Laitan, että KERTA MINÄ EN SOVELLU ALALLE niin voivat MAKSAA MYÖS KAIKKI MINUN LASKUT, KOSKA SYRJIVÄT MINUA JA MINÄ EN SÄHKÖPOSTIIN LASKUJA HUOLI.
PUHELINLASKU TULEE SUORAAN ELISAN/SAUNALAHDEN NUMEROON JOHON MINULLA ON KÄYTTÖOIKEUSSOPIMUS.
SANOIN, ETTÄ VAIN ELISAN/SAUNALAHDEN MAINOKSIA SEKÄ TARJOUKSIA SAA LAITTAA MINULLE JA NUMEROA EI SAA JAKAA.
HE SANOVAT MINULLE : KYLLÄ SINUN PITÄÄ EHDOTTOMASTI PÄÄSTÄ NETTIIN MYÖS, KOSKA YMMÄRRÄT NÄIN PALJON JO KUN LUOT SOPIMUSTA.
SANOIN, ETTÄ: MINÄ KYLLÄ YMMÄRRÄN PALJON ENEMMÄN MITÄ MONI MUU JOIDEN MIELESTÄ PUHELIMET ON PASKAN JAUHATUSTA VARTEN.
Sanoin hoitajalle, että : LAITA VIESTI MIELUMMIN, KOSKA EI OLE PUHELIN VÄLTTÄMÄTTÄ MUKANA JOS POISTUN KOTOA.
Sanoin myös: Minä en vastaa TUNTEMATTOMIIN numeroihin joita soitellaan vanhaan numeroon.
Vankilasta soitteli yksi VANKI ja häiriköi minua ja PYYTELI VIELÄ FIKSUNA RAHAA!
Minä sanoin hänelle: Minähän olen tulossa takaisin vankilaan ja ET PÄÄSE IKINÄ POIS JOS MINÄ PÄÄTÄN ASIOISTA!
Hänen kunniaa en voi loukata joka VANKILASTA SOITTELEE JA VIELÄ PYYTELEE RAHAA VAIKKA OLISIN LUVANNUT MITÄ!
Minä laitan käräjille myös POSTINJAKAJA asian myös.
6
197
Vastaukset
- Anonyymi
Infantiilinen juttu?
- Anonyymi
Syrjintä korvaus 1miljoona euroa/ vanki ja pääsevät pois, kun ovat SYRJINTÄ KORVAUKSET MAKSANEET KORKOJEN KANSSA VALTIOLLE TAKAISIN!
- Anonyymi
Mannerheimillä saadaan monet palkka asiat kuntoon, koska VARTIJAT TEKEE TÖITÄ JA VANGIT SYRJIVÄT MYÖS HEITÄ!
Mannerheim on SUOMEN FENIX LINTU JOKA LUO PASKASTA VAIKKA TAIVAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimillä saadaan monet palkka asiat kuntoon, koska VARTIJAT TEKEE TÖITÄ JA VANGIT SYRJIVÄT MYÖS HEITÄ!
Mannerheim on SUOMEN FENIX LINTU JOKA LUO PASKASTA VAIKKA TAIVAAN!Eikös Marski kuollu jo 50- luvulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Marski kuollu jo 50- luvulla?
Elää Ivalossa ja voi hyvin
- Anonyymi
Mannerheim ob aikiolaizia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735