Onkohan Kisai mahdollisesti jokin vain Verkkokauppa.comin kaukoidän kitaratehtailla itselleen teettämä kitaramerkki?
Kisai Stratocaster ja Les Paul
4
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka, taitaa olla axesmith, uskon että tuo kisai on vaan se malli:). Axesmith on vähän halpis merkki, mutta tosi hyvä aloittelijalle ja hinta-laatusuhde kohillaan:)
- Anonyymi
Axesmith Kisai olisi sitten sekä strato että les paul, vaikka ne on ihan erilaisia kitaroita, ja Axesmith Kisai on Verkkokauppa.comin kaukoidän kitaratehtailla vain itselleen teettämä kitaramerkkikö? Niistä, siitä ei sitten varmaan löydy arvostelujakaan.
- Anonyymi
Mikseihän nettikaupat eivät osaa laittaa tietoja kitarasta joilla on merkitystä ostajalle? Esim radius on tärkeä tieto. Itse en osta jos yli 12 tuumaa tasaisempi.
Pitäköön tunkkinsa.- Anonyymi
Jopa Thomannilla oli väärä tieto yhden tilaamani kitaran radiuksesta. Kokemattomuuttani en sitä heti huomannut kuin vasta myöhemmin kun olin ostanut toisen kitaran muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394