Käväisin PIMPPI-rallia ajelemassa kylällä.

Anonyymi-ap

Käväisin kaupassa niin eräs pimpin vilauttelija oli kassalla minun kanssa yhtä aikaa.
Olimma ihan KAKS PIMPPIÄ peräkkäin ja minä vanhempana odotin, että hän tervehtii niin voin vuorostani kysyä häneltä, että : Joko sinun lapsi on menny töihin vai opiskeleeko hän YLIOPISTOSSA vai ihan AMMATTIKORKESSA?
Olisin kertonut omien lasteni kuulumiset ja sanonut, että: Minun 4 lasta on kaikki kyllä jo työelämässä ja nuorimmista tuli aikuisia 6-8vuotiaina ja muuttivat ihan ÄIDIN luota pois sekä aloittivat omat elämät...

Pimppi lähti Jumalatonta vauhtia JUOKSEMAAN joten hoitelin ostokset ja HUIKKASIN mennessäni MOI!
Minä kauhealla kiireellä kipitin OOPPELI miehen perässä ja kattelin pihalla, että MIHINKÄS SE PIMPPI OIKEIN LÄHTI KIITTÄMÄÄN!

Vittu sitä näkynyt enää missään joten ajelin kotia, koska PIMPPI TODISTETTAVASTI syrji meitä kaikkia KOLMEA.
Ei sanonut edes : HEI, MOI tai muuta vastaavaa, kun lähti kiittämään.

Minun, kassan työntekijää ja OOPPELI miestä tietenkin, koska ei sattunut muita olemaan...

8

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuo REILUA, että Safariki meni varmaan PIMPIN VILATTAJAN takia kiinni ja KAIKKI SYYTTÄÄ JOTAIN NAAPURISSA ASUNUTTA RAJAMIESTÄ, että hän muka valitti...

• Anonyymi

Olin eronnut tuolloin ja EN OLLUT KENENKÄÄN KANSSA TUOLLOIN SUHTEESSA.

• Anonyymi

Ainoat REKAT joiden kyytiin olen noussut on rekat joita on ajaneet isän isä eli Mikko-vaari, Esko-eno, yksi mies jonka kanssa vähän aikaa seurustelin Espoossa ja nuorimman isä jonka kanssa olin naimisissa.

En ole ikinä edes maannut rekan sänkyllä vaan olen ISTUNUT ja katsellut maisemia, koska sieltä näkee KAUAS.

Joskus harkitsin jos alkaa REKKAA ajamaan, mutta katselin tuota hommaa sivusta ja yks jota katselin, kun teki töitä: Ota rullakko niin siitä se lähtee.
        Sanoin : Pitää lähteä kotia laittamaan lapset kouluun ja hoitoon.

Kyllä uskaltaisin ajaa, mutta olen TULLILLE hakenut.
        Jos en pääse niin AJAN KUORMA-AUTO KORTIN ja ostan oman auton.

Saan rahaa joten voin tehdä kuorma-autosta kodin ja lähteä KUNNIA REISSULLE.
        Ei minulla ole kiire minnekään, koska KOTI on mukana ja voin jäädä asumaan mihin haluaa jos kiva paikka löytyy.

Tosin Tullin hommissa ehdin ajamaan kortin ja ostamaan myös auton. Kyllä joku sen laittaa sellaiseen kuntoon, että SAAN TYÖAUTON JOSSA ON KOTI MUKANA KOKOAJAN.

TOINEN VAIHTOEHTO ON ASUNTO-AUTO, koska vaunun kanssa on aina ongelmia että mihin sen jättää.

60 tuhannella saa jo hyvän asunnon joka kulkee renkailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoat REKAT joiden kyytiin olen noussut on rekat joita on ajaneet isän isä eli Mikko-vaari, Esko-eno, yksi mies jonka kanssa vähän aikaa seurustelin Espoossa ja nuorimman isä jonka kanssa olin naimisissa.

