seksi ja elämä
yksityisyyden suoja on vahva kuoleman pelon takia
seksi toisaalta sosiaalinen teko
jonka jälkeen jää vain itsesuojelu ja aseksuaalisuus
sosiaalisessa seksissä on hintaa
joka vaihtuu nollaukseen aseksuaalisuuteen
turvallisuus korostuu, vapaus, itseys
pohditaan miksi seksistä on puute elämässä
ja onko seksin luonne olla uniikki
ei ainakaan seksiin kannata elämänsä perustaa, pohditaan
mieluummin ymmärtää miksi ei saa seksiä kuin miksi saa sen
seksin luonne on uniikki?
Anonyymi-ap
1
237
Vastaukset
- Anonyymi
Noin vuonna 3108 ekr alkoi 432000 vuotta kestävä Kali yoga eli pahojen maailmanvalta. Se muutti kaiken. Kaikki mikä ennen oli ollut ilmaista: Totuus, rakkaus, ystävyys alettiin pahojen toimesta myydä äärettömän kovaan hintaan. Menee koko elämä jos aikoo saada ystävän Nykyisin.
Pahoille itselleen kaikki on ilmaista mutta pyhissä kirjoissa heitä uhkaillaan helvetillä. Niin paljon on heidän kierouteensa suututtu.
Hare Krishna teokset kertoo Kali yogasta olennaisen. Apostoli Johannes sanoi KOKO MAAILMA ON PAHAN VALLASSA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688