Kiinostuisiko nainen jos sanoisin "Hyvää iltaa neiti. Haluaisitteko lähteä kanssani saunomaan? Olen säästänyt kesältä itse tehdyn vihdankin. Saunan jälkeen voisin paukuttaa sinua uudessa sängyssäni takaapäin kuin hurrikaani ladon ovea."
Sykähdyttäisikö tämä mitenkään naista?
Olen huono keksimään hyvää keskustelun avausta
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kysyn heti onko sulla rahaa .
- Anonyymi
Onhan tuo kohtalaisen kipeä homma kaikin puolin.
Provonakin ikävä. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Ei ehkä muiden sanomana kiinnostais mutta sun................ mikset oo jo tullut?
- Anonyymi
Paukuta kuule ihan keskenäs vaan. Yök mikä ajattelumalli.
- Anonyymi
Ei tällaiseen edes viitsi vastata.
- Anonyymi
Saattaahan tuosta joku innostua. Vaikea sanoa varmasti. Itse sanoisin ei kiitos jo tuohon saunaehdotukseen, enkä jäisi kuuntelemaan loppua.
- Anonyymi
Itse muotoilisin ennemmin jotenkin näin:
Hyvää iltaa arvon neiti. Haluaisitko lähteä kanssani saunomaan? Saunavihtoja minulla ei ole enää tältä kesältä jäljellä, mutta ainahan voit paukuttaa hikistä vartaloasi minua vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138