Onneksi on noita KUNNIOTA jo niin paljon

Anonyymi-ap

12

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

YHDENVERTAISUUSLAKI on hyvä Natusen kautta.

• Anonyymi

Natusen tanssit on vähän omanlaista, mutta Karigasniemen jenkkaa joutuu vielä vetämään!

Onneksi tätini Kittilän mies oli Karigasniemellä Jää-Kalotillakin töissä joten enköhän minä pärjää!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natusen tanssit on vähän omanlaista, mutta Karigasniemen jenkkaa joutuu vielä vetämään!

Onneksi tätini Kittilän mies oli Karigasniemellä Jää-Kalotillakin töissä joten enköhän minä pärjää!!!

Onneksi meillä on sentään Kessi vielä hakkamatta, koska EI SAADA KAIVOSTA niin kyllä kai me KORSNÄSIN PAPERI TEHDAS voidaan ottaa niin ei tarvi persettä pyyhkiä SAMMALELLA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meillä on sentään Kessi vielä hakkamatta, koska EI SAADA KAIVOSTA niin kyllä kai me KORSNÄSIN PAPERI TEHDAS voidaan ottaa niin ei tarvi persettä pyyhkiä SAMMALELLA!!!

Eivät EDES pysty SYRJIMÄÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät EDES pysty SYRJIMÄÄN

Tuleekohan Björn Wahlroos ihan tänne asti PERUSTAMAAN minun kanssa MAAILMAN POHJOISINTA PAPERITEHDASTA?

Aletaan tekemään REVONTULI PAPERI ja niin on edes jotain PAIKALLISTA mitä voidaan myydä ilman, että loukataan saamelaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleekohan Björn Wahlroos ihan tänne asti PERUSTAMAAN minun kanssa MAAILMAN POHJOISINTA PAPERITEHDASTA?

Aletaan tekemään REVONTULI PAPERI ja niin on edes jotain PAIKALLISTA mitä voidaan myydä ilman, että loukataan saamelaisia.

Tehtaalla voi minun mielestä lämmittää vaikka kokonaisen kylän, koska se jälki poltto mitä tehdään on lämmintä savua eli se toimis LÄMPÖKESKUKSEN tavoin..

Ärsyttää jo oma HOLOMAINEN ajattelu tapa eli mitä muuta hyötyä tehtaasta vois olla 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehtaalla voi minun mielestä lämmittää vaikka kokonaisen kylän, koska se jälki poltto mitä tehdään on lämmintä savua eli se toimis LÄMPÖKESKUKSEN tavoin..

Ärsyttää jo oma HOLOMAINEN ajattelu tapa eli mitä muuta hyötyä tehtaasta vois olla 🥴

En ole koskaan ollut TEHDAS hommissa, mutta jos SERKKUNI on kerta KUNNIALLA HAASTANUT MINUT tähän kisaan niin KYLLÄ KATSON LOPPUUN!

Tehdas nimittäin tietää töitä ja tehtaan omistajat luo asuntoja, mutta he tuo myös TERVEYSPALVELUT, koska he tarvii nuo omille työntekijöille.

Tehdas alueet on omia pieniä kyliä.
        Tehdas työllistää tuhansia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan ollut TEHDAS hommissa, mutta jos SERKKUNI on kerta KUNNIALLA HAASTANUT MINUT tähän kisaan niin KYLLÄ KATSON LOPPUUN!

Tehdas nimittäin tietää töitä ja tehtaan omistajat luo asuntoja, mutta he tuo myös TERVEYSPALVELUT, koska he tarvii nuo omille työntekijöille.

Tehdas alueet on omia pieniä kyliä.
        Tehdas työllistää tuhansia ihmisiä.

Minulle kyllä KÄY tuo, että pääsen TEHTAAN JOHTAKSI, koska TOISILLE EI VITTU SOVI MIKÄÄN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kyllä KÄY tuo, että pääsen TEHTAAN JOHTAKSI, koska TOISILLE EI VITTU SOVI MIKÄÄN!!!

Minulle kyllä KÄY mikä vaan johtajan paikka jos hyvän palkan saan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kyllä KÄY mikä vaan johtajan paikka jos hyvän palkan saan.

Olihan heillä niitä Facebook kavereita jotka tukevat heitä.

Halpa työvoimaa saa niin, kun vaatii työllä korvaamaan.
        Tehtaasta kyllä töitä löytyy.

Minä haluan TRILJÖNÄÄRIKSI ja nyt olisi mahdollista päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan heillä niitä Facebook kavereita jotka tukevat heitä.

Halpa työvoimaa saa niin, kun vaatii työllä korvaamaan.
        Tehtaasta kyllä töitä löytyy.

Minä haluan TRILJÖNÄÄRIKSI ja nyt olisi mahdollista päästä.

Nyt alan nukkumaan niin voin huomenna alkaa töihin.

Onneksi riittää, että YKSI SAAMELAINEN SYRJII niin hänen kautta syrjii venäläiset, kiinalaiset, italialaiset, thaimaalaiset ja monen muun maalaiset.

Yhdenvertaisuuslain käyttäminen on KUNNIAN osoitus heille vaikka syrjivätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alan nukkumaan niin voin huomenna alkaa töihin.

Onneksi riittää, että YKSI SAAMELAINEN SYRJII niin hänen kautta syrjii venäläiset, kiinalaiset, italialaiset, thaimaalaiset ja monen muun maalaiset.

Yhdenvertaisuuslain käyttäminen on KUNNIAN osoitus heille vaikka syrjivätkin.

Lyijykyniä varmaan tarvitaan täällä, koska tehdas työläiset EI SAA KÄYTTÄÄ NETTIÄ TIETOTURVALLISUUS SYISTÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe