Kiinostuisiko nainen jos sanoisin "Hyvää iltaa neiti. Haluaisitteko lähteä kanssani saunomaan? Olen säästänyt kesältä itse tehdyn vihdankin. Saunan jälkeen voisin paukuttaa sinua uudessa sängyssäni takaapäin kuin hurrikaani ladon ovea."
Sykähdyttäisikö tämä mitenkään naista?
Olen huono keksimään hyvää keskustelun avausta
15
638
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kysyn heti onko sulla rahaa .
- Anonyymi
Onhan tuo kohtalaisen kipeä homma kaikin puolin.
Provonakin ikävä. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Ei ehkä muiden sanomana kiinnostais mutta sun................ mikset oo jo tullut?
- Anonyymi
Paukuta kuule ihan keskenäs vaan. Yök mikä ajattelumalli.
- Anonyymi
Ei tällaiseen edes viitsi vastata.
- Anonyymi
Saattaahan tuosta joku innostua. Vaikea sanoa varmasti. Itse sanoisin ei kiitos jo tuohon saunaehdotukseen, enkä jäisi kuuntelemaan loppua.
- Anonyymi00010
Ihme ruutana sinäkin. Mitä pahaa siinä on, että tämä kaveri vaan ihan kysyy? Ja onhan, jopa tossa keskusteluketjussakin, naisia, jotka sanovat toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Itse muotoilisin ennemmin jotenkin näin:
Hyvää iltaa arvon neiti. Haluaisitko lähteä kanssani saunomaan? Saunavihtoja minulla ei ole enää tältä kesältä jäljellä, mutta ainahan voit paukuttaa hikistä vartaloasi minua vasten.- Anonyymi00015
Veikkaan, että tämä Herra B löytäisi saunakaverin nopeammin. Arvelen näin miehenä, että 90% naisista hakevat ennemmin hieman rohkeaakin huumoa viljelevää vihdan paukuttajaa kuin Herra A tyyppistä tosikkoa.
- Anonyymi00011
Nainen juoksis karkuun ja lujaa vauhtia..
- Anonyymi00012
Olisin onnellisin maan päällä jos noin.
- Anonyymi00013
Hän ei ehtisi kysyä.
- Anonyymi00014
Pitänee huomioida se vuorokauden ajankohta, kun aamulla illan toivottaminen voisi herättää jonkinlaista hilpeyttä tai kummeksuntaa. Loppuosan kyllä voisi jättää kysymättäkin, jos ei halua pervon leimaa itselleen.
- Anonyymi00016
Suora kysymys "annatko pillua" yleensä toimii. Jos sattuu isäntä olemaan mukana voi käydä esittämässä reklamaation jos vastaus on kieltävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 47993
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153882- 85778
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105679Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664