ONKO KISSANTAPPAJA, VAHINGONTEKIJÄ N Ä K K Ä L Ä J Ä R V I

Anonyymi-ap

Maksanut tuomitut vahingokorvaukset vanhalle eläkeläisnaiselle???????

12

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuo saamelaisten puheenjohtaja Pirita Näkkäläjärvi Mikkelin vaimo tai sisar????

• Anonyymi

3 €-on maksanut. Ovat serkku
      Ja.

• Anonyymi

mikkelistä ollaan tekemässä EU meppiä ja siihen tarvitaan sitä rahaa, rahaa ja taas rahaa, että pannaan toimeksi

• Anonyymi

kyllä demarijohtaja antti tietää onko mikkeli maksanut vahingot

• Anonyymi

kissantappaja ei ole koskaan kuullut, että hänet oltaisiin tumittu vahingonkorvauksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kissantappaja ei ole koskaan kuullut, että hänet oltaisiin tumittu vahingonkorvauksiin?

vankilaan kiven sisään tuo joutaisi, siellä sen oikea paikka olisi

• Anonyymi

kisssantappaja temarien tähti loistaa aina, onhan se itsensä ISO ANTIN valitsema

• Anonyymi

Mikkeli on tämän kunnan VIISAIN ja PARAS SAAMELAIS DEMARI!

OLISIN ÄÄNESTÄNYT MIKKELIÄ EU- VAALEISSA, MUTTA EI LÄHTENYT TOISTA KERTAA!

Minun vaari oli sentään Lemmenjoen savotalla Näkkäläjärvien kanssa ja olihan siellä toki muitakin, koska HE OLIVAT MAKSAMASSA NIITÄ SOTAKORVAUKSIA....

• Anonyymi

MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI HALLITUKSEEN EDUSTAMAAN SUOMEEN SUOMEN KANSAA NIIN SAAMELAISETKIN SAAVAT OIKEUKSIA!!!!

MINÄ AINAKIN ÄÄNESTÄN MIKKELIÄ JA MEILLE TULEE SITTEN KOTI ÄÄNESTYS NIIN VARMASTI ÄÄNESTÄVÄT MIKKELIÄ!

SOITAN POLIISIT PAIKALLE JA SANON, ETTÄ ALKAVAT KUITENKIN NISKUROIMAAN EIVÄTKÄ KUNNIOITA YHTÄÄN!

MINULLA ONNEKSI ON OMA POLIISI JOKA KYLLÄ TULEE, KUN SOITAN JA SANON: TUUPPAA NYT RENKAAT JA PILLIT ULVOEN TÄNNE NIIN SAADAAN EDES ÄÄNESTYS HOIDETTUA ILMAN POLIITTISTA PERHE RIITAA!

• Anonyymi

Jos Mikkel Näkkäläjärvi EI OLE TAASKAAN EHDOKKAANA VAALEISSA niin HAASTAN KYLLÄ KÄRÄJILLE JA ILMOTAN, ETTÄ SYRJII EIKÄ KUNNIOITA ÄÄNESTÄJIÄÄN YHTÄÄN!

Minä en voi mennä ehdokkaaksi, koska MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HEITÄ JOTKA HAASTOIVAT MINUT KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLE VAIKKA VOITTAISIN KÄRÄJÄT.
        EN SAA MENNÄ MIHINKÄÄN VAALEIHIN EHDOLLE, KOSKA MINÄ SYYLLISTYN HEIDÄN SYRJINTÄÄ. HEIDÄN PITÄÄ MENNÄ JA PÄÄSTÄ MYÖS LÄPI TAI HE SYYLLISTYVÄT MINUN SYRJINTÄÄN. EI HE SAA KÄYTTÄÄ MINUA AVUSTAJAN, KOSKA MINUN TEHTÄVÄ ON VAATIA SYRJINTÄ KORVAUKSIA JOS HEIDÄN PÄÄTÖKSET OVAT MINUSTA SYRJIVÄ EIVÄTKÄ TUE MINUN AJATUS MAAILMAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Mikkel Näkkäläjärvi EI OLE TAASKAAN EHDOKKAANA VAALEISSA niin HAASTAN KYLLÄ KÄRÄJILLE JA ILMOTAN, ETTÄ SYRJII EIKÄ KUNNIOITA ÄÄNESTÄJIÄÄN YHTÄÄN!

Minä en voi mennä ehdokkaaksi, koska MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HEITÄ JOTKA HAASTOIVAT MINUT KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLE VAIKKA VOITTAISIN KÄRÄJÄT.
        EN SAA MENNÄ MIHINKÄÄN VAALEIHIN EHDOLLE, KOSKA MINÄ SYYLLISTYN HEIDÄN SYRJINTÄÄ. HEIDÄN PITÄÄ MENNÄ JA PÄÄSTÄ MYÖS LÄPI TAI HE SYYLLISTYVÄT MINUN SYRJINTÄÄN. EI HE SAA KÄYTTÄÄ MINUA AVUSTAJAN, KOSKA MINUN TEHTÄVÄ ON VAATIA SYRJINTÄ KORVAUKSIA JOS HEIDÄN PÄÄTÖKSET OVAT MINUSTA SYRJIVÄ EIVÄTKÄ TUE MINUN AJATUS MAAILMAA!

Heitä on minun laskujen mukaan 8 ja heillä on 3 asianajaja/varatuomaria AVUSTAJINA.

Eli SEURAAVA HALLITUS ON JO OSITTAIN KASASSA.
        MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI DEMAREISTA KOKOOMUKSEN KANSSA JA EN TIEDÄ MITÄ MUITA PUOLUEITA EDUSTAVAT.

SE ON AINAKIN VARMA, ETTÄ TUO HALLITUS OTTAA VELKAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä on minun laskujen mukaan 8 ja heillä on 3 asianajaja/varatuomaria AVUSTAJINA.

Eli SEURAAVA HALLITUS ON JO OSITTAIN KASASSA.
        MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI DEMAREISTA KOKOOMUKSEN KANSSA JA EN TIEDÄ MITÄ MUITA PUOLUEITA EDUSTAVAT.

SE ON AINAKIN VARMA, ETTÄ TUO HALLITUS OTTAA VELKAA.

Täällä se kurkku on auki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2122
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1641
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1462
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1419
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      767
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      747
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe