nipotan, jos MINÄ koen asian tärkeäksi ja sanon, että se on yhdentekevää, kun se on MINULLE yhdentekevää. Koen, että oli kummasti paljon helpompaa löytää yhteensopiva kumppani, kun ensin tunsi hyvin itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta huomio, eli jokin ajoi sinut nostamaan rimaa, olisiko kyseessä juurikin nämä pettymykset 😏
Kyllä, juuri niin! Sitä juuri yritin sanoa. 😊
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen periaatteessa kanssasi samaa mieltä, vaikkakin itse muotoilisin tuon oman kokemukseni perusteella hieman toisin. Onnistumisen edellytys on se, että tietää mikä itselle on oleellista ja asettaa rimansa sen mukaan. Yhdestä asiassa rima on korkealla ja "vaatimukset" suuria ja sellaisessa asiassa, jolla ei oikeasti ole itselle väliä, voi rima olla vaikka maan alla. Tai siis näin siia ainakin itselläni on, nykyään kun tunnen itseni. Joskus aikanaan, sitä kuvitteli, että jollakin asialla on jotain väliä, koska sillä "kuului" olla väliä, vaikka se sitten todellisuudessa onkin itselle yhdentekevää ja toisissa asioissa sitä saattoi kuvitella, että ei sillä kuulu olla mitään väliä ja sellaisista välittävä on turhan nipottaja. Nykyään nipotan, jos MINÄ koen asian tärkeäksi ja sanon, että se on yhdentekevää, kun se on MINULLE yhdentekevää. Koen, että oli kummasti paljon helpompaa löytää yhteensopiva kumppani, kun ensin tunsi hyvin itsensä.
"Joskus aikanaan, sitä kuvitteli, että jollakin asialla on jotain väliä, koska sillä "kuului" olla väliä, vaikka se sitten todellisuudessa onkin itselle yhdentekevää ja toisissa asioissa sitä saattoi kuvitella, että ei sillä kuulu olla mitään väliä ja sellaisista välittävä on turhan nipottaja."
Eihän tuollaisessa ollut mitään järkeä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen periaatteessa kanssasi samaa mieltä, vaikkakin itse muotoilisin tuon oman kokemukseni perusteella hieman toisin. Onnistumisen edellytys on se, että tietää mikä itselle on oleellista ja asettaa rimansa sen mukaan. Yhdestä asiassa rima on korkealla ja "vaatimukset" suuria ja sellaisessa asiassa, jolla ei oikeasti ole itselle väliä, voi rima olla vaikka maan alla. Tai siis näin siia ainakin itselläni on, nykyään kun tunnen itseni. Joskus aikanaan, sitä kuvitteli, että jollakin asialla on jotain väliä, koska sillä "kuului" olla väliä, vaikka se sitten todellisuudessa onkin itselle yhdentekevää ja toisissa asioissa sitä saattoi kuvitella, että ei sillä kuulu olla mitään väliä ja sellaisista välittävä on turhan nipottaja. Nykyään nipotan, jos MINÄ koen asian tärkeäksi ja sanon, että se on yhdentekevää, kun se on MINULLE yhdentekevää. Koen, että oli kummasti paljon helpompaa löytää yhteensopiva kumppani, kun ensin tunsi hyvin itsensä.
Kun puhun rimasta, puhun nimenomaan jokaisen HENKILÖKOHTAISESTA rimasta, en mistään muilta ihmisiltä adoptoidusta rimasta. 😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun puhun rimasta, puhun nimenomaan jokaisen HENKILÖKOHTAISESTA rimasta, en mistään muilta ihmisiltä adoptoidusta rimasta. 😂
🦄Kyllä minä sen tajusin. Sinä et nyt ilmeisesti ihan tajunnut mitä minä tarkoitin. No ei se mitään. Joka tapauksessa, olen periaatteessa kanssasi samaa mieltä, mutta ilmaisisin sen toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joskus aikanaan, sitä kuvitteli, että jollakin asialla on jotain väliä, koska sillä "kuului" olla väliä, vaikka se sitten todellisuudessa onkin itselle yhdentekevää ja toisissa asioissa sitä saattoi kuvitella, että ei sillä kuulu olla mitään väliä ja sellaisista välittävä on turhan nipottaja."
Eihän tuollaisessa ollut mitään järkeä.
