Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa.
Timppa niitä kaipaili ja hyviähän nuo ovat olleet. Alkuperäisenä Sinkkulat kirjoittajana voisit ehkä osata nostaa niitä ylös. Ovat eri hyviä tarinoita.
Harmis-setä, käytkö vielä täällä?
39
467
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan ei putin-propagandaa jatka.
Miksi ei saisi jatkaa..? Hänen mielipiteensä ja oikeutensa tuoda se julki.
Jos se sua ottaa päähän, niin suvereenisti skippaa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Miksi ei saisi jatkaa..? Hänen mielipiteensä ja oikeutensa tuoda se julki.
Jos se sua ottaa päähän, niin suvereenisti skippaa.Millä tavalla Putin-propaganda liittyy Sinkut-palstan aihepiireihin?
Älä yritä esittää fiksumpaa kuin olet. Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla Putin-propaganda liittyy Sinkut-palstan aihepiireihin?
Älä yritä esittää fiksumpaa kuin olet.Millä tavalla toisten dissaaminen, mitä sinä harrastat kuuluu mihinkään normaaliin keskustelemiseen..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Millä tavalla toisten dissaaminen, mitä sinä harrastat kuuluu mihinkään normaaliin keskustelemiseen..
Dissaaminen ei kuulu minnekään eikä putinismi tänne. - sivusta
Anonyymi kirjoitti:
En ole monessakaan asiassa samaa mieltä Harmiksen kanssa, mutta mielipiteen- ja sananvapaus kuuluu hänellekin siinä missä sullekin.
Joten lampsi minusta nähden muualle perseilemään.
Sinä et ole tämän palstan päättävä elin, mitä täällä saa ja mitä ei saa olla mieltä eri asioista.
Sulla taitaa olla joku napoleon kompleksi kun isottelet tuollain. Outoa että sinulle ei ole vielä mennyt perille, ettet ole maailman napa. Mielipiteesi on vain mielipide.
Ilmeisesti olet ( tulkintani mukaan ) hieman typerä vielä kun pyrit rajaamaan keskustelua omien mieltymyksiesi mukaan.
Hommahan oikeasti täällä menee niin, että kaikki saavat kertoa mielipiteensä ja keskustella niistä. Lain kirjaimen mukaan.
Panettelu johon syyllistyt nyt, se taas on laitonta.
Toisen ihmisen leimaaminen esim. putinistiksi on panettelua.
Mutta turhaan mä sulle sepostan. Olet liian täynnä itseäsi, jotta ymmärtäisit sellaista käsitettä kuin mielipide. Tai sananvapaus.
Jutun juju on siinä, että jos jonkun jutut ei kiinnosta, ne skipataan ja niin aion tehdä sinulle nyt. Skippaan sut tämän kommentin jälkeen.Anonyymi kirjoitti:
Ääh.. meni väärälle toi mun kommentti. Ei ollut tarkoitus tälle sivustahuutelijalle.. sorrry!!
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole monessakaan asiassa samaa mieltä Harmiksen kanssa, mutta mielipiteen- ja sananvapaus kuuluu hänellekin siinä missä sullekin.
Sinä et ole tämän palstan päättävä elin, mitä täällä saa ja mitä ei saa olla mieltä eri asioista.
Sulla taitaa olla joku napoleon kompleksi kun isottelet tuollain. Outoa että sinulle ei ole vielä mennyt perille, ettet ole maailman napa. Mielipiteesi on vain mielipide.
Ilmeisesti olet ( tulkintani mukaan ) hieman typerä vielä kun pyrit rajaamaan keskustelua omien mieltymyksiesi mukaan.
Hommahan oikeasti täällä menee niin, että kaikki saavat kertoa mielipiteensä ja keskustella niistä. Lain kirjaimen mukaan.
Mutta turhaan mä sulle sepostan. Olet liian täynnä itseäsi, jotta ymmärtäisit sellaista käsitettä kuin mielipide. Tai sananvapaus.
Jutun juju on siinä, että jos jonkun jutut ei kiinnosta, ne skipataan ja niin aion tehdä sinulle nyt. Skippaan sut tämän kommentin jälkeen.Harvinaisen typerä kirjoitus. Katso palstan säännöistä mitkä on palstan aihepiirejä.
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen typerä kirjoitus. Katso palstan säännöistä mitkä on palstan aihepiirejä.
Säännöt on tehty rikottaviksi..🤪
Pikku-pirpana kirjoitti:
Säännöt on tehty rikottaviksi..🤪
Elis, täällä on aina puhuttu kaikesta. Ei pelkästään sinkkuudesta.
Jos haluat tulkita sääntöjä noin ahdasmielisesti,niin teeppä asiasta valitus ylläpitoon..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jutun juju on siinä, että jos jonkun jutut ei kiinnosta, ne skipataan ja niin aion tehdä sinulle nyt. Skippaan sut tämän kommentin jälkeen.(Eri)
No nyt alkaa olla oikeaa Pirpanaa. Siis hankala.
Olitkin niin kiltti, kun olit hetken rakastunut pujikseen.
En minä ainakaan sitä huorittelijaa tänne kaipaa.
Sinä tunnut olevan joka ketjussa eniten äänessä. - Anonyymi
"Kunhan ei putin-propagandaa jatka."
Harmiksella on täysin oikeus sanoa mielipiteensä ja tässä asiassa todellakin tarvitaan järjen ääniä. Ukraina ei minunkaan mielestä ansaitse samaa m**ätystä, mitä Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat ovat jo enemmän kuin tarpeeksi aiheuttaneet. Siitä on mielestäni taisteltava, että Ukraina ei pääse Natoon.
Todellavaikeeta - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Millä tavalla toisten dissaaminen, mitä sinä harrastat kuuluu mihinkään normaaliin keskustelemiseen..
Hyvä Pikku-pirpana. Oikea asenne!
Anonyymi kirjoitti:
Eikä myöskään se sinun Länsi-Euroopan ja Yhdysvaltojen kulttuurim**ätys.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jutun juju on siinä, että jos jonkun jutut ei kiinnosta, ne skipataan ja niin aion tehdä sinulle nyt. Skippaan sut tämän kommentin jälkeen.Hyvä! Sinullakin on vielä järki päässä ja realismi. Tämän Venäjä-Ukraina konfliktin edessä aivan v**un moni ihminen on niin perinpohjin aivopesty, vaikka mä olen jo alusta alkaen tajunnut, mistä tässä on kyse. Mä en ole päivääkään ihmetellyt, että se m**ätys, jota Yhdysvallat ja Länsi-Eurooppa on jo pitemmän aikaa ajanut, en päivääkään ole ihmetellyt, että sillä tulee olemaan myös seuraukset.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Elis, täällä on aina puhuttu kaikesta. Ei pelkästään sinkkuudesta.
Jos haluat tulkita sääntöjä noin ahdasmielisesti,niin teeppä asiasta valitus ylläpitoon..Juuri näin, täällä on tosiaan puhuttu hyvin monista asioista, mitä olen tällä palstalla liikkunut jo useamman vuoden.
Tämä, että Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat haluavat m**ättää Ukrainan tulee aivan 100% varmuudella vaikuttaa siihen, kuinka helppoa seilläkin on tulevaisuudessa pariutua. Matala syntyvyys sielläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, täällä on tosiaan puhuttu hyvin monista asioista, mitä olen tällä palstalla liikkunut jo useamman vuoden.
Tämä, että Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat haluavat m**ättää Ukrainan tulee aivan 100% varmuudella vaikuttaa siihen, kuinka helppoa seilläkin on tulevaisuudessa pariutua. Matala syntyvyys sielläkin.
TodellavaikeetaMitä tää mädätys tarkemmin ottaen tarkoittaa? Siis muuta kuin naisten oikeutta päättää itse omasta kehostaan, pariutumisesta ja lisääntymisestä?
Samat mädätysoikeudet on muuten miehilläkin. Jos ne viedään yksiltä, niin pitää viedä kaikilta. Anonyymi kirjoitti:
(Eri)
No nyt alkaa olla oikeaa Pirpanaa. Siis hankala.
Olitkin niin kiltti, kun olit hetken rakastunut pujikseen.
En minä ainakaan sitä huorittelijaa tänne kaipaa.
Sinä tunnut olevan joka ketjussa eniten äänessä.Hmm..
Kaikki väitteesi ovat aika tuulesta temmattuja.
Ihan ensikseen.. yksikään mies ei saisi minua muutettua itseäni kiltimmäksi. Minä olen mikä olen.
Toisekseen.. minä rakastan pujottelijaa.
Kolmannekseen .. en ole koskaan hankala.Pikku-pirpana kirjoitti:
Hmm..
Kaikki väitteesi ovat aika tuulesta temmattuja.
Ihan ensikseen.. yksikään mies ei saisi minua muutettua itseäni kiltimmäksi. Minä olen mikä olen.
Toisekseen.. minä rakastan pujottelijaa.
Kolmannekseen .. en ole koskaan hankala.Niin minäkin sinua....rakastan
pujotteIija kirjoitti:
Niin minäkin sinua....rakastan
Oih ja voih. Nyt iski sinua iso ikävä.
- Anonyymi
Löysin tämän vanhan Pajarinhovi-jutun. 😄
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15354256/pajarinhovin-tanssit
Harmis vanhaan hyvään aikaan... ei ollut vielä mikään fanaattinen Putinisti. 🙂 - Anonyymi
Käyn joskus vilkaisemassa, ei ole ollut juuri kommentoitavaa viimeaikoina. Kokeilin etsiä mutta minäkään en löytänyt muuta kuin tuon sinunkin löytämän, olisiko ylläpito poistanut? Tuo dissen ihan hyvä vaikkakin asiavirheinen pätkä allekirjoittaneen osalta löytyi :
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18254594/repertaasi-sinkkulasta
-harmiseikirj-Moihk.. ylläpito lieneen poistanut tai sit joku nipo wokeilija taas vauhdissa.
Sähän olet oikea tarinaseppo ja taitava siinä.
Kiva että olet huudeilla edelleen.
Eipä täällä nyt juurimmin ole ollut mitään kunnon keskusteltavaa..- Anonyymi
Oletko ollut Kurskia puolustamassa?
- Anonyymi
Siinähän sinä Harmis oletkin. Eikö ollutkin näin, että Ukrainan konflikti on Yhdysvaltojen vika.
Mä olen sitä mieltä, että Ukraina ei ansaitse samaa m**ätystä, mitä Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat ovat saaneet aikaan.
Jälleen Novaja Gazeta lehdessä puhutaan tuosta Ukrainan Nato-jäsenyydestä. Täyttä p**kaa.
https://novayagazeta.eu/articles/2024/10/16/vladimir-zelenskii-predstavil-plan-pobedy-deputatam-verkhovnoi-rady-news
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sinä Harmis oletkin. Eikö ollutkin näin, että Ukrainan konflikti on Yhdysvaltojen vika.
Mä olen sitä mieltä, että Ukraina ei ansaitse samaa m**ätystä, mitä Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat ovat saaneet aikaan.
Jälleen Novaja Gazeta lehdessä puhutaan tuosta Ukrainan Nato-jäsenyydestä. Täyttä p**kaa.
https://novayagazeta.eu/articles/2024/10/16/vladimir-zelenskii-predstavil-plan-pobedy-deputatam-verkhovnoi-rady-news
TodellavaikeetaOtetaan vielä tuosta venäläisestä Kommersant-lehdestä.
https://www.kommersant.ru/doc/7232766
Tuossakin puhutaan Ukrainan Nato-jäsenyydestä, kun tulee "sopiva hetki". Hyvä Harmis, olet täysin oikeassa, että siitä pitää pitää kiinni, että Ukrainalle ei "sopivaa hetkeä" tule tähän m**ätysliittoon. Ei yhtään enempää m**ätystä Eurooppaan.
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan vielä tuosta venäläisestä Kommersant-lehdestä.
Tuossakin puhutaan Ukrainan Nato-jäsenyydestä, kun tulee "sopiva hetki". Hyvä Harmis, olet täysin oikeassa, että siitä pitää pitää kiinni, että Ukrainalle ei "sopivaa hetkeä" tule tähän m**ätysliittoon. Ei yhtään enempää m**ätystä Eurooppaan.
TodellavaikeetaNämä venäläiset lehdet varmaan sulle tuttuja? Tosin tuo Novaja Gazeta olen ymmärtänyt, että on pikemminkin yhteiskuntakriittinen. Sitäkin on toki tullut joskus luettua.
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan vielä tuosta venäläisestä Kommersant-lehdestä.
TodellavaikeetaSun pitäisi hakea apua tuohon mädätys-pakkomielteeseesi.
- Anonyymi
Muistaakseni Harmis on joskus sanonut, että Yhdysvaltojen vika tämä Ukrainan konflikti. Siinä olen Harmiksen kanssa samaa mieltä.
Mä olen sitä mieltä, että Ukraina ei ansaitse sitä m**ätystä, jota Pohjois-Amerikka ja Länsi-Eurooppa ovat saaneet aikaan. Niin kauan en hyväksy Ukrainaa Natoon, kun Natossa on Yhdysvallat ja Länsi-Eurooppa.
Todellavaikeeta- Anonyymi
Ai, niin kuin naapuri, joka menisi tappaamaan naapurissa asuvan perheen, sanoisi "konfliktin" olevan muiden vika. Näinhän Venäjä toimii.
Et hyväksyisi naapurin perhettä turvakotiin niin kauan kuin tämä joku muu olisi mukana "konfliktissa".
Suomi ei olisi saanut mennä myöskään turvakotiin, koska turvakoti uhkaa tappajaa. Näinhän Venäjä selittää Natosta. Turvakoti "laajenee", kun sinne perustetaan uusia paikkoja hakea turvaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, niin kuin naapuri, joka menisi tappaamaan naapurissa asuvan perheen, sanoisi "konfliktin" olevan muiden vika. Näinhän Venäjä toimii.
Et hyväksyisi naapurin perhettä turvakotiin niin kauan kuin tämä joku muu olisi mukana "konfliktissa".
Suomi ei olisi saanut mennä myöskään turvakotiin, koska turvakoti uhkaa tappajaa. Näinhän Venäjä selittää Natosta. Turvakoti "laajenee", kun sinne perustetaan uusia paikkoja hakea turvaan.Väkivaltaan on AINA olemassa myös syy. Ethän sinä "paremman" porukan aivopesun uhri sitä halua ymmärtää. Mä olen seurannut jo vuosia sitä touhua, jota tietyt maat ovat jo pitemmän aikaa tehneet ja en yhtään ihmettele lopputulosta.
Poistetaan kaikki Itä-Euroopan maat NATOSTA niin sitten nähdään, tapahtuuko hyökkäystä, jos sinä Venäjän vihaaja olet niin v**un oikeassa. Jos jokaiseen Itä-Euroopan maahan hyökätään, sitten mietitään jokaisen kohdalla syytä, miksi näin tapahtui. Vaikka syy olisi aina eri, entäpä jos todellinen syy olisi kuitenkin se, että meidät on kasvatettu "surkimuksiksi", jolloin myös voimme itse syyttää itseämme niin Suomessa kuin muissakin Itä-Euroopan maissa, jotka nyt pakenevat tuohon p**kaliittoon.
Täysi tuki minulta sille, että tuo p**kaliitto ei enää laajene. Mä en halua enää pisaraakaan enempää tuota Yhdysvaltojen ja Länsi-Euroopan m**ätystä. Vaikka väkivalta on toki aina väärin, joskus sillä voidaan myös poistaa yhä laajemmalle leviävä m**ätys.
En minä turhaan aikoinaan yrittänyt Yliopistoon venäjän kieltä opiskelemaan. Mä olen vaan niin v**un "surkimus", että minusta ei tullut "mitään". Jo 16 vuotiaasta alkaen olen ollut sitä mieltä, että Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat ovat m**ättäjiä. Olen jo 16 vuotiaasta alkaen ollut sitä mieltä, että täytyy ilman muuta pyrkiä pois yhteistyötä Länsi-Euroopan ja Yhdysvaltojen kanssa.
Mä olen ainakin yrittänyt. Totta v**ussa se masentaa, kun minusta ei ole tullut "mitään". Ei se mun mielipiteitä ole kuitenkaan vähimmässäkään määrin muuttanut ja sitä, että sekä Suomen, että Itä-Euroopan pitäisi pärjätä ilman NATOA ja yrittää hyviä suhteita Venäjään. Jos tulee sota, sitten soditaan takas, mutta ilman NATOA. Sekä Suomella että Itä-Euroopalla pitäisi olla niin vahvat miehet, että me pärjätään "ilman apua". Jos ei ole, mä lähden ehdottomasti siitä, että itse saamme itseämme syyttää. Jos me aina otamme tuon pelkuriasenteen, että haetaan m**ättäjiltä apua, meistä ei koskaan voikaan tulla vahvoja.
Jos Venäjä on niin vahva, että se onnistuu valloittaa kaikki Itä-Euroopan maat ja Suomen, sitten olemme Venäjän vallan alla ja sopeudumme. Näin yksinkertaista. En siis salli Venäjän ottaa Suomea, vaan jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, suomalaisten kuuluu taistella, mutta ilman NATOA. Suomi teki tässä NATOON liittymisessä vuosisadan pahimman virheen. Todistimme, kuinka "surkimuksia" olemme.
Siinä video Rutubesta. Tämä venäläinen naispoliitikko on suomalais-ugrilaista kansaa.
https://rutube.ru/video/4c8ff58dca0c2f55088dfc39911ff71c/
Te aivopestyt id**otit kun elätte niissä harhoissa ja luulette, että maailma olisi jotenkin "hyvä" paikka elää.
Siinä vähän todellisuutta. Kato vaan henkirikoslukuja Pohjoismaissa ja vertaa muuhun maailmaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Siinä vähän lisää ikävää todellisuutta.
https://yle.fi/a/3-8631419
"Hengestään pääsee helpoimmin Venezuelassa, Brasiliassa ja Meksikossa."
"Neljässä väkivaltaisimmassa kaupungissa henkirikosten suhdeluku 100 000 asukasta kohti on yli 100."
"Euroopan kaupungit ovat varsin turvallisia, eikä niitä listalta löydy. Vaarallisten listan "turvallisimmassa" kaupungissa, Meksikon Obregónissa henkirikosten suhdeluku on 28,29, kun taas Helsingin seudulla se on viime vuosina ollut kahden tuntumassa tai alle."
Niin, mikä on siis suomen henkirikosluku, mutta mikä on myös syntyvyys Suomessa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.g9617k
"Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta"
Niin vaan "vaarallisisssakin2 maissa synnytään paremmin kuin Suomessa.
Siinä vähän korruptiovertailua.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index
Mikä on Suomen tilanne verrattuna muuhun maailmaan?
Siinä vähän lisää.
https://www.suomenuutiset.fi/somalia-ja-syyria-maailman-eniten-korruptoituneet-maat-valtavat-erot-valtioiden-valilla/
Somalia ja Syyria maailman eniten korruptoituneita. Tuossa vähän lisää:
"Ei tarvitse olla Mensan jäsen ymmärtääkseen, että CPI-asteikon eri päissä olevissa valtioissa kulttuurierot saattavat ainakin äkkiseltään olla lähes ylitsepääsemättömiä ja vaikeuttaa kansalaisten sopeutumista toistensa yhteiskuntiin puolin ja toisin."
Onko korruptio haitannut syntyvyyttä?
Entä demokratia?
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Economist_Democracy_Index
Katso miten Suomi sijoittuu j millainen tilanne muualla maailmassa. Haittaako syntyvyyttä?
Kyllä, näpeille on tullut, kun olen yrittänyt venäläisiä naisia, mutta enpä ole onnistunut sen paremmin virolaisten enkä myöskään suomaalaistenkaan naisten kanssa.
Mitä sanot? Suomalaiset ovat jokatapauksessa kuolemassa sukupuuttoon. Jotta kristitty valkoinen hetero mies jatkaisi sukua, yhä useamman miehen on pakko jokatapauksessa sopeutua erilaisiin olosuhteisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Väkivaltaan on AINA olemassa myös syy. Ethän sinä "paremman" porukan aivopesun uhri sitä halua ymmärtää. Mä olen seurannut jo vuosia sitä touhua, jota tietyt maat ovat jo pitemmän aikaa tehneet ja en yhtään ihmettele lopputulosta.
Poistetaan kaikki Itä-Euroopan maat NATOSTA niin sitten nähdään, tapahtuuko hyökkäystä, jos sinä Venäjän vihaaja olet niin v**un oikeassa. Jos jokaiseen Itä-Euroopan maahan hyökätään, sitten mietitään jokaisen kohdalla syytä, miksi näin tapahtui. Vaikka syy olisi aina eri, entäpä jos todellinen syy olisi kuitenkin se, että meidät on kasvatettu "surkimuksiksi", jolloin myös voimme itse syyttää itseämme niin Suomessa kuin muissakin Itä-Euroopan maissa, jotka nyt pakenevat tuohon p**kaliittoon.
Täysi tuki minulta sille, että tuo p**kaliitto ei enää laajene. Mä en halua enää pisaraakaan enempää tuota Yhdysvaltojen ja Länsi-Euroopan m**ätystä. Vaikka väkivalta on toki aina väärin, joskus sillä voidaan myös poistaa yhä laajemmalle leviävä m**ätys.
En minä turhaan aikoinaan yrittänyt Yliopistoon venäjän kieltä opiskelemaan. Mä olen vaan niin v**un "surkimus", että minusta ei tullut "mitään". Jo 16 vuotiaasta alkaen olen ollut sitä mieltä, että Länsi-Eurooppa ja Yhdysvallat ovat m**ättäjiä. Olen jo 16 vuotiaasta alkaen ollut sitä mieltä, että täytyy ilman muuta pyrkiä pois yhteistyötä Länsi-Euroopan ja Yhdysvaltojen kanssa.
Mä olen ainakin yrittänyt. Totta v**ussa se masentaa, kun minusta ei ole tullut "mitään". Ei se mun mielipiteitä ole kuitenkaan vähimmässäkään määrin muuttanut ja sitä, että sekä Suomen, että Itä-Euroopan pitäisi pärjätä ilman NATOA ja yrittää hyviä suhteita Venäjään. Jos tulee sota, sitten soditaan takas, mutta ilman NATOA. Sekä Suomella että Itä-Euroopalla pitäisi olla niin vahvat miehet, että me pärjätään "ilman apua". Jos ei ole, mä lähden ehdottomasti siitä, että itse saamme itseämme syyttää. Jos me aina otamme tuon pelkuriasenteen, että haetaan m**ättäjiltä apua, meistä ei koskaan voikaan tulla vahvoja.
Jos Venäjä on niin vahva, että se onnistuu valloittaa kaikki Itä-Euroopan maat ja Suomen, sitten olemme Venäjän vallan alla ja sopeudumme. Näin yksinkertaista. En siis salli Venäjän ottaa Suomea, vaan jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, suomalaisten kuuluu taistella, mutta ilman NATOA. Suomi teki tässä NATOON liittymisessä vuosisadan pahimman virheen. Todistimme, kuinka "surkimuksia" olemme.
Siinä video Rutubesta. Tämä venäläinen naispoliitikko on suomalais-ugrilaista kansaa.
https://rutube.ru/video/4c8ff58dca0c2f55088dfc39911ff71c/
Te aivopestyt id**otit kun elätte niissä harhoissa ja luulette, että maailma olisi jotenkin "hyvä" paikka elää.
Siinä vähän todellisuutta. Kato vaan henkirikoslukuja Pohjoismaissa ja vertaa muuhun maailmaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Siinä vähän lisää ikävää todellisuutta.
https://yle.fi/a/3-8631419
"Hengestään pääsee helpoimmin Venezuelassa, Brasiliassa ja Meksikossa."
"Neljässä väkivaltaisimmassa kaupungissa henkirikosten suhdeluku 100 000 asukasta kohti on yli 100."
"Euroopan kaupungit ovat varsin turvallisia, eikä niitä listalta löydy. Vaarallisten listan "turvallisimmassa" kaupungissa, Meksikon Obregónissa henkirikosten suhdeluku on 28,29, kun taas Helsingin seudulla se on viime vuosina ollut kahden tuntumassa tai alle."
Niin, mikä on siis suomen henkirikosluku, mutta mikä on myös syntyvyys Suomessa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomessa-lapsettomuus-saattaa-olla-maailman-korkeinta-vaestoprofessori-perusteli-hatkahdyttavan-arvionsa-mtv-lle/8779588#gs.g9617k
"Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta"
Niin vaan "vaarallisisssakin2 maissa synnytään paremmin kuin Suomessa.
Siinä vähän korruptiovertailua.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index
Mikä on Suomen tilanne verrattuna muuhun maailmaan?
Siinä vähän lisää.
https://www.suomenuutiset.fi/somalia-ja-syyria-maailman-eniten-korruptoituneet-maat-valtavat-erot-valtioiden-valilla/
Somalia ja Syyria maailman eniten korruptoituneita. Tuossa vähän lisää:
"Ei tarvitse olla Mensan jäsen ymmärtääkseen, että CPI-asteikon eri päissä olevissa valtioissa kulttuurierot saattavat ainakin äkkiseltään olla lähes ylitsepääsemättömiä ja vaikeuttaa kansalaisten sopeutumista toistensa yhteiskuntiin puolin ja toisin."
Onko korruptio haitannut syntyvyyttä?
Entä demokratia?
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Economist_Democracy_Index
Katso miten Suomi sijoittuu j millainen tilanne muualla maailmassa. Haittaako syntyvyyttä?
Kyllä, näpeille on tullut, kun olen yrittänyt venäläisiä naisia, mutta enpä ole onnistunut sen paremmin virolaisten enkä myöskään suomaalaistenkaan naisten kanssa.
Mitä sanot? Suomalaiset ovat jokatapauksessa kuolemassa sukupuuttoon. Jotta kristitty valkoinen hetero mies jatkaisi sukua, yhä useamman miehen on pakko jokatapauksessa sopeutua erilaisiin olosuhteisiin.
TodellavaikeetaJatkuu.
Niin, tämä suomalaisten miesten maahanmuutto maihin, joissa asiat eivät ole "yhtä hyvin" kuin Suomessa on välttämättömyys kristityn valkoisen hetero miehen suvunjatkamiselle, koska muualla maailmassa vielä riittää naisia. Ongelma vaan on se, että naisen löytäminen ja vieläpä onnistuminen parisuhteessa naisten kanssa, jotka ovat maista, joissa asiat eivät ole "yhtä hyvin" kuin Suomessa, ei olekaan niin yksinkertaista.
Olen siis ehdottomasti sitä mieltä, että suomalaisten kuten myös muidenkin Itä-Eurooppalaisten pitää lopettaa tuo "vässykäasenne" ja kasvatettava miehistä selviytyjiä väkivaltaisemmissa olosuhteissa, korruptiossa ja matalammassa demokratiassa. Tämä on välttämättömyys, jotta Suomessa ja muuallakin Itä-Euroopassa syntyvyys voi jatkua ja kristitty valkoinen hetero mies voi jatkaa sukua.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Niin, tämä suomalaisten miesten maahanmuutto maihin, joissa asiat eivät ole "yhtä hyvin" kuin Suomessa on välttämättömyys kristityn valkoisen hetero miehen suvunjatkamiselle, koska muualla maailmassa vielä riittää naisia. Ongelma vaan on se, että naisen löytäminen ja vieläpä onnistuminen parisuhteessa naisten kanssa, jotka ovat maista, joissa asiat eivät ole "yhtä hyvin" kuin Suomessa, ei olekaan niin yksinkertaista.
Olen siis ehdottomasti sitä mieltä, että suomalaisten kuten myös muidenkin Itä-Eurooppalaisten pitää lopettaa tuo "vässykäasenne" ja kasvatettava miehistä selviytyjiä väkivaltaisemmissa olosuhteissa, korruptiossa ja matalammassa demokratiassa. Tämä on välttämättömyys, jotta Suomessa ja muuallakin Itä-Euroopassa syntyvyys voi jatkua ja kristitty valkoinen hetero mies voi jatkaa sukua.
TodellavaikeetaSynnyitkö tuollaisena latvakakkosena vai oletko käynyt jonkun Putin-nuorten järjestämän kurssin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
TodellavaikeetaNo nyt on sekopäistä settiä. Kristitty valkoinen heteromies voi painella vaikka sinne Venäjälle lisääntymään ja kasvamaan väkivaltaisessa, korruptoituneessa yhteiskunnassa, jos noin koville naisten ihmisoikeudet ja yhteiskuntarauha ottaa. Vaikka itsekin toteat, että paska yhteiskunta ei ole mikään tae naisen löytämiselle. Taitaa olla jopa päin vastoin.
Taidat olla se sama mt-ongelmainen autisti, joka "opiskelee" kauniita naisia youtubevideoilta ja masentuu ja tuntee vihaa, jos kaunis nainen on yhtään missään parempi.
- Anonyymi
jöh siis no olkoon rämänkin nppikwn kanss
a - Anonyymi
ajvem pm vsics tooleerojso-- rdofgdy pm pöer vo' ldfvbdmiy odpldo
- Anonyymi
nooh niin höpinöitä trissitrön didde tsi tissi-disded... niin... hö
Toivottavasti Harmiksella ei ole pää paleltunut syksyn kylmillä, kun ei käytä pipoa
- Anonyymi
mityen voi oll edesjollain asunnossa noin jättimäärä romua kuin hsmstgrssjst US ohjelmasds
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708