Pitää alkaa sen jälkeen kirjoittamaan miehelle kirjettä, koska ERÄÄT OVAT VAATIMALLA VAATINEET OIKEIN POLIISIN KAUTTA, että minun pitää mennä VALTION VIRKAMIESTEN TOSI ELÄMÄN TINDER TREFFEILLE!
Minä erosin niin ALKO kuulustelu kutsuja satelemaan, koska HE ILMEISTI HAKEVAT KUNNON MIESTÄ MINULLE!
Yritin GOOGLETTAA syyttäjää niin näkisin kuvan, mutta ei löytynyt.
Olen ollut käräjillä joilla oli KATSOTTAVAN näköinen syyttäjä, mutta LOPPU KIINNOSTUS koska EN SAANUT PUHUA MITÄÄN!
Syyttäjä meinas vielä SYRJIÄ minun äitiä, mutta asianajaja onneksi sano : Et kyllä syrji vaan TODISTAJAA kyllä käytät!
Minä muistan, että äitini sano SYYTTÄJÄLLE : Xxxx on minun vanhin TYTÄR JOTEN TOTTA KAI ANNAN HÄNELLE KAIKEN , koska on sentään AINUT LAPSISTANI JOKA TEHNYT MINUN KANSSA TÖITÄ!!!
Käveltiin käräjiltä ulos asianajajan kanssa ja hän sanoi minulle : SAAT ANTAA ÄIDILLES SELEKÄÄN!!!
En ole vielä antanut, koska ÄITINI SYRJII MINUA JA EIKÄ OLE VIELÄKÄÄN ANTANUT MITÄÄN VAIKKA LUPASI!!!
Pitää lähteä ostamaan TUPAKKAA.
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä VARMA, että VIITTINKÖ ALKAA JUMPALLE.
Pyörittelin käsipainoa yks päivä ja mietin ” PITÄSKÖHÄN ALKAA ALLI JUMPALLE…”
Vilasin käsipainon kilo määrää, kun ihmettelin että niin kevyesti nousi…
Minähän VANKILASSA NOSTELIN 6 kilon KÄSIPAINOA, kun toiset vangit teki jalkoja!
Muistin, että minun on TURHA ALOITTAA KEVEILLÄ NEITI PAINOILLA, koska VEDIN SUORAAN 0kilosta 15-25kiloon!
Kyllä VEDIN 1-2 tuntia TOISTONA 15-20 kiloa KÄDESSÄ JA KÄVELIN EDES TAKASIN PAINON KANSSA!
1-2 viikkoa meni niin aloin huomaan, että LIHAKSIA alko tulemaan.
Tulin panostaja reissulta kotia niin isäni nauro, kun sanoin pojille : VOITAS VÄÄNTÄÄ KÄTTÄ JA KATTOA KUKA TEKEE JA MITÄ!!!
Saa sitä PUNTTIA NOSTAA, mutta EI SAA SYRJIÄ EIKÄ LOUKATA MINUN KUNNIAA!
Painojen kanssa ON SUOTAVAA KÄVELLÄ 1-2 TUNTIA ILMAN TAUKOA!
18 kilon paino kädessä ja saa vaihtaa VAIN KÄDESTÄ TOISEEN ja TUOKIN TEHDÄÄN HEITTO LIIKKEELLÄ SAMALLA, KUN KÄVELLÄÄ YLÄMÄKEEN!- Anonyymi
Olin sentään 46vuotias ja täytin 47, kun olin TÖISSÄ enkä ollut SALILLA YLI 20vuoteen!
Olen IVALOSTA IHAN SYNTYJÄNI JA TÄNNE SAATANA TULLA PUNTIN NOSTOILLA MESTARUUKSIA HAKEMAAN!
Tuommoset PUNTIN NOSTO SALIT JOUTAA LOPETTAA, koska KYLLÄ MIEHET VOI NOSTELLA VAIMOJAAN.
Jos joku NAISELLA LIHAKSIA PAKOTTAA niin MINUN VELIPOIKAA, kun AIKANSA NOSTELEE NIIN EIKÖHÄN SILLÄ HELPOTU!
Minua ei TARVI NOSTELLA, koska OSAAN NOUSTA ITSE JOS HALUAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin sentään 46vuotias ja täytin 47, kun olin TÖISSÄ enkä ollut SALILLA YLI 20vuoteen!
Olen IVALOSTA IHAN SYNTYJÄNI JA TÄNNE SAATANA TULLA PUNTIN NOSTOILLA MESTARUUKSIA HAKEMAAN!
Tuommoset PUNTIN NOSTO SALIT JOUTAA LOPETTAA, koska KYLLÄ MIEHET VOI NOSTELLA VAIMOJAAN.
Jos joku NAISELLA LIHAKSIA PAKOTTAA niin MINUN VELIPOIKAA, kun AIKANSA NOSTELEE NIIN EIKÖHÄN SILLÄ HELPOTU!
Minua ei TARVI NOSTELLA, koska OSAAN NOUSTA ITSE JOS HALUAN!Laitoin yks päivä PUNTTI-PUSSI FARKUT jalkaan kävelin keittiöön.
Oli pakko pitää toiset farkut jalassa niin eivät tippuneet jalasta.
Pyörin keittiön ja olohuoneen välissä ja lopulta kysyin : ETTEKÖ TE HUOMAA, ETTÄ OLEN OSTANUT UUDET HOUSUT!!!
Isä vastas : Niissä on reiätkin valmiiksi.
Äiti kysy: Mistä noin isot housut olet löytäny?
Sanoin : Sodankylän TOKMANNILTA ostin 3 eurolla ja sanoin KASSALLA ” KANNATTAA OSTAA JO IHAN KANKAAN VUOKSI!”
Näin kerran jotain mihin TARVIN FARKKUJA niin voi tehdä tuon, mutta tarvin FARKKUJA tuohon projektiin.
Kyllä tuon vielä saan tehtyä ja vetasen päälle enkä välitä vaikka kuka sanois : OLET LIIAN VANHA KÄYTTÄMÄÄN TUOLLAISIA VAATTEITA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566