🦄Nuorena kaikissa tekemisissä ei aina ole mitään järkeä. Harva on koko ikänsä ollut täydellisen järkevä. Onnea heille, jotka ovat. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Riman nostaminen kauttaaltaan ei minusta ole millään tavalla järkevää toimintaa. Se on suorataan idioottimaista. Rimaa on syytä myös laskea niiltä osin, kun sen korkealla pitäminen ei tunnu olennaiselta. Tietysti jos joku ylittää sen riman kaikkialta reilusti korkeammalta, niin hyvä niin. Sellaisen henkilön löytäminen on kuitenkin hankalaa ja epätodennäköistä ja sellaisen rinnalla voi myös tuntea itsensä lopulta kovin vajaavaiseksi ja se ei aina ole onnistumisen kannalta hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riman nostaminen kauttaaltaan ei minusta ole millään tavalla järkevää toimintaa. Se on suorataan idioottimaista. Rimaa on syytä myös laskea niiltä osin, kun sen korkealla pitäminen ei tunnu olennaiselta. Tietysti jos joku ylittää sen riman kaikkialta reilusti korkeammalta, niin hyvä niin. Sellaisen henkilön löytäminen on kuitenkin hankalaa ja epätodennäköistä ja sellaisen rinnalla voi myös tuntea itsensä lopulta kovin vajaavaiseksi ja se ei aina ole onnistumisen kannalta hyvä asia.
"Rimaa on syytä myös laskea niiltä osin, kun sen korkealla pitäminen ei tunnu olennaiselta."
Kyllä, mutta tämä ei ole relevanttia minun kohdallani. En ole koskaan pitänyt rimaa korkealla asioissa, jotka eivät ole olleet minulle tärkeitä. Miksi olisin varta vasten kiinnittänyt huomiota asioihin, jotka eivät ole minulle tärkeitä? En harrasta sellaista enkä ole koskaan harrastanut.
Sen sijaan olen pitänyt rimaa joskus liian matalalla asioissa, jotka ovat minulle tärkeitä. Se oli minun nuoruuden tyhmyyttäni.
Jollain toisella ongelma on tietysti voinut olla päinvastainen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rimaa on syytä myös laskea niiltä osin, kun sen korkealla pitäminen ei tunnu olennaiselta."
Kyllä, mutta tämä ei ole relevanttia minun kohdallani. En ole koskaan pitänyt rimaa korkealla asioissa, jotka eivät ole olleet minulle tärkeitä. Miksi olisin varta vasten kiinnittänyt huomiota asioihin, jotka eivät ole minulle tärkeitä? En harrasta sellaista enkä ole koskaan harrastanut.
Sen sijaan olen pitänyt rimaa joskus liian matalalla asioissa, jotka ovat minulle tärkeitä. Se oli minun nuoruuden tyhmyyttäni.
Jollain toisella ongelma on tietysti voinut olla päinvastainen.
🦄Näin ollen voin siis omalta osaltani puhua pelkästään nostetusta rimasta, vaikkakaan se ei ollut kauttaaltaan nostettu: tärkeät asiat nostivat rimaa mutta ei-tärkeät asiat pysyivät edelleen ei-tärkeinä. Ja tämä oli hyvä strategia. 😊
🦄
- Anonyymi
Aloittaja, sinusta saa kuvan että etsit miestä elättämään ja tarjoamaan sinulle paremman elintason.
Et edes yritä kehittyä ihmisenä vaan luulet olevan saavutus kun saat rikkaan miehen. Ällöttävää.- Anonyymi
En etdi miestä.
- Anonyymi
Äläs nyt, providerismi elää ja voi hyvin. Molemmat osapuolet lienevät sellaisissa suhteissa tyytyväisiä. Eikö se ole pääasia?
Itse en pitäisi elätettävänä olemisesta. Mutta miksi kieltäisin sen niiltä, jotka siitä pitävät? 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt, providerismi elää ja voi hyvin. Molemmat osapuolet lienevät sellaisissa suhteissa tyytyväisiä. Eikö se ole pääasia?
Itse en pitäisi elätettävänä olemisesta. Mutta miksi kieltäisin sen niiltä, jotka siitä pitävät? 😁
🦄Niim. Mä kyllä voisin pitää siitä ja suostua olemaan elätettävänä. Edellyttäen, että säännöistä päästäisiin sopimukseen. Jos rehellisiä ollaan, niin ei yksikään täysijärkinen henkilö tosin suostuisi elättämään ketään niillä ehdoilla, joihin minä voisin suostua. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niim. Mä kyllä voisin pitää siitä ja suostua olemaan elätettävänä. Edellyttäen, että säännöistä päästäisiin sopimukseen. Jos rehellisiä ollaan, niin ei yksikään täysijärkinen henkilö tosin suostuisi elättämään ketään niillä ehdoilla, joihin minä voisin suostua. 🤣
Maksattsisitko eläkkeenkin? 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksattsisitko eläkkeenkin? 😃
Tietysti mulle pitäisi kertyä siinä kohtuullinen määrä varallisuutta samalla. En mä nyt niin tyhmä ole, ettenkö mieti elämässä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti mulle pitäisi kertyä siinä kohtuullinen määrä varallisuutta samalla. En mä nyt niin tyhmä ole, ettenkö mieti elämässä eteenpäin.
Joo, siis kyllä mäkin voisin olla elätettävä tiettyyn hintaan. Nyt kun jo ois omiakin eläkemaksuja hoidettu hyvin, niin ei tulis ihan sikakalliikskaan. 😄
- Anonyymi
Ei kehtoo kirjootella mies kun on
- Anonyymi
Täällähän tuo naisvihamielinen yms. kirjoittelu on melko vähäistä, etenkin nykyään, johtuen ehkä sen taannoisen seksibotti-episodin johdosta tehdyistä muutoksista.
Jos haluaa sivistää itseään tästä miesten ajatustenjuoksusta naisiin liittyen, niin vaikka tuo ylempänä mainittu Ylilauta saattaa olla hedelmällisempi foorumi. Tosin sekin voi olla aiempaa hillitympi, sillä se oli ainakin tovi sitten poliisin tehostetun valvonnan alla.
Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia, että miehet tuovat tuolla tavoin julki naisillekin ajatuksensa heistä, ei se ainakaan heterosuhteiden tai lasten syntymistä edistä, mutta onhan totuus kai kiva tietää.- Anonyymi
Joo, kyllä tämän sivuston idiotismi riittää.
Se oiskin kauhee asia, jos poliisi tänne tulis meitä valvomaan. Mäkin varmaan joutuisin vankilaan alta aikayksikön. Kun oon aika yhteiskuntakriittinen.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se oiskin kauhee asia, jos poliisi tänne tulis meitä valvomaan. Mäkin varmaan joutuisin vankilaan alta aikayksikön. Kun oon aika yhteiskuntakriittinen.
Kyllähän he varmasti valvoo, vähän niin kuin tuolla kadullakin, että eivät joka paikkaan ennätä ellei joku vinkkaa. Tuo tehostettu valvonta liittyi kai siihen, kun se mies oli keväällä tuolla Ylilaudalla uhannut kuristaa ja tappaa naisen, ja sitten teki sen.
Sinä nyt olet ehkä maailman kiltein mies. Varmaan poliisisetä tai -täti taputtaisi sinua vain lohduttavasti olalle, että kaikkihan me haluaisimme Rapalan tuotannon takaisin Suomeen (yms.), mutta ei asialle nyt mitään taida mahtaa.
- Anonyymi
No huh huh...oneksi Punkalaitumella ei ole tuollaisia juntteja :O
- Anonyymi
Ainakin itselleni sanapari "tavallinen mies" on kokenut tämän plstan lukemisen myötä valtavan inflaation. Täällä törmää niin usein itseään "tavallisiksi" tituleeraaviin miehiin, joiden ulosanti ja ajatusmaailma on niin kaukana tavallisesta (siis siitä mihin reaalielämässä törmää), että sitä on väistämättä alkanut myös IRL miettimään, etät millainenhan tapaus joku mahtaa todellisuudessa olle, mikäli kutuu itseään tavalliseksi. Täytyy myöntää, että "tavallinen, "kiltti" ja "kunnollinen" miehen kuvailuina itsestään, ovat nykyään red flag. 🤣
- Anonyymi
No eipä tuo Gentsun "tavallisista miehistä huolissaan oleva entinen pelimies" huonommaksi jää. Vanha kunnon PUA-mieskin heräsi eloon. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tuo Gentsun "tavallisista miehistä huolissaan oleva entinen pelimies" huonommaksi jää. Vanha kunnon PUA-mieskin heräsi eloon. 🤣
Sitä en osaa sanoa. Tuo "gentsu" on mulle vain joku ihmeellinen palstalegenda (vähän kuin urbaanilegenda) - hahmo, jonka jotkut kirjoittelijat toisinaan vetävät hihastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en osaa sanoa. Tuo "gentsu" on mulle vain joku ihmeellinen palstalegenda (vähän kuin urbaanilegenda) - hahmo, jonka jotkut kirjoittelijat toisinaan vetävät hihastaan.