En ole ikinä edes maannut rekan sänkyllä vaan olen ISTUNUT ja katsellut maisemia, koska sieltä näkee KAUAS.

Joskus harkitsin jos alkaa REKKAA ajamaan, mutta katselin tuota hommaa sivusta ja yks jota katselin, kun teki töitä: Ota rullakko niin siitä se lähtee.
        Sanoin : Pitää lähteä kotia laittamaan lapset kouluun ja hoitoon.

Kyllä uskaltaisin ajaa, mutta olen TULLILLE hakenut.
        Jos en pääse niin AJAN KUORMA-AUTO KORTIN ja ostan oman auton.

Saan rahaa joten voin tehdä kuorma-autosta kodin ja lähteä KUNNIA REISSULLE.
        Ei minulla ole kiire minnekään, koska KOTI on mukana ja voin jäädä asumaan mihin haluaa jos kiva paikka löytyy.

Tosin Tullin hommissa ehdin ajamaan kortin ja ostamaan myös auton. Kyllä joku sen laittaa sellaiseen kuntoon, että SAAN TYÖAUTON JOSSA ON KOTI MUKANA KOKOAJAN.

TOINEN VAIHTOEHTO ON ASUNTO-AUTO, koska vaunun kanssa on aina ongelmia että mihin sen jättää.

60 tuhannella saa jo hyvän asunnon joka kulkee renkailla.

On mulla vielä se, että erään ARMEIJASSA olo kunniakin jossa hän kävi ESIKUNNAN päälle ja syytti minua, että minä olin muka juottanut hänet päihin.
        Itse joi ja sanoin : Et pääse kasarmille sisälle.
        Minä puin 2 hänen armeija kaverin kanssa hänelle vaatteet kunnolla päälle.
        Pääsi vissiin ovesta sisään ja oli omien sanojensa mukaan kilahtanut jostain ja päässyt putkaan.
        Minä jouduin käymään joka päivä ilmoittautumassa hänelle. Nöyryytti kunnolla, mutta nuo SAFARI jutut oli tapahtuneet tuota ennen.
        Minä olin Norjassa kun tuo armeija homma on tapahtunut ja minä olin kesälomalla Ivalossa.

Kyllä näitä KUNNIOITA on vaikka kuinka paljon KERÄÄMÄTTÄ OIKEASTA ELÄMÄSTÄ IHAN IVALOSTA ja vielä RAJAVARTIOSTON silmien edessä ja kohdistuu myös heihin ja heidän kautta Poliisiin ja Tulliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla vielä se, että erään ARMEIJASSA olo kunniakin jossa hän kävi ESIKUNNAN päälle ja syytti minua, että minä olin muka juottanut hänet päihin.
        Itse joi ja sanoin : Et pääse kasarmille sisälle.
        Minä puin 2 hänen armeija kaverin kanssa hänelle vaatteet kunnolla päälle.
        Pääsi vissiin ovesta sisään ja oli omien sanojensa mukaan kilahtanut jostain ja päässyt putkaan.
        Minä jouduin käymään joka päivä ilmoittautumassa hänelle. Nöyryytti kunnolla, mutta nuo SAFARI jutut oli tapahtuneet tuota ennen.
        Minä olin Norjassa kun tuo armeija homma on tapahtunut ja minä olin kesälomalla Ivalossa.

Kyllä näitä KUNNIOITA on vaikka kuinka paljon KERÄÄMÄTTÄ OIKEASTA ELÄMÄSTÄ IHAN IVALOSTA ja vielä RAJAVARTIOSTON silmien edessä ja kohdistuu myös heihin ja heidän kautta Poliisiin ja Tulliin.

Näistä SAFARI jutuista puhuttiin kylällä ja EN EDES TIEDÄ MONIKO OLI KÄYNYT KATSOMASSA.

