Kuuntelin tätä https://youtu.be/UNAr5tzZxdk?si=QDcMV-aULv2xtuQl
Joten vetasen tuon Natusen matkailu yrittäjänä KUNNIANI loukkaajana niin eiköhän päästä näistä paskoista eroon.
Onneksi on noita KUNNIOTA jo niin paljon
12
178
Vastaukset
- Anonyymi
YHDENVERTAISUUSLAKI on hyvä Natusen kautta.
- Anonyymi
Natusen tanssit on vähän omanlaista, mutta Karigasniemen jenkkaa joutuu vielä vetämään!
Onneksi tätini Kittilän mies oli Karigasniemellä Jää-Kalotillakin töissä joten enköhän minä pärjää!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natusen tanssit on vähän omanlaista, mutta Karigasniemen jenkkaa joutuu vielä vetämään!
Onneksi tätini Kittilän mies oli Karigasniemellä Jää-Kalotillakin töissä joten enköhän minä pärjää!!!Onneksi meillä on sentään Kessi vielä hakkamatta, koska EI SAADA KAIVOSTA niin kyllä kai me KORSNÄSIN PAPERI TEHDAS voidaan ottaa niin ei tarvi persettä pyyhkiä SAMMALELLA!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä on sentään Kessi vielä hakkamatta, koska EI SAADA KAIVOSTA niin kyllä kai me KORSNÄSIN PAPERI TEHDAS voidaan ottaa niin ei tarvi persettä pyyhkiä SAMMALELLA!!!
Eivät EDES pysty SYRJIMÄÄN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät EDES pysty SYRJIMÄÄN
Tuleekohan Björn Wahlroos ihan tänne asti PERUSTAMAAN minun kanssa MAAILMAN POHJOISINTA PAPERITEHDASTA?
Aletaan tekemään REVONTULI PAPERI ja niin on edes jotain PAIKALLISTA mitä voidaan myydä ilman, että loukataan saamelaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleekohan Björn Wahlroos ihan tänne asti PERUSTAMAAN minun kanssa MAAILMAN POHJOISINTA PAPERITEHDASTA?
Aletaan tekemään REVONTULI PAPERI ja niin on edes jotain PAIKALLISTA mitä voidaan myydä ilman, että loukataan saamelaisia.Tehtaalla voi minun mielestä lämmittää vaikka kokonaisen kylän, koska se jälki poltto mitä tehdään on lämmintä savua eli se toimis LÄMPÖKESKUKSEN tavoin..
Ärsyttää jo oma HOLOMAINEN ajattelu tapa eli mitä muuta hyötyä tehtaasta vois olla 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehtaalla voi minun mielestä lämmittää vaikka kokonaisen kylän, koska se jälki poltto mitä tehdään on lämmintä savua eli se toimis LÄMPÖKESKUKSEN tavoin..
Ärsyttää jo oma HOLOMAINEN ajattelu tapa eli mitä muuta hyötyä tehtaasta vois olla 🥴En ole koskaan ollut TEHDAS hommissa, mutta jos SERKKUNI on kerta KUNNIALLA HAASTANUT MINUT tähän kisaan niin KYLLÄ KATSON LOPPUUN!
Tehdas nimittäin tietää töitä ja tehtaan omistajat luo asuntoja, mutta he tuo myös TERVEYSPALVELUT, koska he tarvii nuo omille työntekijöille.
Tehdas alueet on omia pieniä kyliä.
Tehdas työllistää tuhansia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut TEHDAS hommissa, mutta jos SERKKUNI on kerta KUNNIALLA HAASTANUT MINUT tähän kisaan niin KYLLÄ KATSON LOPPUUN!
Tehdas nimittäin tietää töitä ja tehtaan omistajat luo asuntoja, mutta he tuo myös TERVEYSPALVELUT, koska he tarvii nuo omille työntekijöille.
Tehdas alueet on omia pieniä kyliä.
Tehdas työllistää tuhansia ihmisiä.Minulle kyllä KÄY tuo, että pääsen TEHTAAN JOHTAKSI, koska TOISILLE EI VITTU SOVI MIKÄÄN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kyllä KÄY tuo, että pääsen TEHTAAN JOHTAKSI, koska TOISILLE EI VITTU SOVI MIKÄÄN!!!
Minulle kyllä KÄY mikä vaan johtajan paikka jos hyvän palkan saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kyllä KÄY mikä vaan johtajan paikka jos hyvän palkan saan.
Olihan heillä niitä Facebook kavereita jotka tukevat heitä.
Halpa työvoimaa saa niin, kun vaatii työllä korvaamaan.
Tehtaasta kyllä töitä löytyy.
Minä haluan TRILJÖNÄÄRIKSI ja nyt olisi mahdollista päästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan heillä niitä Facebook kavereita jotka tukevat heitä.
Halpa työvoimaa saa niin, kun vaatii työllä korvaamaan.
Tehtaasta kyllä töitä löytyy.
Minä haluan TRILJÖNÄÄRIKSI ja nyt olisi mahdollista päästä.Nyt alan nukkumaan niin voin huomenna alkaa töihin.
Onneksi riittää, että YKSI SAAMELAINEN SYRJII niin hänen kautta syrjii venäläiset, kiinalaiset, italialaiset, thaimaalaiset ja monen muun maalaiset.
Yhdenvertaisuuslain käyttäminen on KUNNIAN osoitus heille vaikka syrjivätkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alan nukkumaan niin voin huomenna alkaa töihin.
Onneksi riittää, että YKSI SAAMELAINEN SYRJII niin hänen kautta syrjii venäläiset, kiinalaiset, italialaiset, thaimaalaiset ja monen muun maalaiset.
Yhdenvertaisuuslain käyttäminen on KUNNIAN osoitus heille vaikka syrjivätkin.Lyijykyniä varmaan tarvitaan täällä, koska tehdas työläiset EI SAA KÄYTTÄÄ NETTIÄ TIETOTURVALLISUUS SYISTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556