No yllättävästi tuli "tiedätkö kuka gentsu on-ketju" perään , kun se oli satuillut pieru/volvo-juttunsa tähän ketjuun. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yllättävästi tuli "tiedätkö kuka gentsu on-ketju" perään , kun se oli satuillut pieru/volvo-juttunsa tähän ketjuun. 😄
Hieman meni nyt ohitse, että mitä tuolla tarkoitit, mutta ... okei. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman meni nyt ohitse, että mitä tuolla tarkoitit, mutta ... okei. 🙂
Siis tässä ketjussa vähän ylempänä on gentsun kertomus.... siihen kun vastaili aikansa, niin kohta ilmestyi vanha aloitus, missä kysyttiin, tietääkö kukaan, kuka on genio mente/helmiä sioille, eli gentsu..
Ja lopussa joku tuumi, että taitaa arvata, niin gentsun mielenkiinto heräs...
Mäpäs linkkaan sen...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16194282/tiedatko-kuka-on--
Tämä....😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä ketjussa vähän ylempänä on gentsun kertomus.... siihen kun vastaili aikansa, niin kohta ilmestyi vanha aloitus, missä kysyttiin, tietääkö kukaan, kuka on genio mente/helmiä sioille, eli gentsu..
Ja lopussa joku tuumi, että taitaa arvata, niin gentsun mielenkiinto heräs...
Mäpäs linkkaan sen...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16194282/tiedatko-kuka-on--
Tämä....😃Ok. En rehellisesti jaksaen jaksanut lukea aiemmin ketjua kokonaan. Mulla meni vähän mielenkiinto tuolla välissä jaaritteluihin tmv. Taisin nyt kuitenkin bongata tuon viestin, jota tarkoitat. Mistä sen tunnistaa gentsuksi? Mä olen tosiaan nähnyt hänestä kirjoteltavan paljon ja monia tunnisteltavan häneksi, mutta en vielä koskaan ole nähnyt aitoa "gentsukertomusta". Mä en tiedä mistä jonkun tekstin tunnistaa hänen kirjoittamakseen ja olen siinä käsityksessä, että aika usein täällä "gentsutellaan" ihan väärin. Musta toi teksti, josta kai nyt puhutaan, oli hyvin tavanomaista palstakamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. En rehellisesti jaksaen jaksanut lukea aiemmin ketjua kokonaan. Mulla meni vähän mielenkiinto tuolla välissä jaaritteluihin tmv. Taisin nyt kuitenkin bongata tuon viestin, jota tarkoitat. Mistä sen tunnistaa gentsuksi? Mä olen tosiaan nähnyt hänestä kirjoteltavan paljon ja monia tunnisteltavan häneksi, mutta en vielä koskaan ole nähnyt aitoa "gentsukertomusta". Mä en tiedä mistä jonkun tekstin tunnistaa hänen kirjoittamakseen ja olen siinä käsityksessä, että aika usein täällä "gentsutellaan" ihan väärin. Musta toi teksti, josta kai nyt puhutaan, oli hyvin tavanomaista palstakamaa.
No usein hän tekee muista vaan tahdottomis esineitä tms. Jollekin naiselle saattaa kirjoittaa alkuun mukavasti, mutta jos ei saa vastakaikua tai suorastaan "palstapakit", alkaa jonkinsortin itkupotkuraivarit.
Saattaa noita tosin olla useampikin täällä, mutta kyllä gentsukaisen ajallaan tunnistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No usein hän tekee muista vaan tahdottomis esineitä tms. Jollekin naiselle saattaa kirjoittaa alkuun mukavasti, mutta jos ei saa vastakaikua tai suorastaan "palstapakit", alkaa jonkinsortin itkupotkuraivarit.
Saattaa noita tosin olla useampikin täällä, mutta kyllä gentsukaisen ajallaan tunnistaa.Mä olen nähnyt niin paljon selkeästi pieleen mennyttä gentsuttelua, että en usko kenenkään häntä oikeasti tunnistavan. Mutta siis jos joku saa tuollaisesta iloa elämäänsä, niin go for it. 🤷♀️
- Anonyymi
Sehän on aivan selvä että tälläisillä foorumeilla on meitä monia jos jonkinlaista omalla tavallaan toisten mielestä ( hörhöä,omalaatuista ym) ! Mitä väliä sillä on kokonaisuuteen nähden, jokainen on oma yksilö ajatuksineen ja kirjoituksineen.
Toisilla napsahtaa joku asia ihon alle toiset osaa suodattaa jos jonkinlaisen asian tosta vaan eikä kummitele. No jokatapauksessa monipuolinen on ihmis ajattelu se ei jää epäselväksi missää vaiheessa. Toiset mielipiteet kasvattaa toiset vähemmän toiset ei pätkääkään. Mutta se jos mikä niin ihmismieli on arvaamaton se tulee selväksi ! - Anonyymi
Palstalla puhutaan nyt kaikenlaisista himoista, mjoo.
Aivan kuin elämän tarkoituksena olisi himokkuus:)
AV
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011