Muistin oikein ja mummon kanssa höpöttelin niitä näitä, kun imuroin ja autoin pyykkien kanssa.
Tyttönsä soitti ja oli sanonut, että hänen pojan koiran vois laittaa ulos.
Oli outo koira ja olen muistaakseni pari kertaa ollut tekemissä sen kanssa.
Koira on pyörinyt minun ympärillä ja se on aina ollut huoneessa, kun me ollaan menty.
Äitini avasi oven niin koira pääsee ulos.
Koira makas sängyllä ja katso minua.
Sanoi koiralle: Tule ulos sieltä.
Käveli minun viereen ja minun piti antaa sille uusi tehtävä.
Sanoin koiralle sekä näytin sormella: Et ole minun koira, mutta mene ulos.
Koira toimi niin, kuin sanoin ja meni ulos.
Mummolla on oma koira pihalla ja koira alkaa haukkumaan mulle ja hyppii iloisesti.
Lopettaa, kun minä juttelen sille ja tänään sanoin : Jaa onko emäntä nukkumassa, kun ei näy ikkunassa.
Koira haukku ja lopetti, kun menin sisälle.
Muori oli kahvia keittämässä ja sano: Justiinsa heräsin päiväunilta ja en nähnyt autoa.
En viitsinyt sanoa, että: Koira juorus jo pihalle, että muori vetelee sikeitä täällä.
Rahasta tuli jotain puhetta niin sanoin : Jos MILJONÄÄRIKSI tulen niin ME MUORIT LÄHEMMÄ KARIBIALLE LOMALLE JA OTETAAN SINULLE PYÖRÄTUOLI NIIN EI TARVI SINUN KÄVELLÄ!
Sanoin : KYLLÄ SINUN PITÄÄ KERRAN ELÄMÄSSÄ KARIBIALLE PÄÄSTÄ.
Ei sanonut, että EN LÄHDE!
TÄYTTÄÄ VASTA 92 ENS KUUSSA.
Jos minä olen se jonka takia hän hengissä pysyy niin HÄN ELÄÄ VIELÄ PITKÄÄN JA PYSYY PIRTSAKKANA KOTONA!
Tarkistus reissu Nellimiin tehty.
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Olen luvannut hänelle uuden PÖYTÄLIINAN ostaa, mutta käyn ostamassa KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJIEN JÄLKEEN.
Hän tietää, että olen vanhemman panostajan koulutuksen käynyt Suomi 100vuonna.
Hän nousi seisomaan ja vannoi ISÄNMAAN VALAN KÄSI SYDÄMELLÄ MINULLE.
En pyytänyt vaan hän halusi itse tehdä tuon ja osoittaa LUOTTAMUSTA, koska hän ei luota enää KOLTANSAAMELAISIIN ja syy on nämä SAKÄ:n riidat.
Lupasin hänelle, että MINÄ ISTUIN HÄNENKIN PUOLESTA VANKEUTTA JA ISTUN UUDELLEEN JOS TARVII.
Katsottiin käsistä JUOPON ELÄMÄN VIIVA ja hän näytti omaansa ja sanoin: Minä olen lopettanut juopottelun.
Minä näytin hänelle omani molemmista käsistä.
Minun JUOPON ELÄMÄN VIIVAT on loppuneet paljon ennen mitä hänen, mutta minun viivat on HAALEAT eli en ole JUOPON ELÄMÄÄ edes elänyt.- Anonyymi
Ei hän minusta KOLTTAA tee vaikka LAINAAN koltta-muoria, koska HÄN ON MYÖS SUOMALAINEN.
Hän on SUOMEN KOLTANSAAMELAINEN joka EI TARVI SAKÄ:ää eikä edes KOLTTANEUVOSTOA TUEKSEEN.
Ei hänen perheensä ole sanonut, että: ET PYÖRITÄ MEIDÄN MUORIA OMAN TAHTOS MUKAAN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän minusta KOLTTAA tee vaikka LAINAAN koltta-muoria, koska HÄN ON MYÖS SUOMALAINEN.
Hän on SUOMEN KOLTANSAAMELAINEN joka EI TARVI SAKÄ:ää eikä edes KOLTTANEUVOSTOA TUEKSEEN.
Ei hänen perheensä ole sanonut, että: ET PYÖRITÄ MEIDÄN MUORIA OMAN TAHTOS MUKAAN.Imuroin ja onnistuin saamaan imurin tukkoon.
Istuin keittiössä penkillä ja purin koko imurin osiin.
Olin onnistunut imuroimaan PYYKIPOJAN ja pyykkipoika oli jumissa imurissa.
Minun piti laittaa pyykit ja muori selitti niistä ja minä olin sormi imurin pikku aukossa ja minä puhuin pyykkipojasta.
Meillä meni muorin kanssa jutut sekasin ja alko kertomaan mulle, että miten he pesevät pyykkiä.
Sain lopulta pyykkipojan irti ja sanoin : Tämä pyykkipoika oli jäänyt tänne imuriin kiinni.
Pyykin pesusta sanoin: Minä nakkaan pyykit vain koneeseen ja lyön koneen pyörimään.
Äitini sanoi: Tuo pistää kyllä pyykit pyörimään, mutta minä olen se joka meillä nostaa pyykit kuivuriin ja sieltä pois.
Sanoin äidille: Minähän PESEN ISÄNKI PYYKIT SAMALLA, kun PESEN OMANI!
Äitini oli KERRANKIN HILJAA ja MINÄ VOITIN MOLEMMAT MUORIT.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1444007Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3663084Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142018Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101715Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23861- 71839
- 44804