Millainen on järkevä aloitus?
Kysyisin neuvoa
32
338
Vastaukset
Onko sillä väliä? Siis sillä, onko aloitis järkevä vai ei.
- Anonyymi
Like an octobus slaps eight in a row
- Anonyymi
Onko järkeä missään? Onko järkeä kertoa omasta vammastaan? Onko järkeä jutella uppo-outojen kanssa? Onko järkee vai ei?
https://youtu.be/D6JZnBcyWps?si=pZ4eG-jalbxl1_-u
>simiti< En ole täällä järkeä ammentamassa.
- Anonyymi
Mielipiteesi on silti huomioitu ja tärkeä. Keskustelu ja jopa riitelykin on ihkua nykyaikaa.
Tietenkin toivon kaiken pysyvän kohtuudessa. Minulla monesti kokkailu ei pysy kohtuudessa. Teen porkkanaperunamuusia karjalanpaistilla ja juustosnackseillä ettei siinä ole enää mitään järkeä!
>simiti<
- Anonyymi
Järkevä aloitus on sun spammialoitusten vastakohta.
- Anonyymi
Eli millainen se on?
- Anonyymi
Onko olen 34-vuotias sinkkumies esimerkki spämmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olen 34-vuotias sinkkumies esimerkki spämmistä?
Kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on.
Vältän sitten niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on.
Niitä on tehnyt joku muukin.
Sellainen joka tempaa mukaansa.
- Anonyymi
Aurinkoinen jani tempaa mukaansa:))))
Jos kykenee yhdstämää äärimmäistä typeryyttä ja riipivää ärsyttävyyttä, niin sillä saa yleensä runsaasti vastauksia.
;)- Anonyymi
Ja tämähän on täysin totta :)
- Anonyymi
Mutta onko se järkevää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko se järkevää?
Mikä sitten on lopulta järkevää. Joskus typeryys on ihan viihdyttävää. Riippuu paljon lukijoista ja heidän kyvystään reflektoida asioita.
- Anonyymi
Tykkäsin niistä visailualoituksista. Missä ne on, huhuu!
- Anonyymi
Musiikkiketjualoitus on järkevä ja hyvä. Nautinnollista ja herkkää.
Teet usein useita aloituksia, jotka käsittelevät samaa asiaa. Suosittelen ensin jäsentämään ajatukset mielessäsi ja sitten tekemään alotuksen johon kokoat kaikki ajatuksesi. On vaikea keskustella, jos ajatukset on ripoiteltu usean eri otsikon alle.
- Anonyymi
Hyvä neuvo. Yksi aloitus päivässä.
- Anonyymi
No järkeviä aloituksia ovat naisista aloitukset ja kaikkein tärkein ja mielenkiintoisin on alastomien naisten kuvat ja pimppi ja tissi ja peppu kuvat
- Anonyymi
Ikävässä toimii joku harhainen viesti syytelet jotain kiusaamisesta tai kirjoitat jotain tunteellista. Niin eiköhän porukka tuu päätä aukoo.
- Anonyymi
Näin se tuntuu menevän, että pakkomielteisten ihmisten kelailu on hyvin ristiriitaista, eli heidän mielestään sama ihminen kirjoittaa tällaista kaksoisviestintää kun trolligubbe vähän tarinoi. Huh huh
- Anonyymi
Ei ainakaan henkilöön käyvät aloitukset.
Entinen Eivori- Anonyymi
Eli sellaiset, joissa henkilö mainitaan nimeltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sellaiset, joissa henkilö mainitaan nimeltä?
Ylipäänsä nostetaan tapetille. Ne on aina epämukavia ihan sivusta seurattunakin.
Entinen Eivori
- Anonyymi
Eikö järkevä ole puiseva? Hyvin asiapitoinen. Pitääks olla?
Toisaalta on kiva huvittaa. Mieluummin kuin ärsyyntyä.
Vilma - Anonyymi
Mietin miksi juuri järkevä aloitus? Järkevässä el ole sinänsä mitään vikaa, mutta se ei välttämättä herätä keskustelua.
Eikö hyvä aloitus ole monia puhutteleva, hyvien tapojen mukainen ja mahdollisesti myös hieman tunteita herättävä ja ajankohtainen kirjoittelijoiden elämässä?
Toinen asia on, pitääkö aloituksen olla edes hyvä ja miksi pitäisi olla? Eikö riitä, että aihe puhuttelee aloittajaa ja muut osallistuu, jos aihe kiinnostaa myös heitä. On myö trollialoituksia, mihin osallistutaan paljon, eikä ne silti ole hyviä aloituksia eikä osallistuminen johdu kiinnostavuudesta vaan enemmänkin ärtymyksestä tai siitä, että provoilija onnistui kalastuksessa ja onkeen tarttui pikkukala. - Anonyymi
Itse aloitan sellaisen keskustelun, josta odotan itselleni jotain tietoa. Silloin olen epävarma jostakin ratkaisusta. Mielipiteeseeni vahvistusta tai sitten ihan konkreettista apua johonkin pulmaan.
Harmillisimpia ihmisiä ovat he jotka antavat neuvoja kun ei ole kysytty mitään. Ja toisaalta ne jotka vastaavat antamatta vastausta. Jos ei tiedä vastausta, pitää ohittaa koko ketju. Kirjoitan välillä pitkiä tiedejuttuja ravintolisistä ja anti-age hoidoista palstalle, ne eivät herätä sen isompaa intohimoa, olen huomannut, mutta joku voi niistä hyötyä ja itse saan samalla kirjoituksiani valmiiksi, kun on vastuussa sisällöstä. Pitäisiköhän siirtyä pitämään jotain blogia sen sijaan, en tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195790- 173256
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192956Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1592110Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711434Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421415Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31208Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061136Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641107