Vanha tätini korjautti kotitalomme Pelkosenniemellä kymmenisen vuotta sitten. Vanha tätini ei ilmeisesti ymmärtänyt mitä on laadukas peruskorjaus. Tuttu rskennusyrittäjä vei mammaa kuin litran mittaa. Vuosien kuluttua, mamman jälkeen myytiin talo. Ja voi kauhia se oli Sutta ja Sekundaa. Se rakennustöiden jälki. Kaikki päin persettä. Villat puuttu, nurkat auki ja lattia vino. Ei sitä ymmärrä, vanhalle ihmiselle tehty. Vaikka on Pyhä kunnassa, ei uskalla vuokrata. Paleltuu vieras. Onko Pelkoseniemi todella rakentajan kultakaivos, mummoa ja paappaa riittää. Ja Sutta ja Sekundaa tarjotaan. Onko muilla kokemuksia. Tuli kallis tönö.
Rakentaminen Pelkosenniemi Sutta vai Sekundaa
8
777
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa vähän mikä porukka teijän vanhusten huusholleja koolaa. Sutta ja Sekundaa tarjotaan koko ajan.
- Anonyymi
Kato sinä sinne housuihis onko siellä mitään kollattavaa tai tullattavaa molo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato sinä sinne housuihis onko siellä mitään kollattavaa tai tullattavaa molo!
Jospa siellä on hevosen kuivalihavelliä piilossa?
- Anonyymi
Vanhukset jätetään yksin koteihinsa ja koijarit tunkeaa vasara kourassa rahastamaan Kirkonlylän vanhuksia. Pitäkää niistä huolta. Vauhkonen jätti ne oman onnensa nojaan.
- Anonyymi
Mene sinä sinne hoitamaan äläkä täällä tyhjää mesoa molo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä sinne hoitamaan äläkä täällä tyhjää mesoa molo!
Keittääkö se hevosen kuivalihavelliä niin himokkasti ettei kerkeä muuta tehdääkkään!
- Anonyymi
Kunnantalon takana sama ongelma.
- Anonyymi
Minulla vanha täti teki itse remontin koska oli niin taitava ja vieläpä rikaskin .Nyt olen hänen täydellisen kiinteistön omistaja sekä perijä.Kiinteistö tosin ei ole tällä paikkakunnalla vaan isommassa kaupungissa .Eipä harmita ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110984
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311260Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902