Muistin, että kerran kirjoittelin erään PANOSTAJA MIEHEN kanssa joka kirjoitti minulle : OLLAAN LETKU-HUORIA KAIKKI!
Olin KESKUSTELUSSA AINUT NAINEN JA EDUSTI MIEHIÄ JOTKA OVAT PANOSTAJIA ja sen ikäisiä, etten HEIDÄN ÄIDISTÄ MENE!
Onneksi jäin vielä miettimään
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on hyvä ISÄ ja en tarvi edes ISÄÄ MIEHEKSI!
Minä jos toisin kotia vävyn joka olis minun vanhempien tai lasteni puolison ikäinen niin OLISIN LESKI ja PERHEENI ILMOTTAIS : Kyllä tuon MIEHEN SAI TAPPAA, koska EI KUNNIOITA EIKÄ ARVOSTA VAIMOA EIKÄ VAIMONSA PERHETTÄ!!!
Minun vanhin poika on yks ÄIDIN PIENI PERKELE!
Minä olin hänen luona käymässä ja hänen kaveri tuli meidän kanssa istumaan baariin iltaa.
ÄITI olikin hänen kaverin mielestä NAINEN jonka kanssa HÄN VOIS OLLA MUUTENKI.
Kyllä hän oli meillä ja hän laitto pidennykset minulle, kun kysyn : Osaatko laittaa jos tilaan?
Hän sanoin: Osaan ihan mitä vaan jos pyydät, koska haluan sinusta PRINSESSAN.
Heillä tuli minun pojan kanssa ja en ole tuon jälkeen ollut hänen kanssa tekemissä. Vanhempi tyttö kertoi kyselleensä, että miksi meillä meni välit poikki ja hän oli käskenyt kysyä minulta.
Sanoin tytölle : Kuka VITTU jaksaa katella miestä joka on hauska VAIN KALJA PÄISSÄÄN ja selvinpäin jos kysyy jotain niin saa viikon päästä vastauksen,
Sain valituksen MIEHELTÄ, kun sanoin : Lähetään käymään mustikassa niin voin leipoa mustikkapiirakkaa Jesuiitan kanssa.
Jesuiita kuuli niin seiso kumpparit jalassa eteisessä ja oli menossa. Mentiin ja mustikoita oli muutenkin vähän sinä vuonna, mutta kyllä sen piirakan verran sain marjoja poimittua.
Minä poimin yksin mustikoita ja äijä ajeli Jesuiitan kanssa autolla edes takasin.
Huusin : Vittuako siellä ajelet, ku voitte tulla poimimaan kaveriksi niin päästään nopeampaa pois!
Äijä huus mulle : TUU VITTU POIS SIELTÄ MUSTIKASTA, KOSKA MULLA ON VÄHÄN VAIKEA OLLA!
Minä huusin takasin : Vittu sulla on aina vaikea olla, kun teen jotain!
Hän lähti eteleen takasin ja kysy kerran: Muistatko mihin meidän juttu loppu?
En muistanu silloin, mutta nyt muistin ja loppu siihen kun HÄNELLÄ OLI NIIN VAIKEA OLLA MINUN KANSSA!
Ei pystynyt edes TÖITÄ TEKEMÄÄN minun kanssa.
Oltiin siivoamassa ja oli luvannut auttaa minua.
Minä olin PERSE PYSTYSSÄ niin selän takaa kuulu : Vittu mulla on hankala olla joten voisin säkittää nuo PYYKIT!
Yritin sanoa hänellä, että : En vittu voi sille mitään, että jos minä teen töitä niin sulle tulee AINA HANKALA OLO!
Kävin hänen luona niin hän huusi mulle: VITTU SUN KANSSA EI SAA OLLA EDES RAUHASSA NIIN HANKALA OLO HELPOTTAA!
En hänen HUUDOSTA välittänyt, koska huusin : ÄLÄ VITTU HUUDA MULLE!!!
Olin lähdessä Ivaloon takasin niin VITTU ANOPPI TULI VIELÄ KUURONA HUUTAMAAN OVELLE, että HÄN TULEE SIIVOAAMAAN!
Sanoin Jesuiitalle : Kyllä me nyt lähetään kotia Ivaloon!
Suhde loppu just siihen VITUN HUUTAMISEEN ja PÄÄTIN, kun HORONKYLÄN LÄPI AJOIN EN VITTU MENE TUONNE ENÄÄ IKINÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522097
- 622012
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131541- 621352
- 501319
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88717Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643