Hölmöin tapanne?

Anonyymi-ap

Oma hölmö tapani saattaa indikoida, että joskus on tylsää. Kun tilaan ruokaa kotiinkuljetuksella (tulee halvemmsksi kuin lähikaupasta haettuna)
Istun toimitusaikana tiukasti ikkunan vieressä.

Siinä hörpin teetä ja olen varmasti joidenkin mielestä se kyttäävä naapuri.

>simiti<

14

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella kyttäävällä naapurilla on oma tekosyynsä.

• Anonyymi

Ja toisilla on suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaansa.

>simiti<

• En tiedä onko edes hölmöin tapani, mutta tuli mieleeni tuosta kyttäämisestä, että seuraan tosi paljon ja usein myös ikkunasta liikennettä ja ihmisiä. Ajatuksiini uppotuneena. Sitten taas jos joku kyttää mua ja mun tekemisiä, niin ärsyynnyn siitä…
      Takuuvarmasti joku on joskus miettinyt, että mitä ihmettä tuo seisoo ikkunan ääressä ja kyylää. Takaisinkin on kyylännyt.

• Anonyymi

Onko sinulla multinikkimies jokin järjestys millä vedättää näitä jälkeenjääneitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla multinikkimies jokin järjestys millä vedättää näitä jälkeenjääneitä?

Kyllä minä luotan edelleen saman toistoon ja harhojen sävyttämään ikuiseen jankutukseen, toimii hyvin 😂. Terveisin multinikkimies

• Anonyymi

Osaan olla sadistisen ilkeä ärsytettynä ja vieläpä tiedän mistä narusta vetää

• Anonyymi

Onhan se traagista, että on jopa syy siihen ns, jos vähän vinoilee muiden perättömistä pöyristelyistä eli lukittu sillä

• Anonyymi

🤔 Kyllähän meikä hölmöilee, mutta löytyneekö hölmöyksiä noita ihan tavaksi asti...?
      No tänne höpöttely on kyllä aika 🙄

• Anonyymi

Ostaa jotain erityistä ruokakaupasta impulssinomaisesti.
      Sitten siirtelen valmistamista.
      Paras päivä menee. No sittenhän ei tarvitsekaan valmistaa.
      Hävettää, hävettää.
      Omikset kauhiat.
      Vilma

• Onhan noita hölmöjä tapoja minullakin..
      Ensinnäkin ole nk. sarjafriikki..
      Eli haluan, että asiat ovat samankaltaisia. Astiani muun muassa ovat sarjaa, kuten pyyhkeeni.. jne.

Hölmöä, mutta tuottaa minulle mielihyvää. Eli minulla ei ole eripari astioita tai tavaroita.

Nytkin ostin itselleni sohvan, jonka jalat olivat väärän väriset. Minäpä petsasin ne sit oikean värisiksi. Yhtenäisyys ja samankaltaisuus viehättää minua. Hölmöä..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1358
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      318
      612
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe