Eduskunnan täysistunto 9.10.2024

Anonyymi-ap

Nyt aiheena on vientivetoisen palkkamallin käsittelyä
Saadaan kuulla miten PS:et edustajat tulee puolustamaan duunaria ja matalapalkka-alojen palkkakehitystä, kun vientiteollisuus tulee säätelemään muiden alojen palkkoja.
Kannattaa kuunnella kuka duunaria puolustaa.

7

207

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duunaria puolustaa duunari itse viime kädessä pistämällä perseen penkkiin.
      Persuista ei puolustajaksi ole, he ovat aivan liian sekaisin ja osa vielä valtansa huumassa..

• Anonyymi

Persuja ei kiinnosta duunareissa muu kuin niiden äänien kalastelu valehtelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja ei kiinnosta duunareissa muu kuin niiden äänien kalastelu valehtelemalla.

Perussuomalaiset ei ajanut vaalien alla niitä muutoksia, joita hallitus nyt edistää.
        Puolue päinvastoin linjasi työntekijäjärjestö SAK:n kyselyssä muun muassa vastustavansa lakko-oikeuden rajoittamista.

Samassa kyselyssä perussuomalaiset varoitteli yrityskohtaisen sopimisen vaaroista ja vannoi ammattiliittoihin nojaavan luottamusmiesjärjestelmän nimiin.

Niin kääntyy takki ja kesämekko.....

• Anonyymi

Ei ollut kun 2 PS:ta äänessä 45 minuutin keskustelun aikana.
      Ja he vääristelivät ja puhuivat muunneltua totuutta. Kyllä hävettää persujen puolesta kun lupasivat ennen vaalia aivan muuta kun nyt ovat päättämässä.
      Eikö teitäkin hävetä ja kyrsi mitä persut tekee??????

• Anonyymi

Duunarit meni retkuun ja monet äänestivät persuja.
        Ihminen on oppiva eläin, samaa virhettä ei saa tehdä toista kertaa.

• Anonyymi

15.10 2024 eduskunnassa tuosta käydään keskustelua .Satonen perustelee asioiden eteenpäin viemistä laeilla sillä että on aika koska asioita ei ole aiemmin kyetty sopimaan, unohtaen että kyse on sopimisesta .Tuossa suhteessa on todettavissa että ,kyllä asioista on sovittu ,mutta ei Satosen haluamalla tavalla eikä niitä nytkään sovita vaan määrätään tämän hallituksen toimesta. Ilmeisesti kaikilla ei ole ymmärrytä siitä mitä on sopiminen eikä siitä että sopimisen lopputulos syntyy yhteisymmärryksestä ei pakosta.
      Toimitavat joilla asioissa edetään kertoo siitä oikeus käsitteestä ja hallinto tavoista, jotka tämän hallituksen puitteissa omataan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2441
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      906
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      60
      835
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      226
      699
    5. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      49
      661
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      9
      600
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      577
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65