Sama pimppi oli Hipun kellariin vessassakin NAIMASSA ja sen näki moni myös.
        Yksi kerto, että oli ollut myös Hipussa ja nähnyt myös ja nähnyt kun tuo oli tullu minun luo sönkkään jotain. En ole varma oliko sama kerta, kun sillä oli hiusten pidennykset roikkuneet perseessä.
        Kyllä JUVIKSELLA VEDÄN KOMIAT KUNNIAT sekä SYRJINNÄSTÄ KORVAUKSET!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä SAFARI jutuista puhuttiin kylällä ja EN EDES TIEDÄ MONIKO OLI KÄYNYT KATSOMASSA.

Sama pimppi oli Hipun kellariin vessassakin NAIMASSA ja sen näki moni myös.
        Yksi kerto, että oli ollut myös Hipussa ja nähnyt myös ja nähnyt kun tuo oli tullu minun luo sönkkään jotain. En ole varma oliko sama kerta, kun sillä oli hiusten pidennykset roikkuneet perseessä.
        Kyllä JUVIKSELLA VEDÄN KOMIAT KUNNIAT sekä SYRJINNÄSTÄ KORVAUKSET!

Onneksi hänellä on hyviä ystäviä jotka ovat tukeneet häntä ja Inarin kunta PALKANNUT vielä töihin NOIN HYVÄN HOITAJAN joka on SAANUT suoraan syrjiä.
        Edes eivät LASTA OLE HUOSTAAN OTTANEET vaan HUOSTASIVAT KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSEN!!!!

TÄMÄ SOTA KYLLÄ VOITETAAN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi hänellä on hyviä ystäviä jotka ovat tukeneet häntä ja Inarin kunta PALKANNUT vielä töihin NOIN HYVÄN HOITAJAN joka on SAANUT suoraan syrjiä.
        Edes eivät LASTA OLE HUOSTAAN OTTANEET vaan HUOSTASIVAT KUNNIALLISEN ÄIDIN LAPSEN!!!!

TÄMÄ SOTA KYLLÄ VOITETAAN!!!

Stubb oli kyllä hyvä, kun sano : Ei edes PRESIDENTIKSI kelpaa!!!

Liian kunniallinen jos on niin ei kai sitä mihinkään kelpaa, mutta ehkäpä tämä tästä...

Oli kyllä hyvän näköinen, kun pinkas kaupassa juoksuun puoliksi maata viistäen.
        Seisoin pitkään kassalla ja katselin, että Juvis on lähtenyt kaupoille. Kello oli yli 21.10 ja olisin mennyt toiseen kauppaan, mutta tietyömaa oli niin ajelin toiseen kauppaan.

Löysin niitä KIIVIMARJOJA joita kerran näin IG:ssä kun Ruotsissa maistelivat niitä.
        Toinen oli PASSION hedelmiä joita en ole koskaan vielä maistanut joten ostin niitä myös.

PASSION on KIELLETTY HEDELMIÄ joten uskaltaakohan niitä EDES MAISTAA?
        Minä nimittäin sanoin tänään, että : MINÄ EN KYLLÄ HUOMENNA LÄHDE ENÄÄ EDES KUNNIA SIIVOUKSIA TEKEMÄÄN!!!

Naiset on pilanneet koko KYLÄN JA KUNNAN MAINEEN JA MINUN PITÄISI VIELÄ KUNNIOITTAA ja YHDEN ISÄKIN KEHTAA VIELÄ VAATIA KUNNIAA!!!!

• Anonyymi

Ai, niin Holman Antti on muutti AMERIKKAAN.
        Minun tyttö luuli, että Putouksen hahmo on meille sukua.
        Sanoin tytölle, että: Ei ole minulle sukua ja ei tietääkseni edes isälles.
        Tyttö kysy minulta : Keitä sukulaisia meillä on, koska kaikilla on joku julkkis ja mulla ei ole ketään.
        Sanoin tytölle: Olet Presidentti sukua ja Suomen ensimmäinen Presidentti oli myös meidän sukua.

Eli Holman Antti käy minun kunnian päälle sekä SYRJII.
        Hän käy myös muiden Holman suvussa olevien KUNNIAN PÄÄLLE sekä syrjii heitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe