Luki, että hakevat keikka paikkoja Euroopasta.
IVALO olis kyllä hyvä ja löytyy vielä maksajakin, koska kunnianloukkaus sekä syrjintä.
Olis kyllä kiva nähdä tuokin IHME Ivalossa, mutta EHKÄ HEILLÄ EI OLE VARAA MAKSAA EDES KUNNOIDEN HINTAA koska TUOKIN MAKSAA JO BILJOONIA, koska minä määrään ITSENI sekä KADONNEEN KANSANI ARVON.
IRON MAIDEN on ens vuonna EUROOPAN kierroksella.
11
202
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin Sipsin kanssa PUOLI KUUN keikalla Hipussa ja sehän on YHDENVERTAINEN APULANNAN kanssa.
Sipsi kyllä todistaa, koska tarjos kaljat ja sano mulle: Tarjoa tupakat, koska minulla ei ole.
Meitä oli noin 10 keikalla ja muistan vaan, että Safarissa Sipsi tarjos heille juomat.
Olin tilaamassa omaa juomaa, kun Sipsi pyyteli supliikkina tupakkaa minulta.- Anonyymi
Hippu oli Backmanin omistuksessa tuolloin ja ei hekään ole hoitaneet tuota Apulannan KUNNIANLOUKKAUSTA kun ilmoittivat : IVALOON EI TULE YHTÄÄN BÄNDIÄ ESIINTYMÄÄN!!!
En ole edes ollut tuolla KEIKALLA joten tuohan on ollut sekä Kunnianloukkaus sekä SYRJINTÄÄ.
ZERO NINE keikalla olin ja KEBA istu minun kanssa samaan pöytään ja minä katoin vähän pitkään, että miks tuo tuohon just istu.
En edes muista mistä puhuttiin, koska KAIKKI koulukaverit tuli viereen seisomaan.
He oli myös sen näköisiä, että miten se tuon kanssa juttelee.
Oli ensimmäisiä suomalaisia bändejä joita kuuntelin ja olin myös keikalla.
Mun vanhemmat ei päästäneet, mutta Zero Nine keikalle pääsin koska ei ollut TAVALLINEN bändi.
Sielun veljiä en ollut virallisesti katsomassa, mutta ovimies anto käydä ovelta katsomassa vähän aikaa.
Popedan näin Unskulla, mutta Popedan uus laulaja oli minun FACEBOOK kaveri ja just sillä profiililla jolla LOUKKASIN KUNNIAA ja oli pakko poistaa.
Hän oli hakenut minut kaveriksi niin, kuin kaikki toisetkin koska en minä hakenut, mutta hyväksyin kyllä kaikki mutta poistin tai laitoin estoon jos en tykännyt jostain.
Kuuntelin Popedan Lihaa ja perunaa ja tuon julkaisin aika usein seinällä myös.
Ei voi KUTSUA POPEDAA IVALOON, koska HEIDÄN UUSI LAULAJA OLI MINUN FACEBOOK KAVERI ja FACEBOOKISSA oleminen on kunnialoukkaus.
Ivalon kirkossa konsertin pitävät niin se ei ole niin paha, mutta muuten eivät kyllä voi tulla!
Pitää ensin kyllä saada rahaa, koska ei kukaan ilmaiseksi tänne asti tule vaikka KIRKKOA sais ilmaiseksi käyttää.
Haluan kyllä kuulla Kirkossa, kun POPEDAN laulavan Taivaassa perseet TERVATAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippu oli Backmanin omistuksessa tuolloin ja ei hekään ole hoitaneet tuota Apulannan KUNNIANLOUKKAUSTA kun ilmoittivat : IVALOON EI TULE YHTÄÄN BÄNDIÄ ESIINTYMÄÄN!!!
En ole edes ollut tuolla KEIKALLA joten tuohan on ollut sekä Kunnianloukkaus sekä SYRJINTÄÄ.
ZERO NINE keikalla olin ja KEBA istu minun kanssa samaan pöytään ja minä katoin vähän pitkään, että miks tuo tuohon just istu.
En edes muista mistä puhuttiin, koska KAIKKI koulukaverit tuli viereen seisomaan.
He oli myös sen näköisiä, että miten se tuon kanssa juttelee.
Oli ensimmäisiä suomalaisia bändejä joita kuuntelin ja olin myös keikalla.
Mun vanhemmat ei päästäneet, mutta Zero Nine keikalle pääsin koska ei ollut TAVALLINEN bändi.
Sielun veljiä en ollut virallisesti katsomassa, mutta ovimies anto käydä ovelta katsomassa vähän aikaa.
Popedan näin Unskulla, mutta Popedan uus laulaja oli minun FACEBOOK kaveri ja just sillä profiililla jolla LOUKKASIN KUNNIAA ja oli pakko poistaa.
Hän oli hakenut minut kaveriksi niin, kuin kaikki toisetkin koska en minä hakenut, mutta hyväksyin kyllä kaikki mutta poistin tai laitoin estoon jos en tykännyt jostain.
Kuuntelin Popedan Lihaa ja perunaa ja tuon julkaisin aika usein seinällä myös.
Ei voi KUTSUA POPEDAA IVALOON, koska HEIDÄN UUSI LAULAJA OLI MINUN FACEBOOK KAVERI ja FACEBOOKISSA oleminen on kunnialoukkaus.
Ivalon kirkossa konsertin pitävät niin se ei ole niin paha, mutta muuten eivät kyllä voi tulla!
Pitää ensin kyllä saada rahaa, koska ei kukaan ilmaiseksi tänne asti tule vaikka KIRKKOA sais ilmaiseksi käyttää.
Haluan kyllä kuulla Kirkossa, kun POPEDAN laulavan Taivaassa perseet TERVATAAN!Kaikki Ivalo elokuvat sekä Ohjus elokuva.
On olleet OIKEITA KARDINAALI MUNAUKSIA elokuvien tekijöiltä sekä Inarin kunnalta.
OHJUS elokuvan ENSI-ILTAAN varsinkin olisi kuulunut KUTSUA AINAKIN minut sekä useita muita jotka ollaan synnytty sekä asuttu tuolloin IVALOSSA, koska ETIKETTIEN mukaan kuuluu toimia noin.
Onneksi OLEN LOUKANNUT SIVISTYMÄTÖN MOUKKA KUNNIOITA ENKÄ OSAA KÄYTÖS TAPOJA!!!
MINÄ OLEN KÄYNYT VAIN ELÄMÄN KOVAA KORKEAKOULUA SEKÄ YLIOPISTOA!!!
EI VANKILASSA OPETETA MYÖSKÄÄN TUOTA.
En tiedä mistä olen oppinut, koska en ole koskaan kulkenut noin hienoissa TILAISUUKSISSA, mutta jostain vaan imen tietoa.
Eli kyllä me Tsaariutta kohti ollaan menossa Uudella tyylillä, koska KARDINAALI MUNAUKSEN ONNISTUIN vielä LÖYTÄMÄÄN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Ivalo elokuvat sekä Ohjus elokuva.
On olleet OIKEITA KARDINAALI MUNAUKSIA elokuvien tekijöiltä sekä Inarin kunnalta.
OHJUS elokuvan ENSI-ILTAAN varsinkin olisi kuulunut KUTSUA AINAKIN minut sekä useita muita jotka ollaan synnytty sekä asuttu tuolloin IVALOSSA, koska ETIKETTIEN mukaan kuuluu toimia noin.
Onneksi OLEN LOUKANNUT SIVISTYMÄTÖN MOUKKA KUNNIOITA ENKÄ OSAA KÄYTÖS TAPOJA!!!
MINÄ OLEN KÄYNYT VAIN ELÄMÄN KOVAA KORKEAKOULUA SEKÄ YLIOPISTOA!!!
EI VANKILASSA OPETETA MYÖSKÄÄN TUOTA.
En tiedä mistä olen oppinut, koska en ole koskaan kulkenut noin hienoissa TILAISUUKSISSA, mutta jostain vaan imen tietoa.
Eli kyllä me Tsaariutta kohti ollaan menossa Uudella tyylillä, koska KARDINAALI MUNAUKSEN ONNISTUIN vielä LÖYTÄMÄÄN!Me oltiin ALA-ASTEELLA tuolloin ja minun mummokin kuoli tuolloin äiti kävi vielä hakemassa Ruotsista Ivaloon hautaan.
Muistan kyllä, että ohjus putosi mutta en muista edes mitä olen koulussa tehnyt, koska mummoni kuolema oli oikeesti maailman romahdus ja tuo on kyllä ollut totta!
Jumalauta mummoni teki KUOLEMAA, niin AVARUUDESTA TIPPUU ROMU OHJUS INARIJÄRVEEN.
Olin PANOSTAJA, kun se VALOPALLO LENSI IVALON YLI.
Menin ulos tupakalle ja aloin just sytyttämään tupakkaa, niin VALO ilmesty tupakan eteen.
Muistan, että maailma oli ÄÄNETÖN ja en kuullut mitään. Seurasin vain sitä isoa VALOPALLOA, että mihin se oikein menee.
Kyllä nousin ihan SEISOMAAN ja näin että tippu ja minusta tuo putosi Venäjälle ei Suomeen.
Isä kysy, kun tulin sisälle : Mikä se oli?
Vastasin: Iso VALOPALLO nousi tyhjästä ja en kuullut mitään, mutta jäin kattoon koska ajattelin jos on joku pommi niin KUOLEN joka tapauksessa joten katson mielummin mitä tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me oltiin ALA-ASTEELLA tuolloin ja minun mummokin kuoli tuolloin äiti kävi vielä hakemassa Ruotsista Ivaloon hautaan.
Muistan kyllä, että ohjus putosi mutta en muista edes mitä olen koulussa tehnyt, koska mummoni kuolema oli oikeesti maailman romahdus ja tuo on kyllä ollut totta!
Jumalauta mummoni teki KUOLEMAA, niin AVARUUDESTA TIPPUU ROMU OHJUS INARIJÄRVEEN.
Olin PANOSTAJA, kun se VALOPALLO LENSI IVALON YLI.
Menin ulos tupakalle ja aloin just sytyttämään tupakkaa, niin VALO ilmesty tupakan eteen.
Muistan, että maailma oli ÄÄNETÖN ja en kuullut mitään. Seurasin vain sitä isoa VALOPALLOA, että mihin se oikein menee.
Kyllä nousin ihan SEISOMAAN ja näin että tippu ja minusta tuo putosi Venäjälle ei Suomeen.
Isä kysy, kun tulin sisälle : Mikä se oli?
Vastasin: Iso VALOPALLO nousi tyhjästä ja en kuullut mitään, mutta jäin kattoon koska ajattelin jos on joku pommi niin KUOLEN joka tapauksessa joten katson mielummin mitä tapahtuu.Minulle sanottiin, kun mummo kuoli ja nauroin kun toinen mummo kerto tuon ja sano : Kerro siskolles tuo mummon kuolema.
Kerroin niin sisko alko itkemään ja hakkasi minua, koska nauroin.
Siskoni loukkasi minun kunniaa, koska toimitin hänelle KUOLIN UUTISEN VAINAJAN TAHDON MUKAAN.
Mummo oli YKSI joka oli pienestä pitäen sanonut : Ei saa itkeä eikä tyhjää vinkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sanottiin, kun mummo kuoli ja nauroin kun toinen mummo kerto tuon ja sano : Kerro siskolles tuo mummon kuolema.
Kerroin niin sisko alko itkemään ja hakkasi minua, koska nauroin.
Siskoni loukkasi minun kunniaa, koska toimitin hänelle KUOLIN UUTISEN VAINAJAN TAHDON MUKAAN.
Mummo oli YKSI joka oli pienestä pitäen sanonut : Ei saa itkeä eikä tyhjää vinkua.Suvun hautajaissa setäni simpsakka vaimo joka on Ranualta syntyjään niin oli käynyt vessassa muistotilaisuudessa ja kävellyt takasin pöytään HAME SUKKAHOUSUJEN sisällä ja näyttänyt KAIKILLE PERSETTÄ.
En muista kumman hautajaiset nuo oli, mutta sekä mies ja vaimo oli minun vanhemmille sukua. Toinen oli toiselle ja toinen taas toiselle.
Eli molemmat minulle vaikka en ollutkaan tilaisuudessa paikalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvun hautajaissa setäni simpsakka vaimo joka on Ranualta syntyjään niin oli käynyt vessassa muistotilaisuudessa ja kävellyt takasin pöytään HAME SUKKAHOUSUJEN sisällä ja näyttänyt KAIKILLE PERSETTÄ.
En muista kumman hautajaiset nuo oli, mutta sekä mies ja vaimo oli minun vanhemmille sukua. Toinen oli toiselle ja toinen taas toiselle.
Eli molemmat minulle vaikka en ollutkaan tilaisuudessa paikalla.En ole edes ehtinyt syntyä, kun kunniaani on loukattu.
Vanhempien häihin oli tullut kutsumaton vieras joka oli isäni entinen morsian.
PETSAMOLAISTEN lapset ollaan vähän omanlaista väkeä ja KUNNIAA kyllä saa, mutta ENSIN MINÄ HALUAN OMAT KUNNIANI ELI MINUA ette KYLLÄ ALA SYRJIMÄÄN!
- Anonyymi
Minä söin sipsejä ppussin
- Anonyymi
Söin POTTUA ja MUNKKIA.
Sipsi on ollut Juha niminen luokkakaverini jonka kunniaaloukataan oikeesti kutsumalla häntä SIPSIKSI.
Isänsä kyllä oli Pottu-Pekka joka tuli Limingasta myymään pottuja tänne ja hän rakastua räpsähti Juhan äitiin joka oli koltansaamelainen.
Sitä en kyllä tiedä oliko KOLTTANEUVOSTO hyväksynyt heidän liittoaan vai olivatko he omilla luvilla alkaneet PERHETTÄ perustamaan ja muka PAKOTETTU NAIMISIIN.
Täällä EI OLE SAANUT koltat mennä naimisiin kenen kanssa ovat halunneet vaan VANHEMMAT purkautteet kihloja.
Voi olla minunkin kotiarestit on perustuneet samaan, mutta eivät ole voineet sanoa.
En ole edes ainut joka on istunut ryhmistä asioista kotiarestissa.
- Anonyymi
Onko holo syöny sieniä?
- Anonyymi
Oliko tarkoitus loukata kunniaa vai VITTUILLA muuten vaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761300
- 741264
- 501177
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041088- 511065
- 34767
- 49724
- 60721
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41675Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587