En saa telkkaria kiinni

Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä?

21

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulls on paristot vähissä. Eì sen kummempaa.

    • Mahdollisesti se yrittää päivittää itseään.
      Jätä päälle ja se nappaa lähetyksestä sille kuuluvat päivitykset ja rauhoittuu sen jälkeen.
      Muitakin vaihtoehtoja on tietysti olemassa.

    • Anonyymi

      Ota töpseli seinästä

    • Anonyymi

      On mullekkin joskus käynyt noin että tv menee uudestaan päälle vaikka olen sammuttanut sen, outo juttu.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Jos sun kaukosäädin sulkee myös naapurin telkan? Naapuri sitten laittaa omansa uudelleen päälle ja sun telkkasi siinä samalla. Kirjoittaa täällä naapuripalstalle, miten laite sammuilee itsekseen.. 😉

      xLiner

      • Anonyymi

        Foliota seiniin siis :). Ei olisi ensimmäinen kerta (eikä etenkään viimeinen).


    • Anonyymi

      Kaukosäätimen paristojen vaihto ehkä auttaa ja toisena tv johdot seinästä irti.

      Itsellä kuukausi sitten Philips tv lakkasi tottelemasta, otin johdot seinästä 2 vuorokaudeksi ja vaihdoin kaukosäätimen patterit auttoi kyllä nyt on viimeisen viikon ollut tv kuva tosi surkea asun kaapeli taloudessa ja Elisa on operaattorina.

    • Anonyymi

      Tuosta tulee nyt niin pahat Poltergeist -fibat, että jos noin kävisi niin luultavasti kiikuttaisin kyseisen television samantien lähimpään sähkö- ja elektroniikkalaiteromu -keräyspisteeseen...

      • Anonyymi

        Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi kummittelee asunnossa ei oo kovin kiva koti kummitus koti

        Mun synnyinkodissa käynyt noin että tv menee itsellään päälle. Isävainaan haamu käy kylässä?

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      On se tavallista. Uuden ajan "windows bluetooth tv:t" ovat herkkätoimisia tunnottomia rempuloita, joilla tekisi mieli heittää vesilintua.

    • Oli se näköjään yön aikana rauhoittunut. Muutenkin oli vähän levotonta, kun lusikatkin lenteli. Mutta nyt on rauhallista lomapäivää. Onhan tää talo vähän erikoinen, kierrettiin isännöitsijän ja huollon kanssa viimeviikolla talo läpi. Ja löydettiin yks ylimääräinen tv kanava, siis asuntoalueen sisäinen ja lisäksi vielä ylimääräinen huone, mikä oli täynnä tavaraa, eikä siellä ollut kukaan vuosikymmeniin käyny. Isännöitsijäkin pyöritteli päätä. Että kohta 10 vuotta aluetta isännöinyt ja aina löytyy uutta. Mutta se on juuri se syy miks mä haluan asua täällä. En oikein osais olla jossain uudessa siistissä talossa.

    • Anonyymi

      Itse en saa viestejä läpi jokohan Supo ja Fbi bännäs mut?

      KilttiMies89

      • Aamulla ei päässy ollenkaan kirjautuun. Mutta nyt pääsee. Johtuuko se sitten ittestäni vai paikkakunnasta?


    • Yllättäin naapurin tädin kännykkä halusi muodostaa yhteyden telkkariini.
      Oli siinä vähän ahdistelun tuntua.

      Panin heti kiellon päälle ja suljin teeveen.

      • Anonyymi

        🤣😂🤣


      • Anonyymi

        Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutaanko naapureina?. Vähänvaan testailin ja ihmettelin niitä 🤭😂

        Verkkolaitteet kannattaa nimetä niin, ettei se paljasta omaa nimeä. Sitten sitä voi rauhassa sotkea naapuruston laitteet. 😊


    • Anonyymi

      Sama vika. Ei sammu tai mjos sammuu lähtee itekseen päälle. Välillä ei kaukosäädin toimi. Valo kyllä vilkkuu telkkarissa kun säätimestä koittaa jotain painella, mutta mitään ei tapahdu. Patterit on uudet tuntuu et telkku jumittaa jonkun takia??

    • Anonyymi

      Tai on joku jstinjuttu määrättynä aikana että sen pitää pitää itsensä päällä jott pystyy tllentmn ti jotin.

      Minull premminkin sulkee erittäin ikisesti... mikähän oli uusi srj, perustuu Löyhästi ougls damsin kirjoihin (Linnunrdan käsikirj liftreille)... aloin ktsomn tuollist sarja.

      srjn nimi: Dirk GGentlyn Holisistisetn etsivätoimisto.

    • Anonyymi

      napurien laitteiden sotkeminen oli jossain elokuvss jos tulostimesskin on Wifi-päällä niinlk tulostelemn omituisia viestejä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe