Joko sä alat tajuta että toi puheääni, sairastuttaa mun mielen. Nytkö sinä ymmärrät sen
K nainen nainen
9
242
Vastaukset
- Anonyymi
Haista k pitkä v
- Anonyymi
Veikkaan et Ap ei päässy maistaa :D
- Anonyymi
Zuka bliet
- Anonyymi
3 vuotta oon kärsinyt, tän perkeleen puheäänen kanssa
- Anonyymi
Mä tiedän että luet tätä palstaa
- Anonyymi
ajattelidsin ettäniinbaatejuttuihin kannattaapanostaa rahaa jos sitten niin v uosia kesräviä.
- Anonyymi
Ikävää että ei voitu keskustella aiheesta ikinä kuten joskus yritinkin sanoa. Vaikka en olekaan mikään k alkuinen niin jokin noissa kaikissa mitä olet laittanut aiheesta jäi "häiritsemään" aika paljonkin ja sellasta.
Omat puheäänet ovat olleet hiljaa jo pidempään. Tiedän miten rasittavaa tuo on.
- Anonyymi
tuo pelijutukin niin joku roswllKIN auuria jorain 90-käyeäcäiaiä lbyeenrtrejä, murr niin itäiai jutella mirhauska...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265