Yritin miettiä syytä millä pääsis lääkäriin.

Anonyymi-ap

Olin semmosessa PATSAS ASENNOSSA jossa istutaan ilmassa PALLILLA jota ei edes ole ja hyvin ISTUIN.

Vetasin nuo MUSTANGIN SAAPPAAT joilla olin noin 10 senttiä pidempi ja TEKASIN SAMAN!

Muistin, että EN SAA SAAPPAAT JALASSA NOSTETTUA MITÄÄN LATTIALTA jos PUDOTAN JOTAIN VAAN JOUDUN MENEMÄÄN NELINKONTIN LATTIALLE NIIN SAAN NOSTETTUA TAVARAN YLÖS!

Eihän tuo minua haittaa, mutta toiset SUUTTUU TAAS koska HE EIVÄT IVALOLAISIA PANOSTAJA NAISIA JOISTA SAIS IVALOSSA SANOA : VITUN MATAMI PANOSTAJANA OLI KAUPASSA LATTIALLA PERSE PYSTYSSÄ JA ÄHINÄN KANSSA NOUSI YLÖS…

Mietin jos tuolla vois saada lääkärille ajan, mutta LÄÄKÄRI MÄÄRÄÄ kuitenkin VAIHTAMAAN KENGÄT joten ei taida mennä läpi ja ei ole edes syy mennä PSYKIATRILLE…

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keksin syitä joilla saan vitkutettua kylälle lähtöä, koska olin menossa tupakkaa OSTAMAAN joka YKSI HARVOISTA SYISTÄ MIKSI POISTUISIN MUUTEN KOTOA!

En viitti kulkea PILAAMASSA TÄYDELLISTEN IHMISTEN KUNTAA!
      Siirtolat ON KUNTALAISET ÄÄNESTÄMÄLLÄ ÄÄNESTÄNEET HEIDÄT EDUSTAMAAN HEITÄ ja heidän äänestäjät VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN MYÖS HEIDÄN EHDOKASTA!

Minä VAIN ILMOITIN REHELLISESTI, että HE VALEHTELEE ELI OVAT EPÄREHELLISIÄ!
      EN OLE ÄÄNESTÄNYT IKINÄ SIIRTOLOITA, koska HE EIVÄT VOI EDUSTAA MINUA JA EN SUOSTU EDES MAKSUSTA EDUSTAMAAN HEITÄ!!!

Eihän heille ole KELVANNUT EDES KITTILÄN tai SODANKYLÄN KUNNANJOHTAJIEN PAIKAT VAIKKA MOLEMMAT PAIKAT ON OLLEET AUKI, mutta KUNNIAA KYLLÄ VAADITAAN INARIN KUNNASSA!

Minä sentään olen hakenut ja ilmoittanut olevani REHELLISESTI ” Olen TEKEVÄ vähemmän PÄTEVÄ…”
      Ei ole PÄTEVYYTTÄ , koska en ole KORKEASTI KOULUTETTU ja VANHEMMAN PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUKSELLA EN TEE MITÄÄN!

Vankilaan tuolla TODISTUKSELLA olen päässyt!

Mulle on väitetty, että MINÄ UHKAILEN PANOSTAJIEN KANSSA IHMISIÄ!
      Sanoin : TEE VITTU PUOLUSTUSVOIMILLE ILMOITUS, KOSKA SIELLÄ ON PANOSTAJIA JOIDEN ELÄKKEELLE JÄÄNYT TYÖKAVERI KOULUTTI MINUSTAKIN PANOSTAJAN!

VITULLA KYLLÄ ON VOIMAA, kun OVAT ITSE LYÖNEET KOKO SUOMEN SEKAISIN JA PITÄS VIELÄ KUNNIOITTAA!

Sanoin kuulusteluissa, että : NÄMÄ ON JO ARMEIJAN HOMMIA EIKÄ POLIISIN JA MINUN!

• Anonyymi

Aloin vittuilemaan, koska KEHITYSVAMMAISET EI YMMÄRRÄ TURVALLISUUDESTA mitään!!!

Kevitsan kaivos ja lentokenttä on riskejä olleet jo silloin, kun OVAT LUVAT SAANEET!
        Kunnanjohtajan olis pitänyt PEREHTYÄ hallituksen, valtuuston sekä lautakuntien kanssa asioihin, mutta EI OLE KIINNOSTANUT!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloin vittuilemaan, koska KEHITYSVAMMAISET EI YMMÄRRÄ TURVALLISUUDESTA mitään!!!

Kevitsan kaivos ja lentokenttä on riskejä olleet jo silloin, kun OVAT LUVAT SAANEET!
        Kunnanjohtajan olis pitänyt PEREHTYÄ hallituksen, valtuuston sekä lautakuntien kanssa asioihin, mutta EI OLE KIINNOSTANUT!!!

Minulla ON OIKEUS NÄHDÄ, kun TÄSSÄ KUNNASSA ALETAAN EVAKOIMAAN VÄKEÄ NÄILLÄ RESURSEILLA!
        Myös nuo 50 000 TURISTIA JOTKA OVAT MATKAILUYRITTÄJIEN VASTUULLA!!!

TUON TULEN VAATIMAAN JA PAIKKOJA EI LAITETA KIINNI VAAN JOKA MAJOITUSPAIKALLE KYLLÄ SUOMESTA LÖYTYY IHMINEN JOKA MIELELLÄÄN TULEE EVAKOINTI TILANNETTA VARTEN TÄNNE ILMAISEKSI ASUMAAN NIIN HEKIN NÄKEVÄT SEKÄ KOKEVAT TURVALLISUUTTA!!!

EN OLE OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN ASIASTA!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ON OIKEUS NÄHDÄ, kun TÄSSÄ KUNNASSA ALETAAN EVAKOIMAAN VÄKEÄ NÄILLÄ RESURSEILLA!
        Myös nuo 50 000 TURISTIA JOTKA OVAT MATKAILUYRITTÄJIEN VASTUULLA!!!

TUON TULEN VAATIMAAN JA PAIKKOJA EI LAITETA KIINNI VAAN JOKA MAJOITUSPAIKALLE KYLLÄ SUOMESTA LÖYTYY IHMINEN JOKA MIELELLÄÄN TULEE EVAKOINTI TILANNETTA VARTEN TÄNNE ILMAISEKSI ASUMAAN NIIN HEKIN NÄKEVÄT SEKÄ KOKEVAT TURVALLISUUTTA!!!

EN OLE OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN ASIASTA!!!!

PANOSTAJA KOULUTUKSESSA OPETTIIN JA EI KREIVI OLIS YKSIN PYSTYN VAAN KYLLÄ HÄN YHDEN VITUN TARVI AVUKSI, mutta TUSKIN TOIVOI ETTÄ TUO VITTU OLEN MINÄ!!!

Hän on ihan varmasti odottanut, että JOKU VITTU OLISI HOITANUT ASIAN ENNEN MINUA!!!

AVI:n ilmoitukset on menneet myös HEILLE JOTKA ILMOITIN ja KREIVI EI OLE VOINUT OLLA NÄKEMÄTTÄ IVALON VITUN TEKEMÄÄ ILMOITUSTA!!!

EN VITTUNA OLLUT EDES MENOSSA KEVITSALLE ENKÄ KITTILÄÄN, koska KUULIN KEITÄ MUITA KAIVOKSILLA OLI TÖISSÄ!
        Sanoin isälle : EN VITTU MENE SINNE MISSÄ IVALOLAISET ON VAAN MENEN HELSINKIIN.

Minä olisin mennyt vaikka ASFALTTI hommiin jos en olis muualle päässyt, koska tajusin että voin päästä myös noihin hommiin.
        Minun pää vain sanoi : HAE IHAN MIHIN VAAN!!!

Isäni oli tuo joka sano, että keitä KEVITSALLA oli töissä ja Kittilässä olevat pösilöt oli jo tiedossa ja siellä oli PANOSTAJA nainen jonka isä ainakin on Ivalosta ja äitinsä Kittilän kunnasta, mutta EI HÄN OLE YHDENVERTAINEN minun kanssa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe