Minä laitan käräjille myös POSTINJAKAJA asian myös.

Anonyymi-ap

Laitan, että KERTA MINÄ EN SOVELLU ALALLE niin voivat MAKSAA MYÖS KAIKKI MINUN LASKUT, KOSKA SYRJIVÄT MINUA JA MINÄ EN SÄHKÖPOSTIIN LASKUJA HUOLI.

PUHELINLASKU TULEE SUORAAN ELISAN/SAUNALAHDEN NUMEROON JOHON MINULLA ON KÄYTTÖOIKEUSSOPIMUS.
SANOIN, ETTÄ VAIN ELISAN/SAUNALAHDEN MAINOKSIA SEKÄ TARJOUKSIA SAA LAITTAA MINULLE JA NUMEROA EI SAA JAKAA.

HE SANOVAT MINULLE : KYLLÄ SINUN PITÄÄ EHDOTTOMASTI PÄÄSTÄ NETTIIN MYÖS, KOSKA YMMÄRRÄT NÄIN PALJON JO KUN LUOT SOPIMUSTA.
SANOIN, ETTÄ: MINÄ KYLLÄ YMMÄRRÄN PALJON ENEMMÄN MITÄ MONI MUU JOIDEN MIELESTÄ PUHELIMET ON PASKAN JAUHATUSTA VARTEN.

Sanoin hoitajalle, että : LAITA VIESTI MIELUMMIN, KOSKA EI OLE PUHELIN VÄLTTÄMÄTTÄ MUKANA JOS POISTUN KOTOA.

Sanoin myös: Minä en vastaa TUNTEMATTOMIIN numeroihin joita soitellaan vanhaan numeroon.

Vankilasta soitteli yksi VANKI ja häiriköi minua ja PYYTELI VIELÄ FIKSUNA RAHAA!
Minä sanoin hänelle: Minähän olen tulossa takaisin vankilaan ja ET PÄÄSE IKINÄ POIS JOS MINÄ PÄÄTÄN ASIOISTA!

Hänen kunniaa en voi loukata joka VANKILASTA SOITTELEE JA VIELÄ PYYTELEE RAHAA VAIKKA OLISIN LUVANNUT MITÄ!

6

234

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Infantiilinen juttu?

• Anonyymi

Syrjintä korvaus 1miljoona euroa/ vanki ja pääsevät pois, kun ovat SYRJINTÄ KORVAUKSET MAKSANEET KORKOJEN KANSSA VALTIOLLE TAKAISIN!

• Anonyymi

Mannerheimillä saadaan monet palkka asiat kuntoon, koska VARTIJAT TEKEE TÖITÄ JA VANGIT SYRJIVÄT MYÖS HEITÄ!

Mannerheim on SUOMEN FENIX LINTU JOKA LUO PASKASTA VAIKKA TAIVAAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mannerheimillä saadaan monet palkka asiat kuntoon, koska VARTIJAT TEKEE TÖITÄ JA VANGIT SYRJIVÄT MYÖS HEITÄ!

Mannerheim on SUOMEN FENIX LINTU JOKA LUO PASKASTA VAIKKA TAIVAAN!

Eikös Marski kuollu jo 50- luvulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Marski kuollu jo 50- luvulla?

Elää Ivalossa ja voi hyvin

• Anonyymi

Mannerheim ob aikiolaizia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      416
      1951
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1427
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      173
      1388
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1336
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1136
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      856
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      714
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      655
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      645
    Aihe