Kysyisin neuvoa

Anonyymi-ap

Millainen on järkevä aloitus?

32

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sillä väliä? Siis sillä, onko aloitis järkevä vai ei.

    • Anonyymi

      Like an octobus slaps eight in a row

    • Anonyymi
    • En ole täällä järkeä ammentamassa.

      • Anonyymi

        Mielipiteesi on silti huomioitu ja tärkeä. Keskustelu ja jopa riitelykin on ihkua nykyaikaa.

        Tietenkin toivon kaiken pysyvän kohtuudessa. Minulla monesti kokkailu ei pysy kohtuudessa. Teen porkkanaperunamuusia karjalanpaistilla ja juustosnackseillä ettei siinä ole enää mitään järkeä!

        >simiti<


    • Anonyymi

      Järkevä aloitus on sun spammialoitusten vastakohta.

      • Anonyymi

        Eli millainen se on?


      • Anonyymi

        Onko olen 34-vuotias sinkkumies esimerkki spämmistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olen 34-vuotias sinkkumies esimerkki spämmistä?

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Vältän sitten niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Niitä on tehnyt joku muukin.


    • Sellainen joka tempaa mukaansa.

      • Anonyymi

        Aurinkoinen jani tempaa mukaansa:))))


    • Jos kykenee yhdstämää äärimmäistä typeryyttä ja riipivää ärsyttävyyttä, niin sillä saa yleensä runsaasti vastauksia.
      ;)

      • Anonyymi

        Ja tämähän on täysin totta :)


      • Anonyymi

        Mutta onko se järkevää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko se järkevää?

        Riippuu pelkästään kirjoittajan aikomuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko se järkevää?

        Mikä sitten on lopulta järkevää. Joskus typeryys on ihan viihdyttävää. Riippuu paljon lukijoista ja heidän kyvystään reflektoida asioita.


    • Anonyymi

      Tykkäsin niistä visailualoituksista. Missä ne on, huhuu!

    • Anonyymi

      Musiikkiketjualoitus on järkevä ja hyvä. Nautinnollista ja herkkää.

    • Teet usein useita aloituksia, jotka käsittelevät samaa asiaa. Suosittelen ensin jäsentämään ajatukset mielessäsi ja sitten tekemään alotuksen johon kokoat kaikki ajatuksesi. On vaikea keskustella, jos ajatukset on ripoiteltu usean eri otsikon alle.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Yksi aloitus päivässä.


    • Anonyymi

      No järkeviä aloituksia ovat naisista aloitukset ja kaikkein tärkein ja mielenkiintoisin on alastomien naisten kuvat ja pimppi ja tissi ja peppu kuvat

    • Anonyymi

      Ikävässä toimii joku harhainen viesti syytelet jotain kiusaamisesta tai kirjoitat jotain tunteellista. Niin eiköhän porukka tuu päätä aukoo.

      • Anonyymi

        Näin se tuntuu menevän, että pakkomielteisten ihmisten kelailu on hyvin ristiriitaista, eli heidän mielestään sama ihminen kirjoittaa tällaista kaksoisviestintää kun trolligubbe vähän tarinoi. Huh huh


    • Anonyymi

      Ei ainakaan henkilöön käyvät aloitukset.

      Entinen Eivori

      • Anonyymi

        Eli sellaiset, joissa henkilö mainitaan nimeltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sellaiset, joissa henkilö mainitaan nimeltä?

        Ylipäänsä nostetaan tapetille. Ne on aina epämukavia ihan sivusta seurattunakin.

        Entinen Eivori


    • Anonyymi

      Eikö järkevä ole puiseva? Hyvin asiapitoinen. Pitääks olla?
      Toisaalta on kiva huvittaa. Mieluummin kuin ärsyyntyä.
      Vilma

    • Anonyymi

      Mietin miksi juuri järkevä aloitus? Järkevässä el ole sinänsä mitään vikaa, mutta se ei välttämättä herätä keskustelua.

      Eikö hyvä aloitus ole monia puhutteleva, hyvien tapojen mukainen ja mahdollisesti myös hieman tunteita herättävä ja ajankohtainen kirjoittelijoiden elämässä?

      Toinen asia on, pitääkö aloituksen olla edes hyvä ja miksi pitäisi olla? Eikö riitä, että aihe puhuttelee aloittajaa ja muut osallistuu, jos aihe kiinnostaa myös heitä. On myö trollialoituksia, mihin osallistutaan paljon, eikä ne silti ole hyviä aloituksia eikä osallistuminen johdu kiinnostavuudesta vaan enemmänkin ärtymyksestä tai siitä, että provoilija onnistui kalastuksessa ja onkeen tarttui pikkukala.

    • Anonyymi

      Itse aloitan sellaisen keskustelun, josta odotan itselleni jotain tietoa. Silloin olen epävarma jostakin ratkaisusta. Mielipiteeseeni vahvistusta tai sitten ihan konkreettista apua johonkin pulmaan.
      Harmillisimpia ihmisiä ovat he jotka antavat neuvoja kun ei ole kysytty mitään. Ja toisaalta ne jotka vastaavat antamatta vastausta. Jos ei tiedä vastausta, pitää ohittaa koko ketju.

    • Kirjoitan välillä pitkiä tiedejuttuja ravintolisistä ja anti-age hoidoista palstalle, ne eivät herätä sen isompaa intohimoa, olen huomannut, mutta joku voi niistä hyötyä ja itse saan samalla kirjoituksiani valmiiksi, kun on vastuussa sisällöstä. Pitäisiköhän siirtyä pitämään jotain blogia sen sijaan, en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe