Enkä ole kirjoittanut mitään MURMANSK kyltin päälle.
Kyllä minusta on aiheellista pitää harjoituksia täällä näin ilmoittaa, että Ivalossa kyllä puolustus toimii jos tarvii.
Minun kunnianloukkauksia kyllä osuu myös Puolustusvoimiin, koska minä kävin Panostajan koulutuksen 2017 ja kouluttaja oli EVERSTI sotilas arvoltaan ja hän oli ollut Puolustusvoimissa myös töissä.
Kyllä nuo KUNNIA NAISET pitäisi tietenkin päästää NÄYTTÄMÄÄN miten HE HOITAVAT MAANPUOLUSTUS TEHTÄVÄT omilla aseillaan ilman Suomen Puolustusvoimia ja NATOa.
Heillä on niitä FACEBOOK KAVEREITA AINAKIN YHDEN ARMEIJAN VERRAN.
Minä en ole edes ASEITA esitellyt missään.
6
204
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole edes sitä Petsamon aikaista kivääriä jonka Suomen armeija anto niin pysyvät puolustamaan, mutta minusta tuntuu että EI NIITÄ OLLUT MUILLA, kuin tarkka-ampujilla ja loput oli SISSEJÄ ja he ovat ampuneet puita.
Tuo on syy miksi SS-joukot ilmoitti: POLTTAKAA KAIKKI.
Tuolta tulee myös LAPIN SISSIEN nimi.
Ei saa UNOHTAA, että tuo on myös KUNNIANLOUKKAUS.- Anonyymi
En ole käynyt vanhemman panostajan koulutusta muuta, kuin sitä varten että halusin OSOITTAA KUNNIAA SUKUNI MIEHILLE SEKÄ HEIDÄN ASEVELJILLEEN JOTKA PUOLUSTI MAATA PARHAAN KYKYNSÄ MUKAAN.
KUNNIOITIN MYÖS HEIDÄN TYÖTÄ JOLLA HE MAKSOIVAT VELAN NIIN SAATIIN ITSENÄISYYS PITÄÄ.
EN OLIS KYLLÄ KÄYNYT JOS OLISIN TIENNYT, ETTÄ ITSENÄISYYS ON KUNNIANLOUKKAUS.
NYT TIEDÄN TUONKIN, MUTTA KYLLÄ HALUAN TIETÄÄ, ETTÄ MIKSI HE EIVÄT OLE VOINEET ILMOITTAA PRESIDENTILLE TAI HALLITUKSELLE ASIASTA.
NATSEILLE JA JUUTALAISILLE KÄVELIN KUNNIAA VANKILASSA, MUTTA EN SUOMALAISILLE.
30MINUUTTISSA EHDIN KÄVELLÄ YLI 50 KERTAA VANKILAN PIHAN YMPÄRI.
OLIN VÄHÄN HIDAS, MUTTA EN OLE ENÄÄ MIKÄÄN NUORI TEINI JOKA TUOSTA VAAN SPURTTAA ÄKKIÄ 150 KERTAA VANKILAN PIHAN YMPÄRI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt vanhemman panostajan koulutusta muuta, kuin sitä varten että halusin OSOITTAA KUNNIAA SUKUNI MIEHILLE SEKÄ HEIDÄN ASEVELJILLEEN JOTKA PUOLUSTI MAATA PARHAAN KYKYNSÄ MUKAAN.
KUNNIOITIN MYÖS HEIDÄN TYÖTÄ JOLLA HE MAKSOIVAT VELAN NIIN SAATIIN ITSENÄISYYS PITÄÄ.
EN OLIS KYLLÄ KÄYNYT JOS OLISIN TIENNYT, ETTÄ ITSENÄISYYS ON KUNNIANLOUKKAUS.
NYT TIEDÄN TUONKIN, MUTTA KYLLÄ HALUAN TIETÄÄ, ETTÄ MIKSI HE EIVÄT OLE VOINEET ILMOITTAA PRESIDENTILLE TAI HALLITUKSELLE ASIASTA.
NATSEILLE JA JUUTALAISILLE KÄVELIN KUNNIAA VANKILASSA, MUTTA EN SUOMALAISILLE.
30MINUUTTISSA EHDIN KÄVELLÄ YLI 50 KERTAA VANKILAN PIHAN YMPÄRI.
OLIN VÄHÄN HIDAS, MUTTA EN OLE ENÄÄ MIKÄÄN NUORI TEINI JOKA TUOSTA VAAN SPURTTAA ÄKKIÄ 150 KERTAA VANKILAN PIHAN YMPÄRI.Nuoremmat eivät jaksaneet tuonkaan vertaa kävellä mitä minä.
He istuivat SÄTKÄLLÄ eli SYRJIVÄT MINUA VAIKKA SANOIN: NYT KÄVELLÄÄN KUNNIAA.
En voinut sanoa mitään, koska laskin kierroksia samalla.
Jonku mies huusi fiksuna miesten vankilan puolelta vaimolleen: Sovitaanko, että EI RIIDELLÄ?
Sopivat ja en nähnyt kuka oli enkä tunnistanut äänestä.
En kysellyt nimiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmat eivät jaksaneet tuonkaan vertaa kävellä mitä minä.
He istuivat SÄTKÄLLÄ eli SYRJIVÄT MINUA VAIKKA SANOIN: NYT KÄVELLÄÄN KUNNIAA.
En voinut sanoa mitään, koska laskin kierroksia samalla.
Jonku mies huusi fiksuna miesten vankilan puolelta vaimolleen: Sovitaanko, että EI RIIDELLÄ?
Sopivat ja en nähnyt kuka oli enkä tunnistanut äänestä.
En kysellyt nimiäHeitä oli sentään 6 vankia jotka ei kunnoittaneet vaan SYRJIVÄT.
Eka aamuna aloittivat heti.
Minä sanoin: En kyllä viitti kävellä.
Toinen lähti kävelemään.
Ei kunnioittanut yhtään vaan syrji suoraan.
Tuon jälkeen oli 5 muuta jotka eivät myöskään kunnioittaneet vaan syrjivät.
Sitten oli se yks poliisi juttu ja sen jälkeen oli punttisali sopimus.
Vartija sopi, että ollaan tunti salilla.
Sanoin: Sopikaa keskenänne.
Ei oltu tuntia vaan vartija joka oli minua vastassa, kun menin vankilaan tuli hakemaan meidät pois. En muista kuka soitti kelloa, mutta minä sanoin: En jaksa olla täällä.
Eivät kunnioittaneet vartijoita ja syrjivät vielä vartijaa jonka piti hakea meidät pois.
Sanoin osastolla, kun mentiin: Tuo kyllä mukava vartija ja oli minua vastassa,kun tulin vankilaan.
Vangit sano mulle, että kaikki muut vartijat oli mukavia mutta tuo vartija oli kaikista vittumaisin.
Sanoin: Sehän sentään päästi meidät salilta pois eikä tarvinnut olla tuntia.
Nais vartija jonka kanssa sovittiin oli vartija josta tykkäsivät vielä vähemmän.
Oli eri nainen joka minut otti vastaan.
Minä sanoin: Tuo vartija oli mukava.
Toiset oli aina erimieltä.
Eivät kunnioittaneet minua eivätkä vartijoita ja syrjivät vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä oli sentään 6 vankia jotka ei kunnoittaneet vaan SYRJIVÄT.
Eka aamuna aloittivat heti.
Minä sanoin: En kyllä viitti kävellä.
Toinen lähti kävelemään.
Ei kunnioittanut yhtään vaan syrji suoraan.
Tuon jälkeen oli 5 muuta jotka eivät myöskään kunnioittaneet vaan syrjivät.
Sitten oli se yks poliisi juttu ja sen jälkeen oli punttisali sopimus.
Vartija sopi, että ollaan tunti salilla.
Sanoin: Sopikaa keskenänne.
Ei oltu tuntia vaan vartija joka oli minua vastassa, kun menin vankilaan tuli hakemaan meidät pois. En muista kuka soitti kelloa, mutta minä sanoin: En jaksa olla täällä.
Eivät kunnioittaneet vartijoita ja syrjivät vielä vartijaa jonka piti hakea meidät pois.
Sanoin osastolla, kun mentiin: Tuo kyllä mukava vartija ja oli minua vastassa,kun tulin vankilaan.
Vangit sano mulle, että kaikki muut vartijat oli mukavia mutta tuo vartija oli kaikista vittumaisin.
Sanoin: Sehän sentään päästi meidät salilta pois eikä tarvinnut olla tuntia.
Nais vartija jonka kanssa sovittiin oli vartija josta tykkäsivät vielä vähemmän.
Oli eri nainen joka minut otti vastaan.
Minä sanoin: Tuo vartija oli mukava.
Toiset oli aina erimieltä.
Eivät kunnioittaneet minua eivätkä vartijoita ja syrjivät vielä.Minä poltin vankilan osastolla tupakkaa ja kävelin ulkona.
He olisivat halunneet, että saavat polttaa vielä sisällä, mutta eivät kunnioittaneet niin vankilassa EI POLTETA kohta edes pihalla tupakkaa.
Ulkona kävellään rinkiä.
Joku soitti ja kysy: Kävitkö siinä laitteessa joka vankilan pihalla oli?
Sanoin : En käynyt.
Oli kuulemma vankilassa ollessa tehnyt sen, mutta en kuullut nimeä että kuka edes oli.
Minä istuin penkillä ensimmäisimmäisinä päivänä ja mietin sekä katsoin kun toiset käveli.
Tulivat tupakalle ja minä istuin ja kuuntelin niitä heidän juttuja, mutta en jaksanut kuunnella niin muistin, että panostajana saan tehdä sopimuksia.
En minä sitä heille kertonut vaan oli vartija ja kyllä he näkevät tiedot muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä poltin vankilan osastolla tupakkaa ja kävelin ulkona.
He olisivat halunneet, että saavat polttaa vielä sisällä, mutta eivät kunnioittaneet niin vankilassa EI POLTETA kohta edes pihalla tupakkaa.
Ulkona kävellään rinkiä.
Joku soitti ja kysy: Kävitkö siinä laitteessa joka vankilan pihalla oli?
Sanoin : En käynyt.
Oli kuulemma vankilassa ollessa tehnyt sen, mutta en kuullut nimeä että kuka edes oli.
Minä istuin penkillä ensimmäisimmäisinä päivänä ja mietin sekä katsoin kun toiset käveli.
Tulivat tupakalle ja minä istuin ja kuuntelin niitä heidän juttuja, mutta en jaksanut kuunnella niin muistin, että panostajana saan tehdä sopimuksia.
En minä sitä heille kertonut vaan oli vartija ja kyllä he näkevät tiedot muutenkin.Minä voisin tuon vankila jutun laittaa tähän kunnianloukkaus asiaan niin vangit eivät ainakaan minulle, poliiseille ja vartijoille suutu.
Minä istuin vanhan kunnianloukkaus sakon pois ja tämä on uus asia jota nyt käsitellään, mutta vankilassa olo sattu tähän väliin.
Ei semmosia tarvi kertoa, että odottaa sakko vankeuden täytäntöön panoa.
Facebookissa on vaikka kuinka paljon vankilassa olleita jotka on menossa takasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727