Kiinostuisiko nainen jos sanoisin "Hyvää iltaa neiti. Haluaisitteko lähteä kanssani saunomaan? Olen säästänyt kesältä itse tehdyn vihdankin. Saunan jälkeen voisin paukuttaa sinua uudessa sängyssäni takaapäin kuin hurrikaani ladon ovea."
Sykähdyttäisikö tämä mitenkään naista?
Olen huono keksimään hyvää keskustelun avausta
10
372
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kysyn heti onko sulla rahaa .
- Anonyymi
Onhan tuo kohtalaisen kipeä homma kaikin puolin.
Provonakin ikävä. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Ei ehkä muiden sanomana kiinnostais mutta sun................ mikset oo jo tullut?
- Anonyymi
Paukuta kuule ihan keskenäs vaan. Yök mikä ajattelumalli.
- Anonyymi
Ei tällaiseen edes viitsi vastata.
- Anonyymi
Saattaahan tuosta joku innostua. Vaikea sanoa varmasti. Itse sanoisin ei kiitos jo tuohon saunaehdotukseen, enkä jäisi kuuntelemaan loppua.
- Anonyymi00010
Ihme ruutana sinäkin. Mitä pahaa siinä on, että tämä kaveri vaan ihan kysyy? Ja onhan, jopa tossa keskusteluketjussakin, naisia, jotka sanovat toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Itse muotoilisin ennemmin jotenkin näin:
Hyvää iltaa arvon neiti. Haluaisitko lähteä kanssani saunomaan? Saunavihtoja minulla ei ole enää tältä kesältä jäljellä, mutta ainahan voit paukuttaa hikistä vartaloasi minua vasten. - Anonyymi00011
Nainen juoksis karkuun ja lujaa vauhtia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577